Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Готовое заявление о проведении проверки, при торговле алкоголем без лицензии и без чека

23.11.2017

Торговля без получения лицензии на продажу алкоголя и слабоалкогольных напитков – одно из наиболее часто встречающихся правонарушений.

Указанные незаконные действия можно прекратить обратившись с письменным заявлением о фактической проверки в областную налоговою инспекцию.

По результатам проверки составляется административный материал и на нарушителя накладывается штраф в размере от 17 тыс.  до 34 тыс.  с конфискацией изготовленной продукции, орудий производства, сырья и денег, полученных в результате совершения этого административного правонарушения, или без таковой.

В случаи продолжения торговли без лицензии стоит повторно обращаться с указанным заявлением в налоговую. Каждый факт нарушения это штраф + конфискация.

Также, за торговлю алкоголем и табачными изделиями без лицензии можно обращаться с заявлениями в полицию и органы местного самоуправления.

Пример готового заявления для подачи в налоговую (при подачи не в Днепропетровской области неоходимо изменить получателя заявления согластно нахождения адреса объекта торговли):

 

 

 

                                                                      Виконуючій обов’язки начальника Головного Управління

                                                                       Державної фіскальної Служби у Дніпропетровській області

                                                                       вул. Сімферопольська, 17-А, м. Дніпро, 49600

                                                                       електрона пошта: dp.official@sfs.gov.ua 

 

 

 

Особа, яка звертається:                      Прізвище, ім’я, та по батькові __________________________________

                                                        ____________________________________________________________

                                                         адреса: _____________________________________________________

 

 

___ ____________  2017 року

Заява

про проведення фактичної перевірки

 

За адресою ________________________ м. _________ працює пивний магазин (приміщення площею менше 20 кв.м.).

Стаття 80.1. Податкового кодексу України встановлює, що фактична перевірка здійснюється без попередження платника податків (особи).

80.2. Фактична перевірка може проводитися на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом, копія якого вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з таких підстав:

80.2.3. письмового звернення покупця (споживача), оформленого відповідно до закону, про порушення платником податків установленого порядку проведення розрахункових операцій, касових операцій, патентування або ліцензування.

80.2.7. у разі наявності та/або отримання в установленому законодавством порядку інформації про використання праці найманих осіб без належного оформлення трудових відносин та виплати роботодавцями доходів у вигляді заробітної плати без сплати податків до бюджету, а також здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

80.4. Перед початком фактичної перевірки, з питань дотримання порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій, посадовими особами контролюючих органів на підставі підпункту 20.1.9 пункту 20.1 статті 20 цього Кодексу може бути проведена контрольна розрахункова операція.

80.6. Під час проведення фактичної перевірки в частині дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами), в тому числі тим, яким установлено випробування, перевіряється наявність належного оформлення трудових відносин, з'ясовуються питання щодо ведення обліку роботи, виконаної працівником, обліку витрат на оплату праці, відомості про оплату праці працівника. Для з'ясування факту належного оформлення трудових відносин з працівником, який здійснює трудову діяльність, можуть використовуватися документи, що посвідчують особу, або інші документи, які дають змогу її ідентифікувати (посадове посвідчення, посвідчення водія, санітарна книжка тощо).

Частиною 1 статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів»  передбачено, що місце  торгівлі  -  місце реалізації товарів, у тому числі на розлив,  в  одному  торговому  приміщенні (будівлі) за місцем його фактичного  розташування,  для  тютюнових  виробів  та  пива - без обмеження площі, для алкогольних напоїв, крім пива, - торговельною площею   не   менше   20   кв.   метрів,  обладнане  реєстраторами розрахункових операцій (незалежно від їх кількості) або де є книги обліку розрахункових операцій (незалежно від їх кількості), в яких фіксується  виручка  від  продажу  алкогольних напоїв та тютюнових виробів незалежно від того, чи оформляється через них продаж інших товарів.

