Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Каким образом будут реализовывать утвержденые изменения по применению РРО

23.10.2018


Изменения, внесенные Приказом № 733, вступают в силу в два этапа: со дня вступления в силу - те изменения, не связанные с ведением реестра экземпляров РРО, реестра ЦСО и введением электронного обмена документами между ГФС и ЦСО; остальные изменения, предусмотренные Приказом № 733, вступают в силу после вступления в силу приказа об утверждении порядков ведения реестра экземпляров РРО и реестра ЦСО, которые на данный момент разрабатываются Министерством финансов Украины совместно с ГФС.


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 12.10.2018 р. № 4433/6/99-99-08-02-01-15/ІПК

Про порядок обміну документами засобами електронного зв’язку між ДФС та Центром сервісного обслуговування

Державна фіскальна служба України розглянула лист про отримання податкової консультації щодо порядку обміну документами засобами електронного зв’язку між ДФС та Центром сервісного обслуговування (далі - ЦОС) і, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України, повідомляє.

Міністерством фінансів України приведено у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 496 «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» нормативно-правові акти, якими врегульовуються питання реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО).

Так, наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2018 р. № 773, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.09.2018 р. за N 1106/325558 (далі - Наказ № 773), який набирає чинності з 01.10.2018 р., але не раніше дня його офіційного опублікування, внесено зміни до порядків реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій, порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, які затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 р. за № 918/29048.

Зміни, внесені до цих порядків, передбачають спрощення процедури реєстрації РРО та застосування РРО за рахунок скорочення кількості документів та візитів суб’єктів господарювання до контролюючих органів та ЦСО під час реєстрації РРО.

Таке спрощення досягається шляхом запровадження електронного обміну документами між ДФС та ЦСО, а також створення двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - реєстр екземплярів РРО) та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - реєстр ЦСО).

Правові підстави для створення цих реєстрів визначені пунктами 39 та 58 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року №601.

Наповнення реєстру екземплярів РРО відомостями про РРО, а також наповнення реєстру ЦСО відомостями про ЦСО (у тому числі щодо його податкового номеру) і укладені між виробником та ЦСО договори про технічне обслуговування та ремонт моделі (модифікації) РРО, здійснюватиметься на підставі інформації, що подаватиметься до ДФС виробником.

Зміни, внесені Наказом №733, набувають чинності у два етапи:

з дня набрання чинності наказом №773 - ті зміни, що не пов’язані з веденням реєстру екземплярів РРО, реєстру ЦСО та запровадженням електронного обміну документами між ДФС та ЦСО;

решта змін, передбачених Наказом №733, набуває чинності після набрання чинності наказом щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО, що на тепер розробляються Міністерством фінансів України спільно з ДФС.

Відповідно до зазначених змін, зокрема між ДФС та ЦСО засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів, здійснюватиметься обмін такими документами:

ДФС надсилає до ЦСО інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера РРО у день резервування фіскального номера;

ЦСО надсилає до контролюючого органу повідомлення у вигляді довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО після закінчення робіт з введення РРО в експлуатацію, а також довідки про опломбування РРО у всіх випадках, коли здійснюється опломбування, переопломбування або розпломбування РРО;

ЦСО також надсилає до ДФС повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО у разі його укладання, розірвання, припинення або внесення змін до такого договору між ЦСО та користувачем РРО.

Форми цих документів затверджені Наказом №733.

Обмін електронними документами між ЦСО та ДФС здійснюватиметься із дотриманням вимог Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. №557, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за №959/30827, після набрання чинності наказом про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО та внесення на його підставі змін до програмного забезпечення ДФС.

Комментарии к материалу
Популярное
12.11.2025
С 1 января 2026 года будет действовать новая система КВЭД: что сейчас делать бизнесу
Новая система классификации видов экономической деятельности – разбираемся вместе! Больше по теме: Зарядка электромобилей: какой это КВЭД и нужна ли лицензия? Виды деятельности: на что влияет КВЭД? С 1 января 2027 года Украина переходит на новую классификацию видов экономической деятельности...
08.10.2025
Обновлен Справочник условных кодов товаров
ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. ГНС опубликовала обновленный Справочник условных кодов товаров. Условный код товара Название товара 00101 жилой дом 00102 здание 00103 ...
29.09.2025
Обновлен План-график проведения проверок (26.09.2025)
ГНС внесла изменения в План-график проведения документальных плановых проверок налогоплательщиков. Больше по теме: За какой период может быть проведена плановая налоговая проверка с учетом приостановления сроков давности? Допуск контролирующих органов к проверке: пошаговый алгоритм действий Можно...
Новое
15.12.2025
Заверение подлинности подписи на документах: что важно знать
Потребность заверения подлинности подписи может возникнуть, когда необходимо подать заявление, документы в учреждение, оформить разрешение. Детальнее см. ниже. Больше по теме: Кто имеет право подписывать акты приемки-передачи выполненных работ? Как подписать документ квалифицированной электронной ...
15.12.2025
Права человека: что изменяется в условиях военного положения
Рассмотрим, какие права граждан остаются неприкосновенными во время военного положения; какие права могут быть временно ограничены; как государство обеспечивает защиту прав человека во время войны. Больше по теме: Финансовая и статистическая отчетность: пауза-отсрочка на период военного положения у...
15.12.2025
Как применять новые нормы ценообразования в строительстве: разъясняет Минразвития
Чтобы избежать недоразумений в документах, сметах и закупках во время военного положения, формируются понятные, единые правила для всех участников рынка. Подробнее см. ниже. Больше по теме: Заключаем договор подряда на строительство офиса Строительство хозяйственным способом: какие документы нужно...
Лучшие материалы