Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

В заяву-розрахунок не потрапляють електронні листки непрацездатності. Які причини?

23.08.2023 36 0 0

Підставою для фінансування страхувальників є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми страхових виплат за їх видами. 

Листок непрацездатності, сформований в Електронному реєстрі листків непрацездатності,  надсилається страхувальникам, з якими застрахована особа перебуває у трудових відносинах (за основним місцем роботи та за сумісництвом) через  кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України.

Отже, як уникнути помилок при формуванні заяви-розрахунку для отримання фінансування по електронних листках непрацездатності? Зверніть увагу:

1) при заповненні і формуванні заяви-розрахунку в кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/ необхідно обрати:

  • тип заяви-розрахунку – «ЕРЛН», 
  • тип додатку заяви-розрахунку: «Додаток 1» – на допомогу по тимчасовій непрацездатності або по вагітності та пологах, або «Додаток 2» – на допомогу по тимчасовій непрацездатності внаслідок нещасного випадку на виробництві; 
  • визначити період, за який мають вивантажуватись листки непрацездатності;

2) за позначений в заявці період автоматично вивантажуються лише листки непрацездатності в статусі «Готовий до сплати», які підлягають оплаті за рахунок коштів Пенсійного фонду України;

3) до заяви-розрахунку не вивантажуються листки непрацездатності, які підлягають оплаті лише за рахунок роботодавця, тобто за перші 5 днів тимчасової непрацездатності.

До відома: Листок непрацездатності вважається виданим через сім днів після дати закриття  і, відповідно, змінює статус на «Готовий до сплати». Листок непрацездатності з причиною непрацездатності «Вагітність та пологи»  вважається виданим через сім днів з дати відкриття листка непрацездатності.

https://portal.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу