Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Подписаться

Инструкция по охране труда для для заведующего (коменданта) общежития

15.12.2019 353 0 1

Викладено мовою оригіналу

Інструкція з охорони праці №__ 
для завідувача (коменданта) гуртожитки

1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ

1.1. До виконання обов’язків завідуючого (коменданта) гуртожитки допускаються особи, які досягли 18 років, мають освіту не нижче середньої спеціальної, не мають медичних протипоказань, пройшли вступний та первинний на робочому місці інструктажі по охороні праці, інструктаж з пожежної безпеки, інструктаж з електробезпеки на 1 групу, перевірку знань вимог охорони праці.

1.2. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен проходити:

  • повторний інструктаж з охорони праці не рідше 1 разу на 6 місяців;
  • позаплановий інструктаж: при заміні або модернізації обладнання та інвентарю; зміну умов і організації праці; при порушенні інструкцій з охорони праці.

1.3. Завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний дотримуватися:

  • правила внутрішнього трудового розпорядку;
  • вимоги цієї інструкції, інструкції про заходи пожежної безпеки, інструкції з електробезпеки для не електротехнічного персоналу;
  • вимоги щодо експлуатації обладнання;
  • нормативи та інструкції з використання, призначенням наявних засобів індивідуального захисту, меблів, інвентарю.

1.4. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен:

  • знати місцезнаходження засобів надання першої допомоги, первинних засобів пожежегасіння, головних і запасних виходів, шляхів евакуації у випадку аварії або пожежі;
  • знати правила надання першої допомоги потерпілим при нещасному випадку;
  • виконувати тільки доручену роботу і не передавати її іншим без дозволу керівника;
  • під час роботи бути уважним, не відволікатися і не відволікати інших, не допускати на робоче місце осіб, що не мають відношення до роботи.

1.5. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен знати і дотримуватися правил особистої гігієни. Приймати їжу, відпочивати тільки в спеціально відведених для цього місцях.

1.6. Під час роботи на завідувача (коменданта) гуртожитки можуть впливати наступні небезпечні та шкідливі фактори:

  • ураження електричним струмом від оголених ділянок електричного ланцюга;
  • морально-психологічні перевантаження;
  • загрози криміногенного характеру;
  • аварійні ситуації, пов’язані з експлуатацією будівлі та приміщень.

1.7. При виявленні під час роботи будь-яких несправностей, інших недоліків або небезпек на робочому місці, припинити роботу, негайно повідомити керівника і далі діяти згідно з його вказівками.

1.8. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен знати:

  • методи організації обслуговування та процедури розміщення проживаючих і гостей;
  • порядок утримання житлових і інших приміщень гуртожитку;
  • перелік послуг, що надаються;
  • правила користування комп’ютером та оргтехнікою;
  • оснащення кімнат, господарських, робочих і побутових приміщень.

1.9. Начальник (коменданту) гуртожитку забороняється:

  • самовільне виправлення електроприладів, мережної проводки, іншої техніки та обладнання;
  • залишати без нагляду комп’ютер та іншу оргтехніку в робочому режимі.

1.10. Завідувач (комендант) гуртожитку несе відповідальність за невиконання вимог даної інструкції у відповідності з внутрішніми локальними документами та чинним законодавством Російської Федерації.

2. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПЕРЕД ПОЧАТКОМ РОБОТИ

2.1. Перевірити журнал «Прийому – здачі змін».

2.2. Прийняти доповідь чергового по зміні: при наявності зауважень, передаварійних ситуацій вжити заходів щодо організації їх усунення.

  • достатність освітлення робочої зони, відсутність сліпучого дії світла;
  • відсутність звисаючих і оголених кінців електропроводки;
  • надійність закриття всіх токовыводящих і пускових пристроїв обладнання;
  • відсутність сторонніх предметів на робочому місці.

3. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІД ЧАС РОБОТИ

3.1. Під час роботи завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний:

  • забезпечити здорові і безпечні умови праці та проживання;
  • проводити своєчасний інструктаж з охорони праці з працівниками, студентами з оформленням у журналі відповідної форми;
  • контролювати належне виконання трудових обов’язків працівниками;
  • забезпечити дотримання працівниками і студентами Правил внутрішнього розпорядку, Статуту навчального закладу, правил санітарії та гігієни, правил охорони праці, пожежної та електробезпеки;
  • забезпечити своєчасне проходження медогляду працівниками;
  • стежити за справністю і правилами використання обладнання, техніки, інвентарю наявного в гуртожитку;

3.2. Завідувач (комендант) гуртожитки повинен періодично проводити обхід будівлі та приміщень, перевіряти чистоту, цілісність інвентарю, обладнання, функціонування систем опалення, водо — і електропостачання, каналізації.

3.3. Завідувач (комендант) гуртожитку зобов’язаний не допускати захаращення коридорів, аварійних виходів, стежити за доступністю під’їзду і виїзду з прилеглої території спецтранспорту, недопущення проходу або проїзду на ввірену територію та приміщення сторонніх осіб.

3.4. При наявні недоліки в роботі, самостійно приймати заходи по їх ліквідації, при неможливості, інформувати адміністрацію навчального закладу.

4. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ В АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЯХ

4.1. В аварійній обстановці слід сповістити про небезпеку оточуючих людей. Доповісти адміністрації навчального закладу.

4.2. При виявленні займання або в разі пожежі:

  • негайно відключити електрообладнання від мережі;
  • забезпечити евакуацію студентів і працівників з гуртожитку;
  • повідомити в пожежну частину за телефоном 101 і адміністрації;
  • приступити до гасіння пожежі наявними первинними засобами пожежогасіння відповідно до інструкції з пожежної безпеки.

4.3. При загрозі життю покинути приміщення.

4.4. При виникненні поломок електроприладів, що загрожують аварією на робочому місці, необхідно припинити експлуатацію, а також подачу до нього електроенергії.

4.5. При інших аварійних ситуаціях (поломка систем водопостачання, каналізації, опалення, вентиляції та ін) перешкоджають виконанню робіт і нормальному проживанню, при неможливості усунення аварійної ситуації власними силами, викликати відповідну аварійну службу, повідомити адміністрацію навчального закладу.

4.6. При нещасному випадку негайно надати (організувати) першу допомогу потерпілому відповідно до Інструкції по наданню першої допомоги» вжити заходів до збереження обстановки події (стан устаткування і робочого місця), якщо це не створює небезпеки для оточуючих, доповісти керівництву і при необхідності викликати бригаду швидкої допомоги за телефоном 103.

5. ВИМОГИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОТИ

5.1. Привести в порядок робоче місце, вимкнути електроприлади від мережі, вимкнути освітлення, закрити вікна.

5.2. Прийняти доповідь чергового по гуртожитку.

5.3. Про всі виявлені під час роботи недоліки та про вжиті заходи щодо їх усунення повідомити безпосередньому керівникові.

Інструкція з охорони праці_завід_гуртож_ку.doc
Скачать

Комментарии к материалу

Оформить подписку на раздел «Образцы»

Все образцы в одном месте всегда под рукой

1200 грн. / год

Купить