Пункт 4 Правил роздрібної торгівлі алкогольними напоями (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 1996 р. № 854) визначено, що суб'єкт господарювання зобов'язаний забезпечити стан приміщень для роздрібної торгівлі алкогольними напоями згідно із санітарно-технічними, санітарно-гігієнічними, технологічними, протипожежними та іншими нормами, а також можливість використання електронних платіжних засобів під час здійснення розрахунків за продані товари відповідно до законодавства. Суб'єкт господарювання повинен мати торговельне приміщення (будівлю) площею не менш як 20 кв. метрів, обладнане відповідним торговельно-технологічним устаткуванням (вітрини, прилавки, пристінні гірки тощо), охоронною і протипожежною сигналізацією, з достатнім освітленням, опаленням і вентиляцією, а у випадках, передбачених законодавством, забезпечити умови для застосування реєстраторів розрахункових операцій, зберігання матеріальних цінностей.

Відповідно до ч.1 ст.164 КУпАП провадження господарської діяльності без державної реєстрації як суб'єкта господарювання або без одержання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування, а так само без одержання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди), - тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, чи без такої.

Частина 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлює, що споживач має право на вільний вибір товарів і послуг у зручний для нього час та на вільне використання електронних платіжних засобів з урахуванням режиму роботи та обов'язкових для продавця (виконавця) форм (видів) розрахунків, установлених законодавством України.

Продавець (виконавець) зобов'язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати.

Забороняється примушувати споживача придбавати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту, у будь-який спосіб обмежувати використання ним електронних платіжних засобів, якщо відповідно до законодавства продавець (виконавець) зобов'язаний приймати їх до сплати.

Керуючись викладеним, за адресою __________________________, м. _____________ пивний магазин, прошу провести фактичну перевірки щодо порушення установленого порядку проведення розрахункових операцій (обмеження використання електронних платіжних засобів), касових операцій, патентування або ліцензування.

Про наслідки розгляду даного звернення, прошу повідомити письмово направивши відповідь на адресу _____

____________________________________________________________ .

 

_________________________           _______________

 

(ПІБ особи яка звертається)                                                                             (підпис)

 

Джерело: http://www.gpl.in.ua/ru/

Комментарии к материалу
Всего комментариев 1
Отсортировано:
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
16.09.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Закон № 4536 опубликован 3 сентября: обзор основных изменений Правительство подало в Раду законопроект об отмене актов выполненных работ ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 05.09.2025 Внесены изменения в перечень территорий бое...
17.07.2025
Кабмин обновил правила определения критичности предприятий для бронирования работников
Порядок и Критерии, по которым бронируют работников предприятий, вновь изменились. Рассмотрим, кого в этот раз это касается. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в ферме...
26.08.2025
Разъяснение Минэкономики относительно организации бронирования военнообязанных: письмо от 19.08.2025
Минэкономики: письмо от 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 об организации бронирования военнообязанных. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в фермерском хозяйстве: особеннос...
Новое
17.09.2025
Когда стороны колдоговора обязаны начать переговоры по возобновлению действия остановленных положений
Профсоюзам и работодателям следует своевременно инициировать переговоры и фиксировать достигнутые договоренности. Больше по теме: Отпуска, праздничные и выходные дни в военный период: что прописать в коллективном договоре Извлечение из коллективного договора, в котором предусмотрено установление г...
17.09.2025
Внешняя торговля Украины за январь – июль 2025 года
За январь – июль 2025 года экспорт товаров составил 23 309,7 млн долл. США, или 96,5 % по сравнению с январем – июлем 2024 года, импорт – 45 935,7 млн долл. США или 116,9 %. За январь – июль 2025 года экспорт товаров составил 23 309,7 млн долл. США, или 96,5 % по сравнению с ...
17.09.2025
В проекте Бюджета-2026 есть ряд серьезных недостатков: Гетманцев
В проекте Бюджета-2026 есть ряд положительных вещей, но есть и серьезные недостатки. О чем именно идет речь – смотрите ниже. Больше по теме: По условиям гранта предприниматель должен трудоустроить работников: как это отразить в налоговом расчете по НДФЛ и ЕСВ? Бюджетные гранты: как применять...
Лучшие материалы