Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Єдиний оператор усіх реєстрів

Міністерство юстиції об′єднає всі структури, які займалися веденням державних реєстрів, підконтрольних Мін′юсту, і створить на їх базі єдиного оператора ‑ Державне підприємство «Національні інформаційні системи».

«Уряд уже прийняв рішення про створення Державного підприємства «Національні інформаційні системи», яке об′єднає 21 реєстр, за які відповідає Міністерство юстиції. Підприємство буде створено як пілотний проект за новими стандартами, відповідно до Закону про прозорість та публічність державних фінансів, який вже найближчим часом набуде чинності», - зазначила перший заступник Міністра юстиції.

В Україні діє близько 100 реєстрів, операторами яких є різні міністерства та відомства. Через це ускладнюється процес їх адміністрування, адже кожне відомство має свій персонал, який безпосередньо займається підтримкою реєстрів.

Об′єднавши всі реєстри під одного оператора скоротиться кількість обслуговуючого персоналу, оптимізується робота та скоротяться затрати з державного бюджету.

Новостворене ДП стане першою державною компанією, яке матиме незалежну Громадську раду, до якої увійдуть представники громадськості та міжнародних організацій. Вони займатимуться розробкою та затвердженням фінансового плану, а також проводитимуть моніторинг використання коштів.

Вся інформація публікуватиметься на сайті, щоб журналісти і громадськість могли бачити, як витрачаються державні кошти. Керівника нового підприємства буде обрано на відкритому і прозорому конкурсі.

Як зазначив присутній на прес-конференції радник Міністра юстиції Ігор Алексєєв, раніше корупційні схеми, створені представниками минулої влади в Мін′юсті, призводили до суттєвих збитків державного бюджету. В цілому, через такі оборудки держава втратила більше 1,12 млрд грн.

«Колишнє керівництво Міністерства юстиції спільно з окремими приватними структурами створили систему, яка щорічно виводила з державного бюджету на рахунки приватних компаній в офшорах сотні мільйонів гривень», - зазначив радник Міністра юстиції.

Він розповів про 3 основні напрямки розкрадання державних коштів. Перший напрямок – закупівля електронних цифрових підписів у приватних компаній за завищеними цінами. За попередні роки така схема завдала державі збитків на 27 млн грн. Друга схема передбачала закупівлю бланків у приватних структур також за завищеними цінами. На цій схемі держава втратила 340 млн грн. Третя – найвагоміша корупційна схема – виплата роялті за використання програмного забезпечення.

Джерело:http://minjust.gov.ua/ua/news/47397

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
08.07.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Правительство предлагает расширить категории граждан, имеющих право на отсрочку Гоструда будет проверять работодателей на предмет моббинга: законопроект подписан ГНС отвечает на актуальные вопросы налогоплательщиков: письмо от 27.06.2025 Какие налоги плани...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
08.07.2025
Вступило в силу постановление НБУ о критической инфраструктуре финансового сектора
Национальный банк во исполнение своих полномочий по формированию и реализации государственной политики в сфере защиты критической инфраструктуры унормировал ряд вопросов по организации и обеспечению защиты объектов критической инфраструктуры финансового сектора. Больше по теме: Предприниматель откр...
08.07.2025
Военное положение в очередной раз планируют продлить до 5 ноября
Больше по теме: Военное положение продлено: что нужно знать кадровику?   На следующей пленарной неделе Парламент снова, уже в 16-й раз, проголосует за продление военного положения и всеобщей мобилизации. Точнее, сначала СНБО примет указы, далее Президент внесет их законом, потом Рада их одобр...
08.07.2025
С 5 июля в Украине возобновляется обязательное представление статистической отчетности
Президент 3 июля подписал Закон от 18.06.2025 № 4505-IX, он официально опубликован 5 июля и с этого дня вступил в силу. Верховная Рада поддержала изменения к п. 1 Закона от 03.03.2022 № 2115-IX «О защите интересов субъектов подачи отчетности и других документов в период действия военного ...
Лучшие материалы