Бізнес-поради для підприємців
25.10.2017 283 0 0
Стратегія
1. В Україні працює 1,75 млн ФОП, але з них "живих" тільки 400 тис. А решта 1,35 млн - це "мертві душі" з точки зору підприємницької діяльності, власники свідоцтв, які обслуговують великий бізнес для оптимізації оподаткування.
2. Україні потрібні 2 млн реальних підприємців. Це наша необхідність. Але це довгострокова стратегія, і ми повинні це розуміти. Є пряма кореляція між тим, скільки підприємців і наскільки хороші умови для їх росту, і тим, наскільки успішною є країна.
3. Ми достукаємося до кожного, хто хоче відкрити свою справу, допоможемо йому стати на ноги. Хоча в Україні бути підприємцем - це справжній квест і виклик. Тому спасибі людям, які прийшли сьогодні до нас. Що не злякалися і будують своє. У тих умовах, які є. З тими ресурсами, які є. Інше - додасться, в тому числі завдяки нашій програмі підтримки малого бізнесу і завдяки загальнонаціональній колаборації банку, держави, муніципалітетів, самих підприємців і тих, хто хоче відкрити свою справу і працювати сам на себе.
Аутсорсинг
1. Аутсорсинг - це не тільки сьогодення і майбутнє. Це і минуле - він був завжди. Сусідська бабуся, яка була у мене нянькою в дитинстві - це теж аутсорсинг.
2. Визначте ядро свого бізнесу і залиште його в своїй компетенції, все інше - віддавайте на аутсорс.
3. Sharing economy (спільне користування) - це новий luxury. Все що можна орендувати, орендуйте. Що віддати на аутсорс, віддавайте. Витрачайте кошти і ресурси раціонально.
Маркетинг
1. Будь-яка справа - результат прояви життєвих цінностей. Це ваша правда.
2. Якщо ви не ростіть цінності, то вам доведеться опускати ціну.
3. Ви повинні знати відповіді на питання: навіщо і чому клієнт буде купувати ваш продукт?
4. Продукт = товар + сервіси + інформаційне поле. Це унікальність вашого бізнесу навіть на стандартному ринку. Це те, що не зможе повторити ваш конкурент.
А також:
1. Основна бізнес-стратегія - це гроші. Але зараз ще дуже важливо, як саме ви їх заробляєте.
2. Маркетинг - управлінська функція, в ідеалі в цьому повинен добре орієнтуватися один із співвласників бізнесу.
3. Під Appple лягла вся планета, під Tesla скоро ляже, тому що у них інноваційний продукт. Робіть такий продукт.
Фінанси
1.В бізнес-плані сутність превалює над формою. Неважливо в якому форматі ви викладете свій бізнес-план. Головне, щоб він був розумним.
2.Бізнес-ідея, конкурентні переваги, оцінка потенційних ризиків - ключові питання, на які потрібно відповісти підприємцю.
І:
1. Банк оцінює бізнес за трьома напрямками. Співвідношення залучених і власних коштів в бізнесі. Ваша здатність генерувати грошовий потік. Ваша репутація і здатність підтримати бізнес капіталом в разі біди.
2. Капітал - це ваш актив мінус зобов'язання.
3. Кредит можна брати, якщо ринок на якому ви працюєте, падає.
4. Кредити - це не погано, це джерело розвитку бізнесу. Якщо ви хочете плавно змінювати масштаб бізнес, то без кредитів ви не обійдетеся.
Продажі
1. Ми купуємо на сайті не товар, а картинку і її підпис. Покажіть товар лицем і змусьте людину натиснути на кнопку купити.
2. Що є хороший дизайн сайту? Відповідайте собі на питання: ти хочеш стати чемпіоном світу по дизайну або з продажу товару? 10 хороших фотографій товару в сотні разів краще, ніж 10 незвичайних ефектів на сайті.
3. Сторінка в Facebook потрібна і важлива для бізнесу, але це не означає, що вам не потрібен сайт. Сайт і домен, це те, що вам належить, на відміну від сторінок в соціальних мережах.
Ще:
1. Розумна телефонія - це доступний інструмент, який вже завтра збільшить ваші продажі.
2. Важливо не упускати потенційного покупця з уваги. Завжди передзвонює по пропущених дзвінків, щоб вони не стали втраченими для вас.
3. Продавець - ваш запорука успіху. Якщо ви помітили, що ваш менеджер не заносить ліди в систему, забуває або рідко дзвонить клієнтові, а також невміло спілкується з клієнтом, то його терміново потрібно "лікувати".
HR&ІT
1. Одна з найчастіших проблема власника - він розривається між стратегією і поточними завданнями. Тому важливо розділити побудова стратегії і менеджмент актуальних завдань.
2. У зв'язку з наростаючим розвитком потреб бізнесу головне завдання керуючого - аналіз і фокус.
3. Дві помилки власника бізнесу при пошуку керуючого: пошук особистого асистента для броні квитків і готелів і пошук за принципом "головне, щоб справлявся, як і я".
А також:
1. Використовуйте нейромережі, адже вони вже активно застосовуються в бізнесі, наприклад в ритейлі. Вони дозволяють автоматизувати прості процеси прийняття рішень.
2. Blockchain - це відповідь світу, що розвивається на інтернет-шахрайство, яке поширюється віртуальним світом.
3. Big data - інформація про інформацію, яка дозволяє примати правильні рішення в бізнесі на основі грамотного обробки великих масивів даних. Одні дані постійно збагачуються іншими. Так ви можете дізнатися вашу аудиторію набагато більше, ніж вам здається.
Джерело: https://delo.ua/
Коментарі до матеріалу