Як бути в разі відмови роботодавця скласти акт про нещасний випадок чи незгоди потерпілого з його змістом
13.01.2016 171 0 0
Управління Держпраці в Івано-Франківській області на своєму сайті надає роз’яснення щодо порядку розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві.
У разі настання нещасного випадку, професійного захворювання чи аварії на виробництві для встановлення обставин, що призвели до настання такого випадку, створюється комісія (спеціальна комісія) з розслідування, яка у своїй роботі керується Порядком проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затвердженим постановою КМУ від 30.11.2011 р. № 1232.
За підсумками розслідування нещасного випадку, професійного захворювання або аварії роботодавець складає акт за встановленою формою, один примірник якого він зобов'язаний видати потерпілому або іншій заінтересованій особі не пізніше 3-х днів із моменту закінчення розслідування.
У разі відмови роботодавця скласти акт про нещасний випадок чи незгоди потерпілого з його змістом питання вирішуються посадовою особою органу державного нагляду за охороною праці, рішення якої є обов'язковим для роботодавця.
Джерело: http://www.interbuh.com.ua/ru/documen...
Комментарии к материалу