О регистрации ТТН
02.02.2018 499 0 0
Індивідуальна податкова консультація
Державної фіскальної служби України
від 18.01.2018 р. № 227/6/99-99-12-01-02-15/ІПК
Державна фіскальна служба України розглянула лист (далі - Товариство) та відповідно до ст. 52 Податкового кодексу України повідомляє. Товариство просить надати податкову консультацію з наступних питань:
1. Як підтверджується відсутність технічної можливості ДФС в прийнятті електронних документів?
2. Як проводиться реєстрація товарно-транспортних накладних у нічний час?
Основні організаційно-правові засади обміну електронними документами між суб'єктами господарювання та ДФС визначає Порядок обміну електронними документами з контролюючими органами, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 N 557, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.08.2017 за N 959/30827 (далі - Порядок).
У випадку відсутності технічної можливості отримання електронних документів ДФС розміщує оголошення на офіційному веб-порталі ДФС. Операційний день для обробки товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового / алкогольних напоїв (далі - ТТН) триває з 0:00 до 24:00.
Відповідно до пункту 9 Порядку автоматизована перевірка ТТН здійснюється у день надходження ТТН, якщо такий електронний документ надходить до 23:00 (за 1 годину до закінчення операційного дня). Якщо ТТН надходить з 23:00, вона обробляється наступного операційного дня.
За результатом автоматизованої перевірки ТТН формується перша квитанція, яка надсилається суб'єкту господарювання протягом двох годин з часу її отримання ДФС згідно з пунктом 11 Порядку.
Перша квитанція щодо результатів автоматизованої перевірки ТТН, яка надійшла до ДФС у період з 23:00 до 0:00, надсилається суб'єкту господарювання протягом перших двох годин наступного операційного дня.
Комментарии к материалу