Рубрика:
Рубрики розділу:
Оренда офісу: облік витрат орендаря
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Далеко не завжди в підприємства є можливість і бажання придбати власну будівлю або приміщення для офісу. Тому орендований офіс – це звичайне явище. У консультації розповімо, які витрати найчастіше виникають...
V Вікторія Якимащенко
26.10.2020 143 0 0
У працівника COVID-19: дії роботодавця
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У роботодавців у період дії карантину виникає низка запитань кадрового характеру, у тому числі як діяти, якщо в одного або декількох працівників виявлено COVID-19. У консультації ми розповімо, як оформити відноси...
26.10.2020 89 0 0
Облік офісних необоротних активів
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Навіть маленький офіс зазвичай має у своєму розпорядженні необхідний мінімум меблів і комп’ютерної техніки, які потрібно враховувати та контролювати. А великі сучасні офіси немислимі без автомобілів, кондиц...
26.10.2020 126 0 0
Як організувати дистанційну роботу співробітників офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У сучасних умовах робота співробітників віддалено набуває все більшої актуальності. І не тільки тому, що вже який місяць на території України діє карантин, але й тому, що сучасні технології дозволяють ефективно о...
26.10.2020 106 0 0
Канцтовари та інші офісні предмети: правила обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Незважаючи на перехід на електронний документообіг, папір, ручки, степлери, папки та інші канцтовари, як і раніше, використовуються в роботі офісу. До того ж, і для комп’ютерного обладнання доводиться купув...
26.10.2020 135 0 0
Облік витрат на благоустрій офісу
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Безумовно, приємне враження повинен справляти не тільки офіс підприємства, але й прилегла до нього територія. У консультації розповімо, як відобразити в обліку операції з благоустрою території, що прилягає як до ...
26.10.2020 76 0 0
Облік витрат на доставку співробітників в офіс і додому
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Роботодавці, чиї офісні приміщення розташовані в місцях, куди дістатися не так легко, уже давно пропонують своїм співробітникам своєрідний бонус: безплатне перевезення з дому на роботу та з роботи додому. Навесні...
26.10.2020 100 0 0
Організація харчування працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку операцій, пов’язаних з організацією харчування працівників. Загальні положення Порядок організації харчування працівників (у т. ч. безплатного) не регламентован...
26.10.2020 109 0 0
Облік заходів щодо COVID-19
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Добросовісні роботодавці прагнуть зберегти здоров’я своїх працівників і захистити їх у розпал епідемії. Із цієї статті ви дізнаєтеся, як відображати в податковому та бухгалтерському обліку різні заходи, які...
26.10.2020 97 0 0
Охорона праці в офісі
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації йтиметься про основні обов’язки роботодавців у сфері охорони праці, у тому числі про те, які заходи вони повинні здійснювати в період карантину для організації безпечної роботи офісу. Крім то...
26.10.2020 79 0 0
Страхування працівників: облік та оподаткування
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Іноді до складу соціального пакета роботодавці включають програми особистого добровільного страхування життя та/або медичного страхування працівників. У консультації розповімо, що треба знати бухгалтерові підприє...
26.10.2020 95 0 0
Навчання та підвищення кваліфікації офісних працівників
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості організації та обліку витрат на навчання працівників, у тому числі навчання у виші, підвищення кваліфікації, навчання на курсах англійської мови, курсах МСФЗ. Загальні положе...
26.10.2020 152 0 0
Подарунки офісним співробітникам
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Хто не любить отримувати подарунки? І кому не подобається їх дарувати? Тому якщо подарунок робить роботодавець, то приємно не тільки працівникам, але і йому самому. Адже тоді він може очікувати від співробітників...
26.10.2020 74 0 0
Облік витрат на експлуатацію офісного автомобіля
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У будь-якого мало-мальськи солідного офісу обов’язково є автомобіль, а іноді й декілька. Потрапити в офіс вони могли різними шляхами. Можливо, одні купили, інші – орендували. Але всі автомобілі потреб...
26.10.2020 145 0 0
Витрати на мобільний зв’язок: особливості обліку
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Без мобільного зв’язку не обходиться сьогодні жодне підприємство. Скажемо більше – деякі (особливо ті, хто не займається продажем товарів, робіт або послуг населенню) і зовсім відмовляються від стаціо...
26.10.2020 153 0 0
Облік офісного софту
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» У консультації розглянемо особливості обліку комп’ютерних програм (далі – КП), якими зазвичай користуються співробітники офісу. Загальні положення КП являє собою багатогранний об’єкт для обліку...
26.10.2020 68 0 0
Охоронна сигналізація та відеоспостереження: облік
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Кожне підприємство хоче зберегти своє майно. Для цього можна встановити спеціальне обладнання, уклавши договір на його монтаж. Як ураховувати витрати на охоронну систему офісу, ви дізнаєтеся із цієї консультації....
26.10.2020 85 0 0
Відкриваємо офіс: пам’ятка cуб’єкта господарювання
Бібліотека Баланс № 20 «Офісні витрати: як вести облік топ-об’єктів» Як великим компаніям, так і підприємствам із невеликим штатом співробітників важко вести діяльність без офісного приміщення. Якщо в суб’єкта господарювання (далі – СГ) немає у власності приміщення, як...
26.10.2020 72 0 0
Інвентаризація ТМЦ на відповідальному зберіганні
Бібліотека Баланс № 19 «Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік» Інвентаризації підлягають не тільки товарно-матеріальні цінності (далі – ТМЦ), що належать підприємствам на праві власності, але й ТМЦ, які їм не належать, але з тих чи інших причин у них знаходяться. Зок...
14.10.2020 153 0 0
Порядок проведення інвентаризації
Інвентаризація-2020: організація, оформлення, облік У консультації розглянемо основні організаційні питання, що стосуються проведення інвентаризації: коли та для чого вона проводиться, у які строки, як створити інвентаризаційну комісію та чи встановлена відповідальність за її непроведення, а також ...
13.10.2020 103 0 0