Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Каким образом будут реализовывать утвержденые изменения по применению РРО

23.10.2018


Изменения, внесенные Приказом № 733, вступают в силу в два этапа: со дня вступления в силу - те изменения, не связанные с ведением реестра экземпляров РРО, реестра ЦСО и введением электронного обмена документами между ГФС и ЦСО; остальные изменения, предусмотренные Приказом № 733, вступают в силу после вступления в силу приказа об утверждении порядков ведения реестра экземпляров РРО и реестра ЦСО, которые на данный момент разрабатываются Министерством финансов Украины совместно с ГФС.


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ

від 12.10.2018 р. № 4433/6/99-99-08-02-01-15/ІПК

Про порядок обміну документами засобами електронного зв’язку між ДФС та Центром сервісного обслуговування

Державна фіскальна служба України розглянула лист про отримання податкової консультації щодо порядку обміну документами засобами електронного зв’язку між ДФС та Центром сервісного обслуговування (далі - ЦОС) і, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України, повідомляє.

Міністерством фінансів України приведено у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 13 червня 2018 року № 496 «Про внесення змін до Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» нормативно-правові акти, якими врегульовуються питання реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО).

Так, наказом Міністерства фінансів України від 20.09.2018 р. № 773, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27.09.2018 р. за N 1106/325558 (далі - Наказ № 773), який набирає чинності з 01.10.2018 р., але не раніше дня його офіційного опублікування, внесено зміни до порядків реєстрації РРО, книг обліку розрахункових операцій, порядку опломбування реєстраторів розрахункових операцій, які затверджені наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 р. за № 918/29048.

Зміни, внесені до цих порядків, передбачають спрощення процедури реєстрації РРО та застосування РРО за рахунок скорочення кількості документів та візитів суб’єктів господарювання до контролюючих органів та ЦСО під час реєстрації РРО.

Таке спрощення досягається шляхом запровадження електронного обміну документами між ДФС та ЦСО, а також створення двох нових реєстрів - Реєстру екземплярів реєстраторів розрахункових операцій (далі - реєстр екземплярів РРО) та Реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (далі - реєстр ЦСО).

Правові підстави для створення цих реєстрів визначені пунктами 39 та 58 Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2004 року №601.

Наповнення реєстру екземплярів РРО відомостями про РРО, а також наповнення реєстру ЦСО відомостями про ЦСО (у тому числі щодо його податкового номеру) і укладені між виробником та ЦСО договори про технічне обслуговування та ремонт моделі (модифікації) РРО, здійснюватиметься на підставі інформації, що подаватиметься до ДФС виробником.

Зміни, внесені Наказом №733, набувають чинності у два етапи:

з дня набрання чинності наказом №773 - ті зміни, що не пов’язані з веденням реєстру екземплярів РРО, реєстру ЦСО та запровадженням електронного обміну документами між ДФС та ЦСО;

решта змін, передбачених Наказом №733, набуває чинності після набрання чинності наказом щодо затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО, що на тепер розробляються Міністерством фінансів України спільно з ДФС.

Відповідно до зазначених змін, зокрема між ДФС та ЦСО засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів із зазначенням обов’язкових реквізитів електронних документів, здійснюватиметься обмін такими документами:

ДФС надсилає до ЦСО інформацію у вигляді довідки про резервування фіскального номера РРО у день резервування фіскального номера;

ЦСО надсилає до контролюючого органу повідомлення у вигляді довідки про опломбування РРО та акта введення в експлуатацію РРО після закінчення робіт з введення РРО в експлуатацію, а також довідки про опломбування РРО у всіх випадках, коли здійснюється опломбування, переопломбування або розпломбування РРО;

ЦСО також надсилає до ДФС повідомлення про укладання договору про технічне обслуговування та ремонт РРО у разі його укладання, розірвання, припинення або внесення змін до такого договору між ЦСО та користувачем РРО.

Форми цих документів затверджені Наказом №733.

Обмін електронними документами між ЦСО та ДФС здійснюватиметься із дотриманням вимог Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. №557, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.08.2017 р. за №959/30827, після набрання чинності наказом про затвердження порядків ведення реєстру екземплярів РРО та реєстру ЦСО та внесення на його підставі змін до програмного забезпечення ДФС.

Комментарии к материалу
Популярное
20.05.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Принят Закон о возобновлении течения исковой давности Минфин обнародовал проекты профессиональных стандартов «Главный бухгалтер бюджетного учреждения» и «Бухгалтер бюджетного учреждения» ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплате...
27.02.2025
Хранение и использование горючего на предприятии в 2025 году: учет, налоги и документальное оформление
Марафон-2025: главные бухгалтерские акценты года У субъектов хозяйствования, использующих в своей деятельности транспортные средства, другие машины и механизмы, потребляющие топливо, постоянно возникают вопросы, связанные с учетом и документальным оформлением операций с таким горючим, а также с изме...
05.03.2025
Опубликовано постановление КМУ, которым упрощена процедура бронирования военнообязанных
Больше по теме: Бронирование работников: пошаговые действия Аннулирование бронирования военнообязанных: основания и условия Отчетность по воинскому учету и бронированию 5 февраля на сайте Кабмина опубликовано постановление от 28.02.2025 № 233, которыи внесены изменения впорядок бро...
Новое
20.05.2025
Как удалить данные или отменить поданное уведомление об изменениях в трудовых отношениях
Ошиблись при подаче в ПФУ уведомления об изменениях в трудовых отношениях? Что нужно сделать для устранения ошибок? Больше по теме: Как в трудовой книжке сделать запись о работе по совместительству Электронная и бумажная трудовая книжка: что нужно знать работнику и работодателю Трудовая книжка ут...
20.05.2025
Как устранить недостатки, обнаруженные в трудовой книжке
Больше по теме: Исправление записи в трудовой книжке Если в трудовой книжке отсутствует запись об изменении фамилии или обнаружена ошибка в написании фамилии, имени, отчества, заполнить или исправить эту информацию может работодатель предприятия, где вы сейчас работаете. Если предприятие, которое ...
20.05.2025
Какой код по КАТЕТТО указать в декларации единщика четвертой группы касательно земельных участков на территории разных общин
При подаче общей, новой общей или уточняющей общей декларации в строке 8 ее основной части заполняется код административно-территориальной единицы по местонахождению плательщика по КАТЕТТО (основному месту учета). Какой код по КАТЕТТО указывается в строке 8 основной части общей налоговой декларации ...
Лучшие материалы
Центр уведомлений