Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

ГФС относительно порядка заполнения налоговых накладных

20.03.2017

Лист ГУ ДФС у м. Києві

від 13.03.2017 № 5155 /10/26-15-12-01-18

Головне  управління  ДФС у м. Києві  розглянуло  лист ТОВ «»   щодо порядку заповнення податкових накладних і в межах своїх повноважень повідомляє.

Законом України N 1797-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні" (далі – Закон N 1797) підпункт "і" пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI  із змінами і доповненнями (далі – Кодекс)  (викладено в новій редакції, відповідно до якої з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг – коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.

У разі здійснення платниками  податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України,  код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.

До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.

Тобто, при здійсненні платниками податку, починаючи з 1 січня 2017 року операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов'язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів - 10 знаків, для інших товарів - не менше 4 знаків).

При цьому код товару згідно з УКТ ЗЕД  зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати).

Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 1 січня 2017 року, незалежно від дати складання податкових накладних (до 1 січня 2017 року чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.

Додатково повідомляємо, що дане питання викладене в листі Державної фіскальної служби  України від 20.01.2017 №1312/7/99-99-15-03-02-17.

Поряд з цим слід зазначити, що з питання визначення найменування товарів (продукції)  власного виробництва та відповідності їх коду товарної класифікації згідно з УКТ ЗЕД  при оформленні документів (у тому числі податкових накладних) під час здійснення платником податку операції з постачання таких товарів (продукції)  пропонуємо звернутися до Торгово – промислової  палати України  (її регіональних відділень) або науково – дослідного інституту судових експертиз.

Згідно із статтею 52 Кодексу податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.

Звертаємо увагу, що листи ГУ ДФС у м. Києві не є нормативно-правовими актами, а мають лише інформаційний характер і не встановлюють правових норм та діють до набрання чинності нормативно-правових актів, що змінюють відповідні правовідносини.

 

Заступник  начальника                                                            Е.М. Пруднікова

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
21.05.2025
Критически важные предприятия до 28 мая должны подать соответствующие данные: письмо Минэкономики
Больше по теме: Перечень отраслевых и региональных нормативных актов, которыми утверждены критерии признания предприятий критически важными в особый период Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Минэкономики в письме от 19.05.2025 № 27-11/37509-07 проинфор...
Новое
30.06.2025
В любом административном акте должен быть указан способ обжалования – Минюст
Процедура обжалования касается не только конечных решений, но и процедурных решений и действий или бездействия органов. Это обеспечивает защиту прав на всех этапах административной процедуры. Статья 18 Закона от 17.02.2022 № 2073-IX «Об административной процедуре» (далее – Закон № ...
30.06.2025
Обои для рабочего стола от Uteka – Июль
Примите в подарок обои для рабочего стола от Uteka! * Скачайте архивный файл, распакуйте его и установите понравившееся изображение на рабочий стол компьютера. Календарь бухгалтера на июль 2025 года ...
30.06.2025
Летняя подработка подростков: особенности оформления
Рассмотрим с какого возраста можно работать несовершеннолетним, продолжительность рабочего времени, права несовершеннолетних работников, работы, на которых запрещено работать несовершеннолетним, а также как подростка оформить на работу. Летние каникулы – это не только время для отдыха, но и во...
Лучшие материалы