Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як стати знаменитим і багатим: поради для партнерів і піарників юрфірм

Редакція

02.10.2017 123 0 0

Які способи просування юридичних фірм ефективні сьогодні? Як піарникам побудувати відносини з журналістами, щоб коментарі юристів з'являлися на сторінках видань?

 «Втулка і спиця»

Так, більшість великих американських юрфірм застосовують модель, яку умовно можна назвати «втулка і спиця». Йдеться про те, щоб визначити основний офіс - втулку, - де приймаються всі маркетингові рішення. Цей центр повинен забезпечити співробітництво всіх інших офісів фірми і єдину стратегію їх роботи. Зазвичай центр управління знаходиться там, де народилася юрфірма. Решта офіси - спиці - застосовують розроблену стратегію.

Юристи США не нехтують прямий платної рекламою в інтернеті і на рекламних щитах. Така реклама особливо ефективна в аеропортах і ліфтах великих бізнес-центрів). Також ефективним інструментом маркетингу є участь в конференціях та ділових заходах. Однак це дороге задоволення - членський внесок за участь в може досягати $ 20000.

Можливо, саме тому маркетологи США вважають публікації юристів найбільш ефективним способом просування юрфірм.

Стислість сестра таланту

Як зазначалося на конференції, в Росії та інших країнах СНД публікація теж є хорошим засобом просування. Якісна експертиза, яку юристи-консалтери демонструють в ЗМІ, підтверджує вибір юрфірми для старих клієнтів і залучає нових.

При підготовці статті редакції спеціалізованих видань та порталів віддають перевагу експертним коментарям, які написані легким і цікавою мовою. Наприклад, фразу «Дане положення нормативно-правового акта розроблено таким чином, щоб повністю

мінімізувати ризик притягнення до кримінальної відповідальності у вигляді реального позбавлення волі особи, що займається підприємницькою діяльністю »навряд чи хто зрозуміє з першого разу. Її можна викласти набагато простіше, чи не спотворивши при цьому суті: «Норма закону виписана так, щоб по ній підприємця не можна було посадити в тюрму».

Юристам радять у своїх коментарях уникати канцеляризмів, штампів, об'ємних цитат, шаблонних і прилизаних відповідей. А піарникам - подбати про зручність роботи журналіста з коментарем. Наприклад, не надсилати коментар в файлі, що вимагає спеціальної програми для прочитання, а зображення - поміщати всередину тексту.

Ідеальний обсяг - кілька абзаців (1000-1500 зн. - Прим. Ред.). І журналістам, і читачам важко сприймати коментар на три сторінки, особливо, якщо 2,5 з них - цитати закону, судового рішення або вже опублікованої статті. Краще викласти ставлення до аналізованої нормі, як вона працює на практиці, які проблеми виникають при її застосуванні.

У свою чергу піарникам нагадали, що журналіста на захід потрібно запрошувати хоча б за тиждень. Якщо ж прес-реліз отриманий за день до події, на нього навряд чи хтось прийде. Також попросили не набридати журналістам питанням про те, коли вийде коментар, якщо його відправили кілька годин тому, та ще й пропустили дедлайн на пару днів.

Представники журналістського цеху також звернули увагу на те, що найкращий результат дає їх спільна робота з піарником. І порадили останнім: думайте про те, чого хочуть журналісти, читайте видання, стежте за новинами у Фейсбуці. Найчастіше журналісти пишуть про темах, які будуть висвітлені в найближчим часом, і готові розглянути додаткові коментарі.

Битва сприйняття

На десерт гостей конференції чекала битва маркетологів відомих юридичних фірм. Перед кожним з двох учасників ставилося полемічний питання, при відповіді на який вони повинні були довести спроможність своєї позиції.

В ході дискусії, наприклад, порушувалося питання місця маркетолога в юридичній фірмі. Часто перед ним ставлять завдання: організовувати заходи, брати участь в рейтингах, писати прес-релізи, складати рекламні матеріали, вести сайт. Але, на думку одних експертів, це не маркетинг. Такі завдання може вирішувати будь-який виконавець.

Маркетолог - це людина, яка розробляє власну стратегію: досліджує ринок і конкурентів, відповідає за програму лояльності, розробляє стратегію просування в інтернеті, ініціює нові послуги і сервіси. По суті, це вже молодший партнер фірми, який говорить з партнерами на одному рівні.

Інші ж вважають, що головне завдання маркетолога - це якісний сервіс для партнерів. Адже сьогодні вкрай складно, щоб маркетолог встав на один рівень з партнером. Це станеться тільки в тому випадку, якщо він приносить гроші і призводить клієнтів, пропонує унікальну послугу ».

Правда, симпатії присутніх в переважній більшості виявилися на стороні першого твердження.

У питанні, чи може ребрендинг і ренеймінг стати ліками від усіх проблем, більшість учасників підтримали думку, що зміна імені або логотипу - не панацея, хоча і дуже важливий процес. Назва - це те, за що чіпляється свідомість споживача, перше враження. Людина не може тримати в голові більше семи брендів одночасно. Тому маркетинг - це не битва продуктів, це битва сприйняття.

Детальніше: http://zib.com.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали