Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

ГФС относительно порядка заполнения налоговых накладных

20.03.2017

Лист ГУ ДФС у м. Києві

від 13.03.2017 № 5155 /10/26-15-12-01-18

Головне  управління  ДФС у м. Києві  розглянуло  лист ТОВ «»   щодо порядку заповнення податкових накладних і в межах своїх повноважень повідомляє.

Законом України N 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі – Закон N 1797) підпункт "і" пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI  із змінами і доповненнями (далі – Кодекс)  (викладено в новій редакції, відповідно до якої з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг – коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

У разі здійснення платниками  податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України,  код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Тобто, при здійсненні платниками податку, починаючи з 1 січня 2017 року операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов'язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків).

При цьому код товару згідно з УКТ ЗЕД  зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).

Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.

Додатково повідомляємо, що дане питання викладене в листі Державної фіскальної служби  України від 20.01.2017 №1312/7/99-99-15-03-02-17.

Поряд з цим слід зазначити, що з питання визначення найменування товарів (продукції)  власного виробництва та відповідності їх коду товарної класифікації згідно з УКТ ЗЕД  при оформленні документів (у тому числі податкових накладних) під час здійснення платником податку операції з постачання таких товарів (продукції)  пропонуємо звернутися до Торгово – промислової  палати України  (її регіональних відділень) або науково – дослідного інституту судових експертиз.

Згідно із статтею 52 Кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Звертаємо увагу, що листи ГУ ДФС у м. Києві не є нормативно-правовими актами, а мають лише інформаційний характер і не встановлюють правових норм та діють до набрання чинності нормативно-правових актів, що змінюють відповідні правовідносини.

 

Заступник  начальника                                                            Е.М. Пруднікова

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
03.06.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Утверждены изменения к Инструкции о порядке начисления и уплаты ЕСВ ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 27.05.2025 Определены критерии, при которых деятельность не будет считаться предоставлением финансовых услуг Обнародованы п...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
09.06.2025
Профилактика профзаболеваний у работников агропредприятий
Рассмотрим наиболее распространенные профессиональные факторы, влияющие на организм работников сельскохозяйственной отрасли. Профессиональные заболевания – это острые или хронические болезни, возникающие вследствие длительного воздействия вредных факторов производственной среды: физических (шу...
09.06.2025
Можно ли переплату с уплаты авансовых взносов при выплате дивидендов засчитать в счет уплаты налога на прибыль
Сумма уплаченных авансовых взносов по налогу на прибыль при выплате дивидендов не подлежит возврату налогоплательщику или зачислению в счет погашения денежных обязательств по другим налогам и сборам (обязательным платежам). Но есть особенности. Больше по теме: Как вернуть переплату из бюджета: алго...
09.06.2025
Расчет лимита 4 % и «благотворительного лимита» 8 % налогооблагаемой прибыли предыдущего отчетного года: какой показатель декларации учитывается
При расчете лимита 4 % и «благотворительного лимита» 8 % налогооблагаемой прибыли в предыдущем отчетном году для применения норм пп. 140.5.9 и п. 72 подразд. 4 разд. XX НК учитывается положительное значение налогооблагаемой прибыли предыдущего отчетного (налогового) года (показатель стр....
Лучшие материалы