Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Заполнение налоговой декларации по НДС в случае ошибочного составления НН

12.10.2017

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 03.10.2017 р. № 2095/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Про оподаткування ПДВ

Державна фіскальна служба України розглянула звернення щодо порядку відображення податкових зобов'язань у податковій декларації з ПДВ у випадку помилкового складання податкових накладних на операцію з постачання товарів/послуг та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.

У випадку помилкового складання податкових накладних за операцією з постачання товарів/послуг (складання двох чи більше податкових накладних на одну операцію з постачання товарів/послуг) та реєстрації їх в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН), платник податку, з метою виправлення допущеної помилки, має право згідно з пункту 192.1 статті 192 Кодексу, скласти розрахунки коригування до таких помилкових податкових накладних. Такі розрахунки коригування підлягають реєстрації в ЄРПН покупцем (отримувачем) товарів/послуг, з дотриманням визначених термінів реєстрації.

Відповідно до пункту 44.1 статті 44 Кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов'язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов'язаних з визначенням об'єктів оподаткування та/або податкових зобов'язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.

Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим пункту 44.1 статті 44 Кодексу.

Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість затверджено наказом Міністерства фінансів України від 28.01.2016 р. N 21 (далі - Порядок), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.01.2016 р. за N 159/28289.

До податкової декларації з ПДВ вносяться дані податкового обліку платника окремо за кожний звітний (податковий) період без наростаючого підсумку (абзац другий пункту 1 розділу Ш Порядку).

Дані, наведені у податковій звітності, мають відповідати даним бухгалтерського та податкового обліку платника (абзац перший пункту 6 розділу III Порядку).

Отже, у податковій декларації з ПДВ платником податку зазначаються дані, вказані у складеній на підставі первинних документів податковій накладній. Тому обсяги постачання товарів/послуг та суми ПДВ, вказані в помилкових податкових накладних і розрахунках коригування до них, не підлягають відображенню у податковій декларації з ПДВ.

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
06.05.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Принят закон об обмене информацией и приостановке действия трудового договора Классификатор профессий и квалификационные характеристики объединили с Реестром квалификаций: Закон подписан В ГНС будут подавать информацию о банковских счетах не только СХД, а т...
10.02.2025
В Верховной Раде зарегистрирован законопроект о повышении минимальной зарплаты, пенсий и прожиточного минимума
Больше по теме: Минимальная зарплата и прожиточный минимум – 2025: какие размеры и на что повлияют Размер минимальной заработной платы Парламентарии представили законопроект № 12462, которым предусматривается повышение прожиточного минимума, минимальной зарплаты и минимальной пенсии по возра...
27.02.2025
Хранение и использование горючего на предприятии в 2025 году: учет, налоги и документальное оформление
Марафон-2025: главные бухгалтерские акценты года У субъектов хозяйствования, использующих в своей деятельности транспортные средства, другие машины и механизмы, потребляющие топливо, постоянно возникают вопросы, связанные с учетом и документальным оформлением операций с таким горючим, а также с изме...
Новое
08.05.2025
Как на предприятии создать комиссию по вопросам охраны труда
Основной задачей Комиссии по вопросам охраны труда является защита законных прав и интересов работников в области охраны труда. Решение Комиссии оформляется протоколом и носит рекомендательный характер. С целью обеспечения пропорционального участия работников в решении любых вопросов безопасности, г...
08.05.2025
Порядок снятия с учета ФЛ – субъектов независимой профессиональной деятельности
Чтобы быть официально снятым с учета, надо подать заявление в налоговую службу по месту налогового учета по форме № 8-ОПП. К заявлению обязательно прилагаются документы, подтверждающие прекращение деятельности или изменение его формы. Физическое лицо, осуществлявшее независимую профессиональную деят...
08.05.2025
Перенос декретных отпусков: что должен знать работодатель
Работающие беременные женщины могут переносить неиспользованные дни отпуска. В соответствии с Законом от 13.07.2023 № 3238-ІХ «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно особенностей использования отпуска по беременности и родам» работающие беременные женщ...
Лучшие материалы
Центр уведомлений