Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Як бюджетній установі підтвердити статус неприбуткової організації

На це запитання відповіла ДФС у листі від 12.11.2015 р. № 25273/10/28-10-06-11.

Зокрема, ДФС наголосила, що відповідно до п.п. 133.4.1 ПКУ неприбутковою є організація (підприємство, установа) (далі — неприбуткова організація), що одночасно відповідає таким вимогам:  

  • утворена та зареєстрована в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
  • установчі документи якої містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування ЄСВ), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;
  • установчі документи якої передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення);
  • внесена контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі — Реєстр). Включення та виключення неприбуткових організацій з Реєстру встановлює Кабмін.

До затвердження Кабміном Порядку ведення Реєстру, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення з Реєстру діє Положення про Реєстр неприбуткових установ та організацій, затверджене наказом Мінфіну від 24.01.2013 р. № 37(далі — Положення № 37).

Включення неприбуткової установи та організації до Реєстру проводить територіальний контролюючий орган нижчого рівня за їх місцезнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості згідно з п. 5 розд. I Положення № 37.

Для внесення до Реєстру неприбуткова організація подає до територіального контролюючого органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву за формою № 1-РН згідно з додатком 1 до Положення № 37, а також копії установчих документів.

За результатами розгляду заяви, установчих документів територіальним контролюючим органом за місцезнаходженням неприбуткової організації приймається рішення про:

  • внесення, повторне внесення неприбуткової організації до Реєстру;
  • відмову у внесенні неприбуткової організації до Реєстру.


Таким чином, документом, що підтверджує статус неприбутковості, є Рішення про внесення організації в Реєстр, видане контролюючим органом ДФС за її місцезнаходженням з присвоєнням відповідної ознаки неприбутковості.

Документами, що підтверджують статус бюджетної організації, можуть бути: положення про орган, установу чи організацію; статут органу, установи чи організації; рішення про створення; довідка (витяг) з ЄДРПОУ; лист вищого контролюючого органу, установи чи організації тощо.

Джерело: https://buhgalter.com.ua/news/zvitnis...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
02.12.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Гоструда утвердила новые нормативно-правовые акты по охране труда Обновлены показатели средней зарплаты за 2025 год, которая учитывается для исчисления пенсии Планируют утвердить примерные формы и описания унифицированных форм типовых документов, создаваемы...
12.11.2025
С 1 января 2026 года будет действовать новая система КВЭД: что сейчас делать бизнесу
Новая система классификации видов экономической деятельности – разбираемся вместе! Больше по теме: Зарядка электромобилей: какой это КВЭД и нужна ли лицензия? Виды деятельности: на что влияет КВЭД? С 1 января 2027 года Украина переходит на новую классификацию видов экономической деятельности...
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
Новое
04.12.2025
«Акт возврата имущества» создает риск повторного нарушения прав, несмотря на аннулирование регистрационных действий
Административное аннулирование регистрационных действий не устраняет риск повторного нарушения, ведь сам акт и связанные с ним сделки формально остаются в силе. Подробне см. ниже. Больше по теме: Ракета повредила, но не уничтожила ОС: фиксация и учет Списание имущества, уничтоженного в результате ...
04.12.2025
Господдержка аграриев не в полной мере отвечала принципам доступности и открытости: выводы Счетной палаты
Об этом говорится в выводах Счетной палаты по результатам аудита соответствия государственной поддержки сельскохозяйственных товаропроизводителей требованиям доступности и прозрачности. Больше по теме: Как средства государственной поддержки влияют на долю сельхозтоваропроизводства? Актуализируем у...
04.12.2025
Как сообщать работникам о размерах оплаты труда
Эта информация должна предоставляться в письменной форме вместе с заработной платой или быть доступной для ознакомления работнику. Больше по теме: Работники выполняют работу на дому: куда платить налоги с зарплаты? Выплата зарплаты наличными с 1 октября 2025 года: как округлять? В соответствии со ...
Лучшие материалы