Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Подписаться

Інвентаризація за новим положенням

Мінфін затвердив нове Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань (наказ від 02 вересня 2014 року № 879), яке буде застосовуватись юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності (крім банків), а також представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності.

Інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов'язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка.

Инвентаризация.doc
Скачать

Комментарии к материалу

Лучшие материалы