5 способів перевірити життєздатність бізнес-ідеї
31.08.2015 939 0 0
У вас може бути відмінна ідея для бізнесу, але не завжди її можна перетворити на успішний проект. Стартапи стали настільки популярні, що часто неможливо встояти перед спокусою створити свою справу, коли задум здається гарним. Inc зібрав п’ять кроків перевірки життєздатності бізнес-ідеї на практиці.
Замість того, щоб витрачати море часу на провальний стартап, варто серйозно розглянути потенціал вашого бізнесу.
Знайдіть правильну нішу
Щоб не облажатися і вкласти гроші правильно і результативно, варто вибирати нішу, виходячи з власних сфер інтересу. Побудувавши бізнес, заснований на своїх навичках, можна буде уникнути помилок, які проявляються при роботі в абсолютно незнайомій області. Брейнштормінг, дослідження або навіть розмова з друзями можуть допомогти краще розібратися в обраній сфері діяльності. Також, запитайте себе, наскільки довго ви зможете протриматися без доходів від стартапу, і в чому ваша основна мета як підприємця.
Вивчіть своїх конкурентів
Вивчення обраної індустрії допоможе проаналізувати, що може зробити ваш продукт унікальним і в чому він програє конкурентам. Для стартапів дуже критично вивчити конкуренцію. Насамперед варто дізнатися, хто ваші конкуренти і яка їх частка на ринку. При цьому важливо враховувати і існуючу, і потенційну конкуренцію. Оцініть їх маркетингові кампанії, репутацію, ціну і якість товару або послуги. Це допоможе вам зрозуміти, які з потреб цільової аудиторії ще не задоволені і можуть завоювати клієнтів, надаючи те, чого не може конкурент.
Вивчіть обрану бізнес-модель
Вибір бізнес-моделі може дуже сильно вплинути на розвиток вашого бізнесу. Залежно від вибору, різними будуть групи цільових клієнтів, конфігурації цінності і ключові можливості. Ваша здатність відповідати вимогам ринку визначатиме успіх бізнесу, що починається. Прямі продажі, реселлер, фріміум, bricks&clicks – найпоширеніші моделі на сьогоднішній день. Не слід робити вибір без попереднього аналізу. Зберіть більше інформації про моделі доходів, структуру витрат і вартості пропозицій, перш ніж виберете конкретну бізнес-модель.
Перевірте стійкість ідеї
Стійкість бізнес-ідеї залежить від багатьох факторів, у тому числі – попиту та пропозиції. Якщо ваш продукт або послуга являє собою абсолютно новий підхід, а також пропонує рішення краще, ніж вже існуючі, то перед вами довгий шлях. Перевірте грунт, перш ніж робити перший великий крок у діловий світ, щоб запобігти майбутнім невдачам. Перевірте, наскільки масштабний ваш продукт або послуга, і визначте, чи будуть люди готові платити за це. Всі ці фактори в сукупності будуть визначати, чи може бізнес-ідея дати очікувану прибутковість.
Порадьтеся з професіоналом в маркетингу
Краще прислухатися до поради професійного маркетолога з самого початку. Це дозволить знизити бізнес-ризики та накладні витрати, і надасть інформацію про те, скільки буде потрібно вашому бізнесу на просування і рекламу. Нові підприємства, які ігнорують значення маркетингу і вважають, що цим можна зайнятися пізніше, як правило, потім виправляють помилки, здійснені на самому старті. Наприклад, починаючи онлайн-бізнес і створюючи веб-сайт, слід відразу слідувати стандартам зручності користувачів і пропонувати їм комфортну у використанні сторінку. Спеціаліст в Діджитал-маркетингу розповість вам про необхідність юзабіліті, SEO, і допоможе правильно розробити сайт, враховуючи їх. Завбачливий підхід до розробки допоможе мінімізувати ті труднощі, які виникли б вже в процесі роботи і принесли більше клопоту.
Джерело: http://news.finance.ua/ua/news/-/3576...
Комментарии к материалу