Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

В структурных подразделениях несколько кассовых аппаратов: сколько итоговых НН составлять

15.11.2019

Плательщик НДС - головное предприятие, в состав которого входят филиалы/структурные подразделения, использующие кассовые аппараты, но которым не делегировано право составления налоговых накладных, может:

  • составлять отдельные налоговые накладные по ежедневным итогам операций по показателям каждого кассового аппарата структурного подразделения (филиала);
  • составлять одну налоговую накладную по ежедневным итогам операций по показателям всех кассовых аппаратов в структурных подразделениях (филиалах).

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 24.10.2019 р. № 988/6/99-00-07-03-02-15/ІПК

Державна податкова служба України розглянула звернення щодо порядку складання платником ПДВ - головним підприємством податкових накладних за щоденними підсумками операцій у разі наявності в структурних підрозділах (магазинах), яким не делеговано право складання податкових накладних, декількох касових апаратів та, керуючись статтею 52 розділу II Податкового кодексу України (далі - ПКУ), повідомляє.

Відповідно до пункту 201.1 статті 201 розділу V ПКУ на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін.

Згідно з пунктом 201.4 статті 201 розділу V ПКУ податкова накладна може бути складена за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції), зокрема, у разі здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу/реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника).

Відповідно до пункту 1 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.01.2016 за № 137/28267 (далі - Порядок № 1307), податкову накладну складає особа, яка зареєстрована як платник податку в контролюючому органі та якій присвоєно індивідуальний податковий номер платника ПДВ.

Якщо не зареєстровані платниками ПДВ філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право складання податкових накладних.

Для цього платник податку повинен кожній філії та кожному структурному підрозділу присвоїти окремий цифровий номер, про що має письмово повідомити контролюючий орган за місцем його реєстрації як платника ПДВ.

Згідно з пунктом 14 Порядку № 1307 податкова накладна складається за щоденними підсумками операцій (якщо податкова накладна не була складена на ці операції) у разі:

  • здійснення постачання товарів/послуг за готівку кінцевому споживачеві (який не є платником податку), розрахунки за які проводяться через касу /реєстратори розрахункових операцій або через банківську установу чи платіжний пристрій (безпосередньо на поточний рахунок постачальника);
  • виписки транспортних квитків, готельних рахунків або рахунків, які виставляються платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер постачальника (продавця), за винятком тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;
  • надання платнику податку касових чеків, які містять суму поставлених товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального та податкового номерів постачальника).

Отже, платник ПДВ - головне підприємство, до складу якого входять філії та/або структурні підрозділи (зокрема, магазини), які здійснюють операції з використанням касових апаратів та яким не делеговано право складання податкових накладних, може прийняти рішення щодо:

  • складання окремих податкових накладних за щоденними підсумками операцій за показниками кожного касового апарата структурного підрозділу (філії);
  • складання однієї податкової накладної за щоденними підсумками операцій за показниками всіх касових апаратів у структурних підрозділах (філіях).

Відповідно до пункту 52.2 статті 52 розділу II ПКУ податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
06.05.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Принят закон об обмене информацией и приостановке действия трудового договора Классификатор профессий и квалификационные характеристики объединили с Реестром квалификаций: Закон подписан В ГНС будут подавать информацию о банковских счетах не только СХД, а т...
10.02.2025
В Верховной Раде зарегистрирован законопроект о повышении минимальной зарплаты, пенсий и прожиточного минимума
Больше по теме: Минимальная зарплата и прожиточный минимум – 2025: какие размеры и на что повлияют Размер минимальной заработной платы Парламентарии представили законопроект № 12462, которым предусматривается повышение прожиточного минимума, минимальной зарплаты и минимальной пенсии по возра...
27.02.2025
Хранение и использование горючего на предприятии в 2025 году: учет, налоги и документальное оформление
Марафон-2025: главные бухгалтерские акценты года У субъектов хозяйствования, использующих в своей деятельности транспортные средства, другие машины и механизмы, потребляющие топливо, постоянно возникают вопросы, связанные с учетом и документальным оформлением операций с таким горючим, а также с изме...
Новое
09.05.2025
Минагрополитики осуществляет мониторинг соответствия критически важных предприятий Критериям
Минагрополитики настаивает на неукоснительном соблюдении требований законодательных и других нормативно-правовых актов в течение деятельности предприятий с даты принятия решения об определении их критически важными. Больше по теме: Бронирование военнообязанных работников агропромышленного сектора В...
09.05.2025
Сколько получит пенсионер в случае благотворительного пожертвования от юрлица
Если благотворительное пожертвование адресное, 70 % суммы выплачивается пенсионеру, 30 % суммы направляется в бюджет ПФУ и используется как финансовый ресурс на выплату пенсий. Больше по теме: Договор пожертвования К финансированию пенсионных выплат на благотворительной основе может приобщиться люб...
09.05.2025
Инструктаж по охране труда при надомной или дистанционной работе
Больше по теме: Изменения относительно дистанционной и надомной работы В организации работает три человека (начальник и 2 главных специалиста). В настоящее время стоит вопрос о прохождении обучения по охране труда (ОТ): должен ли проходить начальник организации или специалист, занимающийся раз...
Лучшие материалы