Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Использование источников информации для целей трансфертного ценообразования

19.01.2017

Лист ДФС

від 16.01.2017 № 517/Г/99-99-12-03-07-14

Державна фіскальна служба України розглянула лист ………….щодо  використання джерел інформації для цілей трансфертного ціноутворення та, керуючись ст. 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.

Відповідно до п.п. 39.5.3.1 п.п. 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Кодексу платник податків та контролюючий орган використовують джерела інформації, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій згідно з п.п. 39.2.2 п. 39.2 ст. 39 Кодексу, зокрема:

а)    інформацію про зіставні контрольовані операції платника податку, а також інформацію про зіставні операції його контрагента – сторони контрольованої операції з непов’язаними особами;

б)    будь-які інформаційні джерела, що містять відкриту інформацію, та надають інформацію про зіставні операції та осіб;

в) інші джерела інформації, з яких інформація отримана платником податків з дотриманням вимог законодавства та які надають інформацію про зіставні операції та осіб, за умови що платник податків надасть таку інформацію контролюючому органу;

г) інформацію, отриману контролюючим органом у рамках укладених Україною міжнародних угод.

Слід зазначити, що Кодексом не встановлено окремого порядку для використання платниками податків статистичних даних Національного банку України щодо відсоткових ставок за кредитними коштами при аналізі відповідності контрольованих операцій принципу «витягнутої руки».

Підпунктом 39.5.3 п. 39.5 ст. 39 Кодексу встановлено, що контролюючий орган використовує ті самі джерела інформації, що й платник податків, якщо не доведено, що інші джерела інформації дають можливість отримати вищий рівень зіставності комерційних та фінансових умов операцій. При цьому для зіставлення з метою оподаткування умов контрольованих операцій з умовами неконтрольованих операцій контролюючий орган не має права використовувати інформацію, яка не є загальнодоступною (зокрема, інформацію, доступ до якої наявний тільки в органів державної влади).

Також відповідно до Кодексу та Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року № 236, ДФС не уповноважена визначати перелік джерел, які містять відомості, що дають можливість зіставити комерційні та фінансові умови операцій для цілей трансфертного ціноутворення.

Отже, відповідно до положень ст. 39 Кодексу контролюючі органи не визначають на запити платників податків переліки джерел інформації, які мають використовуватись ними для встановлення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки». Такі обставини можуть бути з’ясовані контролюючими органами лише під час здійснення заходів податкового контролю за трансфертним ціноутворенням. Водночас зазначаємо, що згідно з п. 52.2 ст. 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
13.05.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Госстат планирует прекратить ЕГРПОУ: начато обсуждение Внесены изменения в Порядок проведения призыва граждан на военную службу во время мобилизации ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 02.05.2025 Работникам планируют предостави...
27.02.2025
Хранение и использование горючего на предприятии в 2025 году: учет, налоги и документальное оформление
Марафон-2025: главные бухгалтерские акценты года У субъектов хозяйствования, использующих в своей деятельности транспортные средства, другие машины и механизмы, потребляющие топливо, постоянно возникают вопросы, связанные с учетом и документальным оформлением операций с таким горючим, а также с изме...
05.03.2025
Опубликовано постановление КМУ, которым упрощена процедура бронирования военнообязанных
Больше по теме: Бронирование работников: пошаговые действия Аннулирование бронирования военнообязанных: основания и условия Отчетность по воинскому учету и бронированию 5 февраля на сайте Кабмина опубликовано постановление от 28.02.2025 № 233, которыи внесены изменения впорядок бро...
Новое
15.05.2025
Досрочный выход на пенсию по возрасту: напоминает ПФУ
Какие категории работников имеют право на досрочный уход на пенсию по возрасту? Больше по теме: Стаж работников для льготных пенсий Пенсия за выслугу лет и денежная помощь: кто может получить Перечень лиц, имеющих право на досрочную пенсию и условия назначения такой пенсии, определены ст.&nbs...
15.05.2025
Состояние рынка труда в Украине: результаты опроса от Службы занятости
Собранные данные станут Дорожной картой работы Службы занятости на 2025–2026 годы. Государственная служба занятости представила результаты сразу двух масштабных исследований совместно со швейцарской организацией Helvetas Swiss Intercooperation и Федерацией работодателей Украины: «Оцен...
15.05.2025
Имеет ли право работник с инвалидностью отказаться от командировки
Планируете направить работника с инвалидностью в командировку? А если он отказывается? Больше по теме: Направление в командировку работника-дистанционщика Можно ли отправить в командировку совместителя? Работники обязаны работать честно и добросовестно, своевременно и точно выполнять предписания р...
Лучшие материалы