Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Блокирование НН/РК: практический пример

10.11.2017

ПРАКТИЧНИЙ ПРИКЛАД

Опис проблемної ситуації

ТОВ «А» з вторинної сировини (макулатури, відходів паперово-целюлозного виробництва), придбаної у постачальників (платників та неплатників ПДВ), виготовляє та реалізує целюлозну масу.

Податкова накладна оформлена на операцію з реалізації целюлозної маси зупинена на етапі її реєстрації, про що підприємство дізналося з квитанції, отриманої з Автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронних документів» ДФС України.

Крім того, про зупинку реєстрації податкової накладної платник може дійти висновку з даних Витягу в розрізі операцій з системи електронного адміністрування ПДВ.

Дії ТОВ «А»

1. Подати Таблицю даних платника податку (приклад заповнення додається).

2. Подати Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої(го) зупинена.

При заповненні Повідомлення у розділі «Пояснення» бажано навести об’єктивні обставини та особливості діяльності підприємства, які призводять до невідповідності виду та/або кількості придбаної продукції виду та/або кількості реалізованої продукції та інші причини зупинення, зазначені у квитанції.

До Повідомлення додаються копії документів за вичерпним переліком у вигляді окремих додатків. **

**Примітка: Вичерпний перелік документів затверджений Наказом                                Міністерства фінансів України 13 червня 2017 року №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за №754/30622.

У поясненнях можуть міститися данні щодо:

- виробничого процесу, в результаті якого придбані сировина (матеріали) перетворюються у реалізовану продукцію.

Додати до Повідомлення на власний розсуд одібрані копії інших документів, що мають суттєве значення для підтвердження викладених у поясненнях обставин.

Для об’єктивного та всебічного розгляду Повідомлення істотною є інформація про технологію виробництва продукції, реєстрація податкової накладної на яку була зупинена, основні види сировини, напівфабрикатів, що використовуються у виробництві такої продукції, їх середні витрати на одиницю готової продукції, адміністративно-майновий стан платника, який дозволяє забезпечити виробництво, наявність у платника основних засобів, трудових, енергетичних та інших ресурсів;

- джерела та терміни придбання товарів, місця їх зберігання, якщо таке придбання відбулось раніше 01.01.2017 або придбання відбулось у неплатників ПДВ (незалежно від моменту придбання).

У випадку, якщо розмір розділу «Пояснення» недостатній для короткого викладення всіх істотних та значущих, на думку платника, відомостей та обставин, такі пояснення можуть наводитись в окремому документі довільної форми, про що у розділі «Пояснення» робиться відповідний запис, наприклад, «Пояснення викладені в окремому документі на 2 аркушах, що додається».

Корисні рекомендації

Таблиця, Повідомлення та копії документів подаються до ДПІ за основним місцем обліку платника виключно в електронному вигляді у форматі pdf:

- або через особистий кабінет електронного сервісу «Електронний кабінет платника»,

- або через офіційний веб-портал ДФС України;

- або через програмне забезпечення, яке платник самостійно на власний розсуд обрав та яке дозволяє формувати вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).

Розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МБ.

Категорично не варто!

Намагатися повторно зареєструвати податкову накладну по поставці целюлозної маси, якщо попередню реєстрацію було заблоковано, оскільки такі дії можуть призвести до повторного блокування податкових накладних та обов’язку платника відповідно до п.201.10 ст.201 Податкового кодексу України задекларувати податкові зобов’язання по всіх виписаних податкових накладних, включаючи ті, реєстрація яких заблокована.

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
18.11.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели С 1 января 2026 года будет действовать новая система КВЭД: что сейчас делать бизнесу Трудоустройство лиц с инвалидностью: ключевые изменения для работодателей с 1 января 2026 года Обновлены правила для определения критически важных предприятий Изменен Поря...
08.09.2025
Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений
Закон № 4536 вносит изменения, в частности, в Налоговый кодекс, Закон от 08.07.2010 № 2464-VІ , Закон от 18.06.2024 № 3817-ІХ. Большинство норм Закона № 4536 вступает в силу первого числа месяца, следующего за месяцем его опубликования, то есть с 1 октября 2025 года. Больше по теме: Кварт...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
Новое
20.11.2025
НБУ не планирует выпускать банкноту в 5 000 грн
Презентационное изделие выпускалось исключительно в сувенирных буклетах для рекламных целей.  Больше по теме: Что должен знать кассир о банкнотах: фальшивые деньги В интернет-сети и в отдельных медиа распространяется видео о якобы дизайне «новой банкноты 5 000 гривен», в связи с че...
20.11.2025
Перенос ежегодного отпуска по инициативе работодателя: законно ли
В случае переноса ежегодного отпуска новый срок его предоставления устанавливается по соглашению между работником и работодателем.  Больше по теме: Перенос рабочих дней в период военного положения: возможно ли это? Перенос ежегодного отпуска совместителю в случае временной нетрудоспособности ...
20.11.2025
Как осуществляется международный обмен налоговой информацией с иностранными органами
Международный обмен налоговой информацией осуществляется путем направления специального запроса ГНС ​​компетентному органу иностранного государства или компетентным органом иностранного государства в ГНС. Что это значит для бизнеса? Больше по теме: Электронный документооборот: может ли дата подписа...
Лучшие материалы