Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як пригнати з Європи авто по новому пільговому закону

Редакція

17.05.2017 302 0 0

Сам процес покупки складається з декількох етапів:

1. Підготовка

2. Сам процес купівлі

3. Митниця

5. Облік

На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів.

Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.

Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору.

Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року.

Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.

Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.

Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.

При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.

Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.

Докладніше: http://intermarium.com.ua/  

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали