Скарга на рішення контролюючого органу - аспекти нововведень 2016
19.01.2016 132 0 0
12 січня набув чинності Порядок оформлення та подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, затверджений наказом Мінфіну від 21 жовтня 2015 №916.
Згідно норм цього Порядку, скарга подається у письмовій формі до контролюючого органу вищого рівня протягом 10 календарних днів, наступних за днем отримання платником податків рішення контролюючого органу, що оскаржується, і повинна містити:
ПІБ, найменування (для юридичних осіб), податкова адреса платника податків, що подає скаргу;
- найменування контролюючого органу;
- реквізити оскаржуваного рішення;
- підстави, за якими оскаржується рішення, обставини справи, які, на думку заявника, встановлені контролюючим органом неправильно або невстановлені взагалі;
- обгрунтування незгоди платника податків з рішенням контролюючого органу з посиланням на норми законодавства;
- вимоги та клопотання платника податків, що подає скаргу;
- відомості про повідомлення контролюючого органу, рішення якого оскаржується, про подання скарги до контролюючого органу вищого рівня;
- відомості про оскарження рішення контролюючого органу до суду;
- адреса, за якою слід надіслати рішення, прийняте за результатами розгляду скарги;
- перелік доданих документів.
Скарги на рішення і на дії контролюючих органів викладаються і подаються окремо.
Платник податків може докладати до скарги розрахунки та докази, які він вважає за необхідне надати. Копії документів, що додаються до скарги, повинні бути належним чином завірені.
Скарга підписується особисто платником податків, її подали, або його представником, уповноваженою на підписання скарги.
Якщо скарга підписується представником платника податків, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія документа, що посвідчує повноваження такого представника.
Джерело: http://news.wikilex.com.ua/2016/01/zh...
Комментарии к материалу