Організація архіву в ОМС: основні вимоги та правова база
За останній рік ми всі впевнилися у важливості збереження документації, яка створюється в процесі роботи бюджетних установ. При цьому накопичені документи потрібно зберігати в установленому законодавством порядку. Виконання цього завдання покладено на архівні підрозділи (далі – архіви) відповідних рад та їх виконавчих органів. У цій статті ми, зокрема, розглянемо, як організувати роботу архіву, які вимоги до приміщення архіву та пожежної безпеки, хто може бути керівником архіву.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року