Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Исправление ошибок в бухгалтерском учете

08.12.2016

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.08.2016 р. N 31-11410-07/23-2644/2467

Міністерство фінансів України відповідно до листа Адміністрації Президента України до звернення щодо виправлення помилок в бухгалтерському обліку повідомляє.

Порядок виправлення помилок, внесення та розкриття інших змін у фінансовій звітності визначено Положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 6 "Виправлення помилок і зміни у фінансових звітах", затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 28.05.99 р. N 137 (далі - ПБО-6), яке за змістом гармонізує з Міжнародним стандартом бухгалтерського обліку 8 "Облікові політики, зміни в облікових оцінках та помилки".

Виправлення помилок у первинних документах та облікових регістрах здійснюється в порядку, визначеному Положенням про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 24.05.95 р. N 88, та Методичними рекомендаціями по застосуванню регістрів бухгалтерського обліку, затвердженими наказом Міністерства фінансів України від 29.12.2000 р. N 356.

Згідно з ПБО-6 у примітках до фінансових звітів підприємство розкриває інформацію щодо виправлення помилок, які мали місце в попередніх періодах, зокрема факт повторного оприлюднення виправлених фінансових звітів або недоцільність повторного оприлюднення. Доцільність (недоцільність) оприлюднення визначається суттєвістю інформації про помилки.

Відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 "Загальні вимоги до фінансової звітності", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 р. N 73, суттєвою інформацією вважається інформація, відсутність якої може вплинути на рішення користувачів фінансової звітності. Суттєвість інформації визначається відповідними національними положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку або міжнародними стандартами фінансової звітності та керівництвом підприємства.

Пунктом 2.1 Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 27.06.2013 р. N 635, передбачено, що розпорядчий документ про облікову політику підприємства визначає, зокрема, кількісні критерії та якісні ознаки суттєвості інформації про господарські операції, події та статті фінансової звітності, які мають забезпечити надання користувачам всієї інформації з достатньою деталізацією про фактичні та потенційні наслідки господарських операцій та подій, здатних вплинути на рішення, що приймаються на її основі.

Заступник Міністра -
керівник апарату

Є. Капінус

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
14.10.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Принят новый закон об организации трудовых отношений в условиях военного положения Обновлен Справочник условных кодов товаров Аванс и зарплата: сроки выплаты ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 06.10.2025 Обновлен перечень код...
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
17.07.2025
Кабмин обновил правила определения критичности предприятий для бронирования работников
Порядок и Критерии, по которым бронируют работников предприятий, вновь изменились. Рассмотрим, кого в этот раз это касается. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в ферме...
Новое
14.10.2025
Выдача работнику трудовой книжки в день увольнения
Увольняется работник: есть ли особенности выдачи ему на руки трудовой книжки и дополнительных документов? Больше по теме: Электронная и бумажная трудовая книжка: что нужно знать работнику и работодателю Статья 47 КЗоТ обязывает работодателя в день увольнения работника выдать ему копию приказа или р...
14.10.2025
Продолжительность рабочего времени и отдыха в условиях военного положения
Сколько длится рабочее время и отдых? Есть ли особенности их внедрения в условиях военного положения? Больше по теме: Нормы продолжительности рабочего времени – 2025 Можно ли в военный период увеличить продолжительность рабочего времени работникам культуры? Нормы продолжительности рабочего ...
14.10.2025
Нужен ли КЭП при загрузке скан-копий трудовой книжки, если есть Дія.Підпис
Хотел оцифровать трудовую книжку на портале Пенсионного фонда. После того как ввел все необходимые данные, прикрепил сканированные копии документов и нажал «Підписати та відправити в ПФУ», отображается окно «Зчитування приватного ключа». Почему появляется сообщение? Больше по...
Лучшие материалы