Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Яким має бути навчання публічних службовців, щоб вони могли ефективно виконувати свої обов’язки та надавати послуги громадянам в умовах сучасних викликів?

05.01.2024 51 0 0

На це запитання відповідає розпорядження Уряду, що визначає напрямки розвитку системи професійного навчання у 2024-2027 роках. 

Головними акцентами урядового розпорядження є:

  • цифровізація послуг та управлінських процесів у сфері професійного навчання;
  • посилення уваги до якості підвищення кваліфікації публічних службовців;
  • забезпечення інклюзивності системи професійного навчання;
  • розвиток тренерських навичок викладачів, які проводять професійне навчання, і мотивування публічних службовців до здійснення тренерської діяльності;
  • регулярне оцінювання стану системи професійного навчання (за системою управлінських індикаторів) та моніторинг якості професійного навчання;
  • продовження розробки професійних стандартів як підґрунтя для професійного розвитку публічних службовців;
  • чіткий механізм організації професійного навчання службовців місцевого самоврядування, увага до потреб у навчанні депутатів місцевих рад;
  • оновлення стандартів вищої освіти за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» та впровадження дуальної форми навчання за цією спеціальністю;
  • навчання та психологічна підтримка управлінців на деокупованих територіях;
  • розвиток професійних компетентностей публічних службовців з питань запобігання виникненню загроз і настанню кризових ситуацій;
  • навчання із запобігання «професійному вигоранню» публічних службовців;
  • запровадження програм мобільності зі стажування державних службовців за кордоном;
  • вивчення іноземних мов, зокрема літні/зимові англомовні школи для державних службовців;
  • діалогові зустрічі з представниками міжнародних, іноземних установ, організацій, фахівцями у сфері публічної служби та навчання дорослих.

Нагадуємо, що цілі та завдання розвитку системи професійного навчання публічних службовців на період 2024-2027 років визначено у Стратегії, схваленій Координаційною радою при НАДС, до якої входять представники державних органів, асоціацій органів місцевого самоврядування, міжнародних та іноземних організацій, закладів освіти та інших провайдерів, які здійснюють професійне навчання публічних службовців.

https://t.me/NADS_Ukr

Коментарі до матеріалу