Електронне декларування – 2017. Частина 2
21.02.2017 1742 0 1
Продовжуємо тему електронного декларування – 2017.
Які дії слід здійснити для подання електронної декларації, зобразимо схематично.
Подання документа до Реєстру підтверджується надсиланням повідомлення на адресу електронної пошти, указаної під час реєстрації в Реєстрі, та до персонального електронного кабінету суб’єкта декларування. Отримавши зазначене повідомлення, суб’єкт декларування повинен невідкладно, але не пізніше 7 календарних днів після дня отримання такого повідомлення, перевірити зміст поданого ним документа й у разі виявлення неповних або недостовірних відомостей у ньому подати виправлений документ відповідно до Порядку № 3.
Типи електронних форм декларацій
Передбачено 4 типи електронних форм декларацій:
- щорічна (охоплює попередній рік);
- перед звільненням (охоплює період, який не був охоплений раніше поданими деклараціями);
- після звільнення (охоплює попередній рік, тобто рік, у якому особа звільнилася);
- кандидата на посаду, у разі якщо посада належить до переліку суб’єктів декларування або до переліку посад із підвищеним корупційним ризиком.
Повна версія доступна тільки передплатникам
Отримайте відповідь на своє питання зараз і забезпечте себе від питань в майбутньому. Підпишіться на електронне видання для бухгалтерів і керівників Uteka
Що входить в передплату?
і приклади
доступу
питання експерту
оновлення
матеріалів
матеріалів c 2015 року