Набрав чинності Порядок ведення Реєстру аграрних розписок
07.10.2015 412 0 0
1 жовтня набрала чинності постанова Кабміну від 17.07.2013 №665, якою затверджуються вимоги до Реєстру аграрних розписок та порядок його ведення.
Такий Реєстр вестиме Мінагрополітики в електронному вигляді.
Реєстраторами виступатимуть державні нотаріальні контори, приватні нотаріуси, які матимуть право:
– вносити до Реєстру записи про видачу аграрної розписки; передачу прав кредитора за аграрною розпискою; зміну відомостей про кредитора чи інших відомостей про аграрну розписку; вчинення виконавчого напису на аграрній розписці; припинення аграрної розписки; неможливість виконання боржником зобов’язання за аграрною розпискою у зв’язку з відсутністю кредитора;
– а також видавати витяги та довідки з Реєстру.
До Реєстру вносяться записи про товарні та фінансові аграрні розписки, видані в Україні.Запис про видачу аграрної розписки вноситься до Реєстру у день її нотаріального посвідчення. Аграрна розписка вважається виданою з дня внесення до Реєстру відповідного запису.
Зазначимо, що нотаріус, який не є реєстратором, не пізніше наступного робочого дня після нотаріального посвідчення аграрної розписки надсилає два її примірники реєстраторові, який у день їх надходження вносить відповідний запис до Реєстру і протягом одного робочого дня після внесення такого запису повертає один примірник аграрної розписки нотаріусу, що здійснив її нотаріальне посвідчення, а другий – передає кредитору за аграрною розпискою.
Джерело: http://www.dkrp.gov.ua/info/2335.htm
Більше про аграрні розписки читайте тут: Альтернатива банківським кредитам Коли аграрні розписки широко застосовуватимуть на практиці?
Комментарии к материалу