Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

Уряд заборонив перевезення автомобільними дорогами подільних вантажів вагою понад 40 тонн

Опублікована Постанова Кабінету Міністрів України №869 від 21 жовтня 2015 року про заборону руху для транспортних засобів фактичною масою понад 40 тонн, або більше 11 тонн на вісь (для контейнеровозів - понад 46 т) на автомобільних дорогах загального користування при перевезенні подільних вантажів. Постановою також вводиться обмеження на рух автомобільними дорогами загального користування місцевого значення для вантажівок фактичною масою понад 24 тонни (або більше 7 тонн на вісь).

Найближчим часом Укравтодор та Служби автомобільних доріг в усіх областях України оприлюднять інформацію про нові обмеження на офіційних сайтах відомств та встановлять відповідні дорожні знаки.

«Уряд підтримав надзвичайно важливу для всієї країни ініціативу Міністерства інфраструктури. Ні для кого не секрет, що дороги руйнує та невелика частина недобросовісних перевізників, котрі порушують існуючі вагові норми. А об’їжджати колії на дорогах і ремонтувати машини після їзди такими шляхами вимушені абсолютно всі. Також величезною проблемою був рух великовагового транспорту понад 24 тонни дорогами місцевого значення, що здатні витримувати не більше 7 тонн на вісь, чого немає в жодній іншій країні світу. Дуже довго недобросовісні перевізники прикривалися недосконалим законодавством та відкуповувалися хабарами. Зараз почнуть діяти жорсткі правила, для ефективного контролю ми суттєво збільшуємо штрафні санкції за порушення, будуємо мережу з 200 пунктів автоматичного контролю ваги авто «на ходу», а також закуповуємо 100 мобільних вагових комплексів. З 2016 року на дорогах запрацює нова транспортна інспекція УкратрансБезпека, яка буде використовувати сучасні засоби відеофіксації та контролю ваги «на ходу» і таким чином забезпечить чітке дотримання вагових норм, та збереже наші дороги від руйнування. Лише після цього можна буде починати вкладати кошти у їх ремонт», - підкреслив директор департаменту стратегічного розвитку автомобільних доріг та автотранспорту Роман Хміль. 

Як уже зазначалося, введення нових вагових норм дозволить уповільнити катастрофічні темпи руйнації автомобільних доріг України, чим зекономить державі мільярди гривень на їх подальше відновлення. За розрахунками експертів рух транспортних засобів вагою понад 40 тонн призводить до зменшення міжремонтних термінів з 12 – 18 років до 6 – 10 років. Окрім цього, відбувається скорочення строків служби мостових споруд з розрахункових 100 років до 30-40 років. Це все веде до додаткових фінансових витрат, яких можна уникнути.

Довідково

У 2015 році Міністерство інфраструктури України розпочало комплексну реформу дорожнього господарства, метою якої є децентралізація, викорінення корупції та забезпечення цільового фінансування доріг. Готується до другого читання законопроект №0954 передачі доріг місцевого значення, коштів і техніки на їх утримання до сфери управління облдержадміністрацій. У липні 2015 року ліквідовано ПАТ «ДАК «Автомобільні дороги України». Укравтодор невдовзі залишиться лише замовником робіт, а виконавцем і контролером будуть незалежні компанії. Зареєстрований у Верховній Раді законопроект про Дорожній фонд гарантуватиме, що всі гроші від акцизу з нафтопродуктів направлятимуться виключно на ремонт і утримання доріг. Це дозволить Україні забути про вибіркове латання ям і забезпечувати якісний повноцінний ремонт по всій країні, як це роблять у світі. Вперше в історії України до контролю якості ремонту доріг долучилися незалежні іноземні експерти. Результати перевірки доріг Київської області були презентовані публічно, а звіт викладений на сайті міністерства і відкритий для всіх. З жовтня 2015 року в Україні запрацювала міжнародна ініціатива із забезпечення прозорості у будівельній галузі CoST (Construction Sector Transparency Initiative), яка об’єднує представників влади, громадськості і бізнесу. Перші результати роботи по 4 пілотним проектам Укравтодору будуть представлені вже у лютому 2016 року.

 

Джерело:http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Комментарии к материалу
Быстрая регистрация
Будьте в курсе изменений и актуальных тем, задавайте вопросы.
Популярное
01.07.2025
Топ-20 новостей прошлой недели
Самые интересные новости минувшей недели Внесены изменения в перечень территорий боевых действий и ВОТ (текст приказа от 16.06.2025) Денежная компенсация за неиспользованные ежегодные отпуска В Резерв+ появятся новые возможности получить автоматическую отсрочку Правительство утвердило изменения к...
20.05.2025
Актуальные счета для уплаты налогов
Информация о реквизитах счетов, открытых для зачисления налогов, а также для уплаты единого взноса Больше по теме: Новая форма ТТН: обзор изменений Микро, малое, среднее или крупное: зачем нужно определять размер предприятия Утверждаем и обновляем штатное расписание: правила и нюансы Списки...
17.04.2025
С 16.04.2025 начали действовать сроки хранения документов по воинскому учету
Больше по теме: Приказы и распоряжения: основные термины, виды и сроки хранения Сроки хранения первичных документов увеличены: повлияет ли это на сроки давности для проверок Министерство юстиции приказом от 14.03.2025 № 748/5 утвердило изменения к Перечню типовых документов, которые созд...
Новое
04.07.2025
Документы, вступившие в силу с 30 июня по 6 июля 2025 года
Документы, которые вступили в силу на этой неделе и пригодятся при ведении хозяйственной деятельности. Указ Президента от 27.06.2025 № 421/2025 «О Совете по вопросам поддержки предпринимательства» Указ Президента от 27.06.2025 № 422/2025 «О решении Совета национальной бе...
04.07.2025
Изменения в законодательстве с 30 июня по 4 июля 2025 года
Сборник изменений в законодательстве, произошедших на этой неделе Обнародован проект изменений к Порядку остановки регистрации НН/РК в ЕРНН ГНС обнародовала проект постановления КМУ «О внесении изменений в Порядок остановки регистрации налоговой накладной/расчета корректировки в Едином реестр...
04.07.2025
Требования к системе управления рисками определены для предоставителей нефинансовых платежных услуг
Национальный банк определил требования к системе управления рисками предоставителей нефинансовых платежных услуг в рамках подготовки к введению открытого банкинга. Национальный банк определил требования к системе управления рисками предоставителей нефинансовых платежных услуг в рамках подготовки к в...
Лучшие материалы