Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Зміни в законодавстві у сфері реєстрації бізнесу та нерухомості

Основні зміни в законах про реєстрацію бізнесу та нерухомості:

1. Передача функцій з державної реєстрації виконавчим органам сільських, селищних, міських рад (у тому числі об’єднаних територіальних громад), райдержадміністраціям, нотаріусам та акредитованим суб’єктам. Однак, законодавством передбачено перехідний період з 01 січня 2016 року до 30 квiтня 2016 року, тобто в цей період будуть працювати ще державні реєстратори управлінь юстиції. Це пов’язано з тим, що мiсцевi органи влади повинні створити робочі місця для державних реєстраторів на мiсцях;

2. Запроваджено принцип екстериторіальності: щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно то в межах області, щодо держаної реєстрації бізнесу в межах країни;

3. Скорочено перелік документів, що подаються для державної реєстрації нерухомості та бізнесу (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів). До прикладу, для фізичної особи – підприємця, щоб зареєструватися, на сьогодні потрібно тільки подати заявку, взірець якої затверджений наказом Мінюсту;

4. Запроваджена дворівнева система адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів, а саме до головного територіального управління юстиції та до Мінюсту;

5. Запроваджено скорочені терміни реєстрації, а саме передбачено, що особа може швидше зареєструвати нерухомість чи бізнес у скорочені терміни. Прискорені послуги надаватимуться за додаткову плату;

6. Запроваджено нову систему розрахунку розмірів адміністративного збору за проведення державної реєстрації нерухомості та бізнесу:

  • кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться виконавчими органами сільських, селищних та міських рад надходитимуть до відповідних місцевих бюджетів;
  • кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться державними адміністраціями надходитимуть до Державного бюджету України;
  •  кошти, отримані за послуги з державної реєстрації, що надаватимуться нотаріусами та акредитованими суб’єктами, у розмірі 40% надходитимуть до Державного бюджету України, а 60% залишається у них.

Источник: http://karpatskijobjektiv.com

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали