Як виправити суму розрахунку у разі помилкового пробиття чеку?
17.09.2015 208 0 0
На випадок скасування помилково проведеної через касовий апарат суми розрахунку реєстрація видачі коштів здійснюється шляхом реєстрації від’ємної суми.
Якщо реєстратор розрахункових операцій не забезпечує окремого накопичення у фіскальній пам’яті від’ємних сум розрахунків, дозволяється реєструвати видачу коштів (скасування помилкової суми) за допомогою операції «службова видача». При цьому заборонено реєструвати через РРО від’ємні суми з використанням операції «сторно».
Коли сума коштів, виданих при поверненні товару чи рекомпенсації раніше оплаченої послуги перевищує 100 гривень, матеріально відповідальна особа господарської одиниці або особа, яка безпосередньо здійснює розрахунки, повинна скласти акт про видачу коштів. В ньому необхідно зазначити дані документа, що встановлює особу покупця, який повертає товар (відмовляється від послуги), відомості про товар (послугу), суму виданих коштів, номер, дату і час видачі розрахункового документа, який підтверджує купівлю товару (отримання послуги).
Такий же акт складається і при скасуванні помилково проведеної через касовий апарат суми розрахунку, де вказується дані про помилкову суму та реквізити розрахункового документа.
Акти про видачу коштів та акти про скасування помилково проведеної через РРО суми розрахунку передаються до бухгалтерії суб’єкта господарювання і зберігаються протягом трьох років. У разі відсутності в суб’єкта господарювання бухгалтерії зазначені акти підклеюються на останній сторінці відповідної книги обліку розрахункових операцій.
Разом з тим, суб’єкти господарювання зобов’язані видавати особі, яка отримує або повертає товар, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції.
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві
Джерело: http://www.agroperspectiva.com/ru/pre...
Комментарии к материалу