Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Здійснення державних закупівель в Україні за 2015 рік

 

Код рядка

Усього за

процедурами закупівель

У тому числі за видами процедур закупівель

Закупівлі без застосування процедур

відкриті торги

двоступеневі торги

запити цінових пропозицій

попередня кваліфікація учасників

переговорна процедура закупівлі

І. Кількісна характеристика закупівель – одиниць

Усього оголошень про результати проведення процедур закупівель

100

72216

34487

8

6896

89

30736

х

з них оголошень про результати проведення процедур закупівель, які відмінені чи визнані замовником такими, що не відбулися, в цілому

101

16761

12835

6

2455

15

1450

х

Усього проведено процедур закупівель з урахуванням частин предмета закупівлі (лотів)

110

110260

63938

7

7990

100

38225

х

з них процедури закупівель відмінені чи визнані такими, що не відбулися за частинами предмета закупівлі (лотами)

112

28116

23934

6

2476

19

1681

х

Кількість учасників, які подали пропозиції конкурсних торгів для участі у процедурах закупівлі

120

129757

78865

21

15289

222

35360

х

Кількість пропозицій конкурсних торгіву тому числі за частинами предмета закупівлі (лотами)

121

185786

128364

27

16985

266

40144

х

з них кількість відхилених пропозицій конкурсних торгів

122

29178

25752

11

2822

52

541

х

Кількість учасників – переможців

130

65712

26992

2

4858

73

33787

х

у тому числі

 

 

 

 

 

 

 

 

- вітчизняних суб'єктів господарювання

131

65504

26889

2

4858

73

33682

х

- іноземних суб'єктів господарювання

132

208

103

-

-

-

105

х

Кількість укладених договорів

140

77604

33070

203

5067

106

39158

2194058

з них

 

 

 

 

 

 

 

 

- з вітчизняними суб’єктами господарювання

150

77441

32969

203

5067

106

39096

2193802

- з іноземними суб’єктами господарювання

160

163

101

-

-

-

62

256

Кількість укладених рамкових угод

170

287

287

-

x

-

x

x

Кількість договорів,укладених за рамковими угодами

171

439

439

-

x

-

x

x

Кількість укладених договорів у попередні роки, які виконуються

180

13771

7911

65

424

29

5342

171106

Усього звернень щодо усунення порушень під час проведення процедур закупівель

190

569

462

3

24

26

54

x

II. Вартісна характеристика закупівель - млн.грн.

Загальна річна сума коштів, запланованих замовником для закупівлі товарів, робіт і послуг

200

223564,0

х

х

х

х

х

152742,6

- кошти державних, казенних, комунальнихпідприємств

201

73778,3

х

х

х

х

х

67913,7

- кошти господарських товариств, у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків

202

52506,1

х

х

х

х

х

27034,6

Загальна сума коштів, яку заявили у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг

210

206789,2

90982,1

62,8

1007,4

748,8

113988,1

х

Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт і послуг

220

152588,1

78278,4

1,7

872,2

712,0

72723,8

111689,4

у тому числі за рахунок

 

 

 

 

 

 

 

 

- коштів Державного бюджету України

221

44181,0

15927,4

-

275,2

284,1

27694,3

18388,9

- коштів місцевих бюджетів

222

36779,2

21041,3

1,7

530,9

51,9

15153,4

25056,8

- коштів Національного банку України

223

224,9

91,1

-

1,7

-

132,1

1490,3

- коштів державних цільових фондів, державних та місцевих фондів

224

179,1

126,6

-

1,5

-

51,0

34,5

- коштів Пенсійного фонду України

225

1587,3

39,7

-

27,1

-

1520,5

560,9

- коштів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Фонду соціального захисту інвалідів

226

466,9

365,4

-

1,0

1,3

99,2

404,7

- державних кредитних ресурсів

227

205,4

205,4

-

-

-

-

30,0

- коштів державних, казенних, комунальних підприємств

228

41925,3

30719,0

-

32,8

105,1

11068,4

50543,7

- коштів господарських товариств, у яких державна або комунальна частка акцій перевищує 50 відсотків

229

27039,0

9762,5

-

2,0

269,6

17004,9

15179,6

Загальна сума коштів (фактичні видатки) у звітному періоді за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт і послуг

240

79739,7

39934,9

1,7

677,7

465,4

38660,0

59760,7

у тому числі

 

 

 

 

 

 

 

 

- товарів

241

44516,3

24991,4

1,4

552,3

411,8

18559,4

32879,7

з них товарів вітчизняного виробництва

241а

32722,1

16610,2

1,4

480,1

353,6

15276,8

26193,6

- робіт

242

6831,5

5842,0

-

5,3

-

984,2

9698,6

- послуг

243

28391,9

9101,5

0,3

120,1

53,6

19116,4

17182,4

Загальна сума коштів (фактичні видатки) у звітному періоді за договорами, укладеними в попередні роки, які виконуються

250

32372,4

14809,8

37,1

58,7

53,9

17412,9

45629,9

Джерело: http://www.ukrstat.gov.ua/

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
04.11.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели С 1 ноября начинают действовать новые правила оформления и продления отсрочек от мобилизации Президент подписал законы о продлении военного положения и общей мобилизации Обновлены показатели средней зарплаты за 2025 год, которая учитывается для исчисления п...
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
Новое
04.11.2025
Когда работник с нефиксированным рабочим временем может отказаться от выполнения работ
Работник имеет право отказаться от выполнения работы, если работодатель требует выполнять ее за пределами базовых дней и часов, или если ему сообщили о наличии работы с нарушением минимальных сроков, определенных трудовым договором с нефиксированным рабочим временем. Но есть нюанс. Больше по теме: ...
04.11.2025
Как подать Заявление об изменении данных, которые вносятся в Учетную карточку и Уведомление
Подать заявление можно средствами электронного сервиса «Електронний кабінет платника» на официальном веб-портале ГНС, с использованием квалифицированной электронной подписи (далее – КЭП) или через мобильное приложение «Моя податкова» в разделе «Послуги». Под...
04.11.2025
Заполнение приложения 1 единщиками четвертой группы на территориях активных боевых действий и/или на временно оккупированных территориях
В приложении 1 указывается информация обо всех земельных участках, в том числе расположенных на территориях активных боевых действий и/или на временно оккупированных РФ территориях Украины, принадлежащих юридическому лицу – плательщику единого налога четвертой группы на праве собственности или...
Лучшие материалы