Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як самостійно вирахувати опалення квартири

Редакція

28.11.2016 226 0 0

Якщо в квартирі стоїть індивідуальний прилад обліку тепла, то необхідно передавати його показання щомісяця.

Дана інформація буде у рахунках за жовтень.

З жовтня у платіжних квитанціях для будинків, які обладнані будинковими лічильниками тепла, обов'язково вказується: дата зняття показань лічильника, загальна опалювана площа будинку, обсяг спожитих гігакалорій. Зробили це, щоб пояснити, за що платять споживачі.

У тих будинках, де ще не встановлені лічильники тепла, застосовують температурний коефіцієнт. При розрахунку оплати за тепло враховується температура повітря за вікном і кількість діб надання послуги теплопостачання. Саме завдяки температурному коефіцієнту за опалювальний період минулого року кияни заощадили на рахунках за тепло майже 42,4 млн. грн. оскільки температура повітря була вище, ніж закладено в тариф.

Якщо в квартирі стоїть індивідуальний прилад обліку тепла, то необхідно передавати його показання щомісяця. Це дозволить правильно зафіксувати дані, і тоді в платіжці буде коректно сформована сума до оплати за спожиту теплоенергію.

Перші в цьому сезоні платіжки за опалення стали сюрпризом для багатьох киян, суми в них перевищують минулорічні. Частково причиною тому став несподівано холодний жовтень, в будинках, не обладнаних тепловими лічильниками, згідно з Постановою №1037 оплата за опалення розраховувалася з урахуванням температурного коефіцієнта. У «Київенерго» також пояснюють: тариф на теплову енергію найбільшою мірою залежить від вартості газу. Ціну на газ встановлюють не оператори ринку, а держава в особі регулятора – Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг (НКРЭКУ). Подорожчання газу сприяє зростанню тарифів, адже його ціна складає основну частину тарифу, а саме — 80%.

У «Київенерго» зазначають, що, зі свого боку, роблять усе можливе, щоб на тлі зростання тарифів за комунальні послуги підвищувався і рівень сервісу. «Компанія модернізувала контакт-центр, продовжила графік роботи двох центрів обслуговування клієнтів до 9 годин, а деякі з них працюють навіть у вихідні дні. Крім того, розширені можливості онлайн-сервісів: «Особистий кабінет по гарячій воді та опалення» і «Особистий кабінет по електроенергії», завдяки яким зручно контролювати комунальні розрахунки, а платити за світло і тепло можна через інтернет», — йдеться в повідомленні компанії.

Джерело: http://hyser.com.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали