Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

По какому КЭКР осуществляют текущие расходы реформированые учреждения здравоохранения

06.09.2018


Текущие расходы учреждений здравоохранения, которые будут включены в сеть как получатели бюджетных средств местных бюджетов, должны осуществляться по КЭКР 2610 «Субсидии и текущие трансферты предприятиям (учреждениям, организациям)».


ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 23.07.2018 р. №16-10/99-11892

Відповіді на запитання бюджетних установ

Державна казначейська служба України розглянула лист <...> щодо надання роз'яснень і в межах компетенції повідомляє.

До питання 1

Відповідно до Бюджетного кодексу України (далі - Кодекс) та Закону України «Про господарську діяльність у Збройних Силах України» формування спеціального фонду військових частин, закладів, установ та організацій Збройних Сил України, що утримуються за рахунок коштів Державного бюджету України, здійснюється, зокрема, за рахунок власних надходжень.

Перелік груп та підгруп власних надходжень бюджетних установ та напрями їх використання визначено частиною четвертою статті 13 та частиною дев'ятою статті 51 Бюджетного кодексу України.

Згідно з частиною четвертою статті 13 Кодексу власні надходження бюджетних установ отримуються додатково до коштів загального фонду бюджету і включаються до спеціального фонду бюджету.

Власні надходження бюджетних установ використовуються (з урахуванням частини дев'ятої статті 51 Кодексу).

Положенням про облік та використання коштів спеціального фонду державного бюджету в Міністерстві оборони України, затвердженим наказом Міністерства оборони України від 03.08.2016 № 400, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.08.2016 за №1191/29321, визначено, що бюджетні установи, які не є платниками житлово-комунальних послуг, кошти, одержані від споживачів (діяльність гуртожитків, готелів, комендантських дільниць, засобів тимчасового розміщення і проживання тощо) як плата або відшкодування за спожиті житлово-комунальні послуги та енергоносії, перераховують у повному обсязі не менше одного разу на місяць на рахунки відповідних квартирно-експлуатаційних органів на підставі укладених з ними договорів.

Квартирно-експлуатаційні органи здійснюють контроль за нарахуванням бюджетними установами плати за житлово-комунальні послуги, своєчасністю і повнотою їх перерахування та спрямовують ці кошти на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (п. 12).

Перерахування бюджетними установами власних надходжень на спеціальні реєстраційні рахунки Міністерства оборони України здійснюється на підставі платіжних доручень бюджетних установ лише в межах однієї програми та однієї групи власних надходжень (п. 10).

До питання 2

Порядок забезпечення санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів військовослужбовців, ветеранів війни, ветеранів військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.2011 №446 (далі - Порядок №446).

Порядок №446 визначає механізм забезпечення окремими державними органами санаторно-курортними путівками до санаторно-курортних закладів, однак не передбачає виключного механізму проведення розрахунків з санаторно-курортними закладами.

З огляду на зазначене, у разі сплати різниці вартості путівки (25 % чи 50 %) військовослужбовцями, ветеранами війни, ветеранами військової служби, органів внутрішніх справ та деяких інших категорій осіб і членів їх сімей на рахунок, відкритий на ім'я відповідного державного органу, пропонуємо зараховувати такі кошти на небюджетний рахунок.

Згідно з Порядком відкриття та закриття рахунків у національній валюті в органах Державної казначейської служби України, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 22.06.2012 №758, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.07.2012 за №1206/21518, небюджетні рахунки - це рахунки, які відкриваються органами Казначейства у випадках, передбачених законодавчими та іншими нормативно-правовими актами, розпорядникам бюджетних коштів та одержувачам бюджетних коштів, відокремленим структурним підрозділам розпорядників бюджетних коштів, підприємствам, установам, організаціям та фізичним особам - підприємцям за операціями, що не належать до операцій з виконання бюджетів.

Небюджетні рахунки клієнтів відкриваються органами Казначейства відповідно до законодавства за розділом балансових рахунків 37 «Рахунки інших клієнтів та банків» (п. 3 Порядку казначейського обслуговування небюджетних рахунків клієнтів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2014 №770, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 05.08.2014 за №928/25705).

Відкриття рахунків здійснюється за балансовим рахунком 3711 «Інші рахунки клієнтів Казначейської служби».

До питання 3

Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення законодавства з питань діяльності закладів охорони здоров'я» державні та комунальні заклади охорони здоров'я - бюджетні установи (крім закладів охорони здоров'я Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Державної пенітенціарної служби України, а також інших закладів охорони здоров'я відповідно до Переліку, затвердженого Кабінетом Міністрів України) можуть організовуватися в казенні підприємства або комунальні некомерційні підприємства (пункт 2 розділу II «Прикінцеві положення»).

Тимчасово, протягом 2018 - 2019 років, за рішенням Кабінету Міністрів України допускається фінансування надання первинної медичної допомоги комунальними закладами охорони здоров'я, що не уклали договори про медичне обслуговування населення з Уповноваженим органом, шляхом надання субвенцій з державного бюджету відповідним місцевим бюджетам (пункт 2 розділу IV «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» від 19.10.2017 № 2168-VIII).

Після перетворення закладів охорони здоров'я на комунальні некомерційні підприємства змінюється їх статус із розпорядників бюджетних коштів на одержувачів бюджетних коштів за відповідною програмою місцевого бюджету, яка буде складатись, у тому числі, і з коштів медичної субвенції з державного бюджету.

Таким чином, поточні видатки закладів охорони здоров'я, які будуть включені у мережу як одержувачі бюджетних коштів місцевих бюджетів, мають здійснюватись за кодом економічної класифікації видатків 2610 «Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)».

Видатки на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань закладам охорони здоров'я як одержувачам бюджетних коштів повинні здійснюватись за кодом економічної класифікації видатків 2610.

Комментарии к материалу
Популярное
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
21.05.2025
Критически важные предприятия до 28 мая должны подать соответствующие данные: письмо Минэкономики
Больше по теме: Перечень отраслевых и региональных нормативных актов, которыми утверждены критерии признания предприятий критически важными в особый период Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Минэкономики в письме от 19.05.2025 № 27-11/37509-07 проинфор...
Новое
16.06.2025
В дополнительных декларациях указаны разные курсы НБУ: какой курс указать в РК при РЭО
В графе 8 РК_2 указывается средняя цена за единицу товара (без НДС), определенная на основании данных о цене товара и курсе НБУ, отраженных в каждой из таких дополнительных деклараций. Больше по теме: Режим экспортного обеспечения НДС: анализируем разъяснения ГНС Товары вывозятся в режиме экспортн...
16.06.2025
Следует ли от покупателя требовать документы, подтверждающие передачу товара соответствующим структурам для подтверждения льготы по НДС
Предоставлять другие документы, нежели определенные в пп. 5 п. 32 подразд. 2 разд. ХХ НК для подтверждения применения такого режима освобождения от обложения НДС, не предусмотрено. Больше по теме: Учет предоставления дронов на нужды обороны: госзаказ, продажа, бесплатная передача Товары для н...
16.06.2025
Включать ли в выручку ФЛП с местожительством на ВОТ доходы, которые уже были обложены налогами при их выплате
Нет, не включаются, но такой доход облагается налогами по общим правилам, установленным Налоговым кодексом для налогоплательщиков – физических лиц. Включаются ли в доход ФЛП на общей системе налогообложения, местонахождением или местом проживания которого является временно оккупированная терри...
Лучшие материалы
Центр уведомлений