Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Оплата лікарняних у разі ліквідації чи реорганізації

20.09.2023 62 0 0

У разі ліквідації або реорганізації підприємства, установи чи організації, виплати за страховими випадками, які настали до ліквідації, здійснюються правонаступником, а в разі його відсутності - територіальним органом уповноваженого органу управління за місцем обліку ліквідованої структури як страхувальника.

Нагадаємо, що підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, а також по вагітності та пологах є сформований на основі медичного висновку про тимчасову непрацездатність листок непрацездатності.

Сформований лікарняний надсилається роботодавцю, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через електронний кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Отже, якщо страхувальник до ліквідації підприємства не оплатив листки непрацездатності працівників, правонаступник в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду може сформувати запит до Пенсійного фонду України на створення копії електронного листка непрацездатності як правонаступнику. В запиті необхідно вказати код ЄДРПОУ та назву страхувальника, що припинив діяльність і зазначити дату початку періоду тимчасової непрацездатності, за який будуть сформовані копії лікарняних.

Після опрацювання та перевірки даного запиту Пенсійним фондом будуть створені копії відповідних електронних листків непрацездатності, на підставі яких правонаступник зможе сформувати заяву-розрахунок та здійснити страхові виплати застрахованим особам.

https://web.telegram.org

Коментарі до матеріалу