Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Про затвердження Порядку проведення особами, уповноваженими правлінням ПФУ, перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності

07.03.2023 78 0 0

З 1 січня 2023 року ФСС та ПФУ були об'єднані. ПФУ став уповноваженим органом управління в системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.

Порядок передбачає проведення перевірки листків непрацездатності для контролю обґрунтованості формування та видачі медичних висновків про тимчасову непрацездатність. Уповноважені посадові особи територіального органу ПФУ та/або уповноважені лікарі, перелік яких затверджується правлінням ПФУ, проводять перевірку листків непрацездатності та медичних висновків.

Рішення щодо проведення перевірки листків непрацездатності може бути прийнято на підставі таких подій:

1) Прийняття рішення щодо проведення перевірки здійснюється на підставі виявлення невідповідностей, зокрема, шляхом проведення ризик-орієнтованого моніторингу електронного реєстру листків непрацездатності з використанням автоматизованої інформаційно-аналітичної системи ПФУ.

Якщо під час моніторингу виявлено листки непрацездатності, що потребують подальшої перевірки, територіальний орган ПФУ приймає рішення щодо проведення перевірки та робить відмітку у підставах для перевірки "За результатами моніторингу даних".

Порядок проведення моніторингу електронного реєстру листків непрацездатності встановлюється правлінням ПФУ.

2) Повідомлення від НСЗУ про виявлення невідповідностей та/або застережень до даних, що містяться в медичному висновку за результатами здійснення заходів з верифікації даних в електронній системі охорони здоров’я;

3) Звернення страхувальника (роботодавця);

4) Звернення застрахованої особи щодо обґрунтованості виданого їй листка непрацездатності;

5) Запити правоохоронних органів та рішення суду.

Постанова 185 від 03.03.23.docx
Завантажити
ПОРЯДОК.doc
Завантажити

Коментарі до матеріалу