Про антикорупційні перевірки державних службовців
01.07.2015 249 0 0
Мінфін наказом від 13.03.2015 р. № 333 затвердив Порядок здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру.
З прийняттям даного порядку декларації державні службовців перевіряють відповідні територіальні органи ДФС на наявність розбіжностей відомостей, зазначених у декларації, та відомостей, наявних в органах ДФС, а також арифметичних помилок. За необхідності орган ДФС може направляти запити до державних і місцевих органів влади, юридичним і фізичним особам для одержання підтвердження відомостей, зазначених в антикорупційній декларації.
За результатами перевірки відповідним органом ДФС має бути видано «Висновок про результати здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру», а в разі виявлення в декларації недостовірних відомостей — ще й «Повідомлення про встановлення недостовірностей за результатами здійснення перевірки достовірності відомостей, зазначених у Декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру», яке має бути направлено до антикорупційного органу і керівнику суб’єкта декларування.
Звертаємо увагу керівників державних установ, у яких працюють особи, стосовно яких проводитимуться перевірки, копії декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру для проведення перевірки достовірності зазначених у таких деклараціях відомостей необхідно подавати до фіскальних органів за місцем проживання (податковою адресою) таких осіб.
Джерело: http://ksza.ks.ua/news/society/57228-...
Коментарі до матеріалу