Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Оновлена інструкція щодо роботи з договорами на порталі Є-Дата

УПРАВЛІННЯ ДОГОВОРАМИ (оновлено 16.11)

Для внесення інформації про укладені договори (вартість, ціна, кількість, обсяг платежів, строк дії тощо), інформації про стан виконання договорів (предмет, виконавець, вартість, ціна, обсяг платежів тощо), заходите в «Службовий кабінет» (службовий вхід) на Офіційному порталі публічних фінансів України e-data.gov.ua

Увага! Інформацію по договорах починаємо вносити за ІІІ квартал 2015 року, а також вносимо ті договори по яких були здійснені проплати в ІІІ кварталі. А надалі щоквартально відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів».

*Тестовий режим роботи порталу передбачає редагувати, видаляти підписані документи.

1.      Для внесення даних про договори вам потрібно зайти у вкладку «Договори» у власному «Службовому кабінеті»:

2.      Натискаєте «+Договір» і потрапляєте на сторінку «Створення договору».

Заповнюєте всі поля:

  • номер договору,
  • від якого числа,
  • виконавець,
  • предмет договору,
  • місце знаходження виконавця,
  • керівник,
  • код ЄДРПОУ
  • строк дії договору,
  • вартість договору,
  • ціна за одиницю (якщо ж у вас декілька найменувань товарів, послуг то поле не заповнюється; доопрацювання),
  • кількість закупленого товару, робіт, послуг (якщо ж у вас декілька найменувань товарів, послуг то поле не заповнюється; доопрацювання)
  • інформація щодо процедури закупівлі.

3. Опісля внесення даних ви натискаєте «Зберегти зміни». На екрані побачите ваш внесений договір і можливий функціонал для роботи:

 

- підписати документ

 

- редагувати документ

- видалити документ

Для оприлюднення інформації на потралі документ потрібно підписати ключами ЕЦП (для підписання використовуємо той самий ключ, який ви використовували при реєстрації). Допоки документ не підписаний, він зберігається у вашому службовому кабінеті і його окрім вас більше ніхто не бачить.

4. Вибираєте «Підписати», завантажуєте електронний підпис.

5.    Після підписання у вас на екрані з’явиться кнопки - «Додатки» (Додаткова угода), «Акти\Накладні».

Якщо до договору є додаткова угода обов’язково завантажуємо (+Додаток). 

6.    Натискаєте «+ Додаток» і заповнюєте всі поля: номер додаткової угоди, дата, предмет договору, керівник (виконавець), строк дії договору, ціна за одиницю, кількість товару, послуг, процедура закупівлі (була проведена чи ні, якщо ні, то потрібно надати обґрунтування). Далі зберігаєте дані, редагуєте, перевіряєте, підписуєте.

*В додаткову угоду вносите кінцеву суму, на яку було збільшено\зменшено, вартість договору.  Наприклад, вартість договору 20 000, ви уклали додаткову угоду на збільшення\зменшення 5000, то в додатковій угоді ви пишете = 25 000 \ 15 000.

7.    Додаєте акти в розділ «+Акти\Накладні», заповнюєте всі поля: номер акту, від якого числа, керівник (виконавець), вартість послуг,  ціна за одиницю тощо.

Заповнивши всі поля, натискаємо «Зберегти дані»  (дані зберігаються у вашому кабінеті і ви їх можете редагувати), далі «Підписати». Після підпису документ оприлюднюється на порталі.

У разі виникнення запитань щодо роботи Порталу звертайтесь до адміністрації Порталу на електронну адресу e-data@minfin.gov.ua або натисніть кнопку  [ДОПОМОГА] для формування звернення через інтерфейс Порталу, або зателефонуйте на гарячу лінію (044) 206 56 96

Сторінка на ФБ https://www.facebook.com/edataua/

 

Джерело: http://spending.gov.ua/web/guest/help...

 

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
22.07.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Внесены изменения в Порядок исчисления средней зарплаты Кабмин обновил правила определения критичности предприятий для бронирования работников Верховная Рада одобрила в целом изменения к НК относительно квартального налогового расчета для ФЛП ГНС отвечает ...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
21.05.2025
Критически важные предприятия до 28 мая должны подать соответствующие данные: письмо Минэкономики
Больше по теме: Перечень отраслевых и региональных нормативных актов, которыми утверждены критерии признания предприятий критически важными в особый период Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Минэкономики в письме от 19.05.2025 № 27-11/37509-07 проинфор...
Новое
26.07.2025
Обновлены показатели средней зарплаты за 2025 год, которая учитывается для исчисления пенси
Показатель средней заработной платы (дохода) в Украине, которая учитывается для исчисления пенсии, за июнь 2025 года составляет 22 336,81 грн. Больше по теме: Стаж работников для льготных пенсий 25 июля 2025 года Пенсионным фондом утвержден показатель средней заработной платы (дохода) в Украин...
25.07.2025
ГНС разъяснила особенности учета зарплаты при уплате взносов в НПФ за работника
Заработная плата для целей разд. IV НК – это основная и дополнительная заработная плата, другие поощрительные и компенсационные выплаты, выплачиваемые (предоставляемые) налогоплательщику в связи с отношениями трудового найма согласно закону. Какую заработную плату следует учитывать работодател...
25.07.2025
Идентификатор формы последней декларации вместе с приложениями 1 и 2 для ФЛП – единщика первой – второй групп, который прекращает предпринимательскую деятельность
Форма налоговой декларации плательщика единого налога – физического лица – предпринимателя утверждена приказом Минфина от 19.06.2015 № 578. Больше по теме: Мобилизованный предприниматель пропал без вести: можно ли прекратить предпринимательскую деятельность? По какому идентификатору фор...
Лучшие материалы