Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Непризнание налоговой отчетности по налогу на прибыль предприятий в случае необнародования аудиторского заключения

06.05.2020

Отказ в принятии налоговой декларации не предоставляют, если:

  • налоговая декларация содержит обязательные реквизиты, включая информацию о наличии приложений - форм финансовой отчетности

и

  • финансовая отчетность за соответствующий отчетный период представлена плательщиком в контролирующий орган.

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 19.03.2020 р. № 1157/6/99-00-07-02-01-06/ІПК

Державна податкова служба України розглянула лист щодо невизнання податкової звітності з податку на прибуток підприємств у разі не оприлюднення аудиторського висновку на власній веб-сторінці підприємства та, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.

Відповідно до ст.11 Закону України від 16 липня 1999 року № 996 «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» (далі - Закон) на основі даних бухгалтерського обліку підприємства зобов’язані складати фінансову звітність.

Статтею 14 Закону передбачено, що підприємства зобов’язані подавать фінансову звітність органам, до сфери управління яких вони належать, трудовик колективам на їх вимогу, власникам (засновникам) відповідно до установлю документів, якщо інше не передбачено Законом.

Органам державної влади та іншим користувачам фінансова звітність подається відповідно до законодавства.

Фінансова звітність підприємств не становить комерційної таємниці, не є конфіденційною інформацією та не належить до інформації з обмежених доступом, крім випадків, передбачених законом.

На фінансову звітність не розповсюджується заборона    щодо поширення статистичної інформації.

Підприємства зобов'язані надавати копії фінансової звітності та консолідовано  фінансової звітності за запитом юридичних та фізичних осіб у порядку передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації».

Підприємства, що становлять суспільний інтерес (крім великих підприємств які не є емітентами цінних паперів), публічні акціонерні товариства, суб’єкта природних монополій на загальнодержавному ринку та суб’єкти господарювання які здійснюють діяльність у видобувних галузях, зобов’язані не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторських висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках визначених законодавством.

Великі підприємства, які не є емітентами цінних паперів, та середи підприємства зобов’язані не пізніше ніж до 1 червня року, що настає за звітних періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі).

Інші фінансові установи, що належать до мікропідприємств та малих підприємств, зобов’язані не пізніше ніж до 1 червня року, що настає за звітних періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторських висновком на власній веб-сторінці (у повному обсязі).

Згідно з положеннями п. 46.2 ст. 46 Кодексу платник податку на прибуток подає разом з відповідною податковою декларацією квартальну або річну фінансову звітність у порядку, передбаченому для подання податкової декларації, з урахуванням вимог ст. 137 Кодексу.

Фінансова звітність, яка складається та подається платниками податку на прибуток, є додатком до податкової декларації та її невід’ємною частиною.

Обов’язкові реквізити, які повинна містити податкова декларація, передбачені пунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 Кодексу.

Зокрема, податкова декларація повинна включати інформацію про додатки, що додаються до податкової декларації та є її невід’ємною частиною.

Пунктом 49.11 ст. 49 Кодексу передбачено, що у разі подання платником податків до контролюючого органу податкової декларації, заповненої з порушенням вимог пунктів 48.3 та 48.4 ст. 48 Кодексу, такий контролюючий орган зобов’язаний надати платнику податків письмове повідомлення про відмову у прийнятті його податкової декларації.

Водночас прийняття податкової декларації є обов’язком контролюючого органу.

Під час прийняття податкової декларації уповноважена посадова особа, контролюючого органу, в якому перебуває на обліку платник податків зобов’язана перевірити наявність та достовірність заповнення всіх обов’язкових реквізитів, передбачених підпунктами 48.3 та 48.4 ст. 48 Кодексу.

Інші показники зазначені в податковій декларації платника податків, до її прийняття перевірці не підлягають (п. 49.8 ст. 49 Кодексу).

З урахуванням зазначеного, якщо податкова декларація містить обов’язкові реквізити, зокрема інформацію про наявність додатків - форм фінансової звітності, та фінансова звітність за відповідний звітний період подана платником податків до контролюючого органу, письмове повідомлення про відмову у прийнятті податкової декларації платнику податків не надається.

Відповідно до п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Комментарии к материалу
Популярное
03.06.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Утверждены изменения к Инструкции о порядке начисления и уплаты ЕСВ ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 27.05.2025 Определены критерии, при которых деятельность не будет считаться предоставлением финансовых услуг Обнародованы п...
05.03.2025
Опубликовано постановление КМУ, которым упрощена процедура бронирования военнообязанных
Больше по теме: Бронирование работников: пошаговые действия Аннулирование бронирования военнообязанных: основания и условия Отчетность по воинскому учету и бронированию 5 февраля на сайте Кабмина опубликовано постановление от 28.02.2025 № 233, которыи внесены изменения впорядок бро...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
Новое
04.06.2025
Полезные административные ресурсы для бизнеса: напоминание Минюста
15 декабря 2023 года вступил в силу Закон от 17.02.2022 № 2073-IX «Об административной процедуре». Этот закон вводит единые прозрачные правила взаимодействия между государством и гражданами и бизнесом, предоставляя им возможность обращаться в административные органы за стандарт...
04.06.2025
Обзор судебной практики за апрель 2025 года
Предлагаем ознакомиться с обзором актуальной судебной практики Кассационного административного суда в составе Верховного Суда за апрель 2025 года. Предлагаем ознакомиться с обзором актуальной судебной практики Кассационного административного суда в составе Верховного Суда за апрель 2025 года –...
04.06.2025
Сверхурочная работа и ее оплата во время военного положения
Больше по теме: Сверхурочные работы: как привлечь к ним и оплатить Работнику при увольнении забыли оплатить сверхурочные часы: как исправить ошибку? В соответствии со ст. 106 КЗоТ по почасовой системе оплаты труда работа в сверхурочное время оплачивается в двойном размере часовой ставки. По ...
Лучшие материалы