Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Подписаться

Условия предоставления ежегодного денежного вознаграждения педработникам

31.07.2019 783 0 0

Ежегодное денежное вознаграждение педработникам предоставляется за добросовестный труд, образцовое выполнение служебных обязанностей при условии достижения ими успехов в воспитании детей, обучении, воспитании, профессиональной подготовке учащейся и студенческой молодежи, методическом обеспечении при отсутствии нарушений исполнительной и трудовой дисциплины. Такое вознаграждение выплачивается в пределах общих средств, предусмотренных сметой заведения образования или методучреждения на оплату труда.


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 14.05.2019 р. № 711/0/206-19

Щодо деяких особливостей виплати щорічної грошової винагороди
педагогічним працівникам

Директорат норм та стандартів гідної праці розглянув лист стосовно деяких питань оплати праці та в межах компетенції повідомляє.

Порядок надання щорічної грошової винагороди педагогічним працівникам навчальних закладів державної та комунальної форм власності за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків (далі - щорічна грошова винагорода) затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 р. № 898 (далі - Порядок № 898).

Порядок № 898 поширюється на педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти, позашкільної, професійно-технічної, вищої та післядипломної освіти чи методичних установ, крім тих, які працюють у закладі освіти чи методичній установі за сумісництвом (пункт 1 Порядку № 898).

Перелік посад педагогічних працівників визначено постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 р. № 963 «Про затвердження переліку посад педагогічних та науково-педагогічних працівників».

Порядком № 898 не передбачено поширення його дії на інших працівників закладу освіти чи методичної установи. Педагогічна робота керівних працівників закладів освіти без зайняття штатної посади в тому самому закладі освіти, тій самій установі в основний робочий час або за його межами, згідно з пунктом 8 додатку до Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Мінпраці, Мін’юсту і Мінфіну від 28.06.93 р. № 43 (далі - Положення № 43), не є сумісництвом.

У такому разі трудовий договір про виконання зазначеної роботи не укладається. Оплата за години викладацької роботи проводиться понад основний посадовий оклад (ставку) в порядку, передбаченому відповідною для викладачів тарифікацією.

Граничний обсяг викладацької роботи чи занять з гуртками визначено пунктом 91 Інструкції про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, затвердженої наказом Міносвіти від 15.04.93 р. № 102.

Педагогічна робота, виконана в тому самому або іншому закладі, іншій установі з погодинною оплатою праці в обсязі не більше ніж 240 годин на рік, також не є сумісництвом відповідно до пункту 3 Переліку робіт, які не є сумісництвом, наведеного в додатку до Положення № 43.

Згідно з пунктом 2 Порядку № 898 щорічна грошова винагорода педагогічним працівникам надається за сумлінну працю, зразкове виконання службових обов’язків за умови досягнення ними успіхів у вихованні дітей, навчанні, вихованні, професійній підготовці учнівської та студентської молоді, методичному забезпеченні за відсутності порушень виконавчої і трудової дисципліни. Вона надається в межах загальних коштів, передбачених кошторисом закладу освіти чи методичної установи на оплату праці.

Водночас щорічна грошова винагорода надається відповідно до положення, яке затверджується керівником закладу освіти чи методичної установи за погодженням із профспілковим комітетом і може містити додаткові критерії, крім визначених у пункті 2 Порядку № 898, з урахуванням специфіки закладу освіти чи методичної установи.

При цьому розмір щорічної грошової винагороди не може перевищувати одного посадового окладу (ставки заробітної плати) з урахуванням підвищень (пункт 5 Порядку № 898).

Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами. За своєю природою вони мають інформаційний, роз’яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

Генеральний директор Директорату    

Ю. Кузовой

Комментарии к материалу

Лучшие материалы