У разі пошкодження електронного ключа необхідна процедура повторної реєстрації
13.10.2015 177 0 0
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві звертає увагу, що якщо підписувач, фізична особа-підприємець чи юридична особа, втратив (пошкодив) особистий ключ або забув пароль захисту особистого ключа, то він повинен звернутися до найближчого пункту представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС та повторно пройти процедуру реєстрації з повним пакетом реєстраційних документів. У разі зміни реєстраційних даних, зазначених у посиленому сертифікаті (зміна посади, звільнення, зміна прізвища та інше) теж необхідно скасування посиленого сертифікату.
Для цього користувачу потрібно подати заяву на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа. Якщо електронний ключ не пошкоджено, а необхідно змінити данні, то скасування можна провести самостійно за допомогою програмного забезпечення (відеоінструкцію з процедури скасування та програмне забезпечення можна отримати на інформаційному веб-ресурсі acskidd.gov.ua)».
Переваги використання електронного цифрового підпису:
- зручність (всі операції можна виконувати як з робочого місця так і з будь-якого, де є доступ до мережі Інтернет),
- економія часу (не марнується робочий час на поїздки в транспорті та черги при поданні документації),
- доступність (на безкоштовній основі),
- універсальність (широкий спектр використання – від подання звітності до участі у тендерах та інше).
ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС у м. Києві
Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storink...
Комментарии к материалу