Отримайте доступ до готових рішень, публікацій та оглядів
Підписатися

Меморіальні ордери в бюджетних установах

25.10.2018 2685 0 2

Бухгалтерський облік – це процес виявлення, вимірювання, реєстрації, накопичення, узагальнення, зберігання та передачі інформації про діяльність установи (підприємства) зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття необхідних рішень. Розповімо про особливості складання меморіальних ордерів (далі – МО): № 1–3; № 4–8; № 9–13; № 14–15; № 16–17.

Як визначено Бюджетним кодексом (далі – БК), бюджетні установи ведуть бухоблік відповідно до НП(С)БОДС та інших нормативно-правових актів із питань ведення бухобліку в порядку, встановленому Мінфіном (абзац другий ч. 2 ст. 56).

Згідно зі ст. 56 БК і Законом від 16.07.99 р. № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Мінфін власним наказом від 08.09.17 р. № 755 затвердив типові форми меморіальних ордерів (далі – МО), інших облікових регістрів суб’єктів державного сектора та порядок їх складання (далі – Наказ № 755, Порядок № 755).

Порядок № 755 застосовується при складанні МО та інших облікових регістрів розпорядниками бюджетних коштів та державними цільовими фондами (п. 1 розд. 1).

Основою для складання МО є дані первинних документів.

Первинні документи – це документи, створені у письмовій або електронній формі, які містять відомості про господарські операції, включаючи розпорядження та дозволи адміністрації (власника) на їх проведення (п 2.1 розд. 2 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну від 24.05.95 р. № 88).

Повна версія доступна тільки передплатникам

Кращі матеріали