Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність
16.09.2015 87 0 0
Відповідно до пункту 75.1 статті 75 Податкового кодексу України контролюючі органи мають право проводити камеральні, документальні (планові або позапланові; виїзні або невиїзні) та фактичні перевірки.
Камеральною вважається перевірка, яка проводиться у приміщенні контролюючого органу виключно на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях (розрахунках) платника податків, та даних системи електронного адміністрування ПДВ (даних Держказначейства, даних Єдиного реєстру податкових накладних та даних митних декларацій).
Камеральна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу без будь-якого спеціального рішення керівника такого органу або направлення на її проведення. Камеральній перевірці підлягає вся податкова звітність суцільним порядком. Згода платника податків на перевірку та його присутність під час проведення камеральної перевірки не обов'язкова.
У 2015 та 2016 роках п.3 розділу II Прикінцевих положень Закону України від 28.12. 2014 року №71 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» (далі - Закон № 71) встановлені певні обмеження щодо проведення перевірок контролюючими органами, а саме: перевірки підприємств, установ та організацій з обсягом доходу до 20 мільйонів гривень за попередній календарний рік здійснюються контролюючими органами виключно з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб'єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або вимогами Кримінального процесуального кодексу України.
Постановою Кабінету Міністрів України і Національного банку України від 11 березня 2015 року №99 затверджено План заходів на 2015 рік із запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, яким зобов’язано Державну фіскальну службу України забезпечити здійснення протягом року заходів:
- щодо виявлення та припинення протиправної діяльності «конвертаційних центрів» і підприємств з ознаками фіктивності, задіяних у легалізації (відмиванні) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванні тероризму, а також заходів з припинення їх діяльності;
- у межах повноважень для виявлення фактів приховування чи маскування незаконного походження доходів, визначення джерел їх походження,
- місцезнаходження і способів переміщення, напрямів використання (зокрема для провадження підприємницької, інвестиційної, іншої господарської та благодійної діяльності, здійснення розрахункових і кредитних операцій), а також пошуку, арешту та конфіскації таких доходів;
- щодо виявлення фактів переміщення товарів, готівкових та безготівкових коштів, розрахункових документів, інших валютних цінностей, культурних цінностей, дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння та виробів з них, які можуть використовуватися з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
З огляду на викладене, вся податкова звітність платників податків - юридичних осіб підлягає камеральній перевірці суцільним порядком за кожний звітний (податковий) період.
Відділ комунікацій ГУ ДФС у Вінницькій області
Джерело: http://vin.sfs.gov.ua/media-ark/news-...
Комментарии к материалу