Тренер з комунікації Віталій Ковтушенко поділиться 10 влучними порадами, які неодмінно покращать ефективність вашої комунікації на роботі, вдома і в колі друзів
Uteka.ua та ГК «Баланс» Вітають бухгалтерів та аудиторів
У День бухгалтера та аудитора ми вшановуємо професіоналізм та відданість тих, хто забезпечує фінансову стійкість та надійність бізнесу. Ваша праця дозволяє підприємствам ефективно функціонувати та розвиватися, а господарські успіхи не були б можливими без вашої допомоги та компетентності.
Хочемо висловити вам щирі слова подяки за вашу невтомну працю та професійну майстерність. Ваш внесок в економіку нашої країни є надзвичайно важливим та неоціненним.
Нехай ваші знання та досвід завжди допомагають досягати нових вершин, а робота приносить задоволення та гарний дохід. Бажаємо міцного здоров'я, родинного благополуччя та творчого натхнення!
Або комунікація керує тобою, Або Ти - керуєш комунікацією.
Тренер з комунікації та ораторського мистецтва, підготовка спікерів і експертів до виступів будь якого рівня; Засновник та ведучий Клубу ефективної комунікації Oratory Club; Бренд голос більше 20000 рекламних кампаній (бренд голос Сільпо, Toyota, VW, UKR Net, Samsung).
Майже всі результати в житті людини, це результати її комунікації з людьми.
У вас хороша робота - бо ви так домовилися з клієнтами і співробітниками. У вас хороші стосунки в родині - бо ви так домовилися зі своєю родиною. У вас хороші друзі - бо ви домовилися так дружити.
Ми займаємося комунікацією з людьми щодня і нажаль майже нічого не знаємо про цей унікальний процес.
В науковій теорії комунікації є поняття- ефективна комунікація. Ефективна комунікація - коли після комунікації все відбувається так, як ви запланували.
Тренер з комунікації Віталій Ковтушенко, поділиться десятьма влучними порадами, які неодмінно покращать ефективність вашої комунікації на роботі, вдома і в колі друзів.
100%
Практичний матеріал
Трансляція буде проходити на сторінці Uteka.ua. Ви отримаєте посилання після реєстрації
Вебінар «10 влучних порад з комунікації»
Дата
Час
12 Липня, Середа
11:00-12:30
Переглянути запис
Наші Партнери
Одна підписка, яка вирішує всі питання цілого відділу бухгалтерії. Найпотужніший захист від помилок в роботі бухгалтера.
Додає глибину твоїм знанням! Відкриває доступ до вебінарів та спец. розборів важливих тем від експертів.
Розумна бібліотека перевірених рішень для бухгалтерів.
Uteka Експерт
Uteka+
Uteka
Спеціальна акція до Дня Бухгалтера та Аудитора
Замовити свій Комплект
Uteka Експерт
акційна ціна за 400 днів дійсна до 17.07.2023
від ₴11 620
Одна підписка, яка вирішує всі питання цілого відділу бухгалтерії. Найпотужніший захист від помилок в роботі бухгалтера.
01. Особистий помічник link=#popup:personalassistance;+;–;–
02. Вебінари від експертів link=#popup:webinars;+;+;–
03. Спеціальний Розбір важливих тем link=#popup:special;+;+;–
04. Готові Чеклісти для економії часу link=#popup:checklist;+;+;–
05. Календар бухгалтера у форматі таблиці зі статтями за темою link=#popup:calendar;+;+;+
06. Авторські публікації, готові до практичного застосування. Матеріали, перевірені на відповідність законодавству та юридичним нормам link=#popup:publication;+;+;+
07. Правова база всіх нормативно-правових документів в електронному вигляді з системою пошуку link=#popup:lawbase;+;+;+
08. Форми, бланки та шаблони для скачування з інструкцією щодо заповнення link=#popup:forms;+;+;+
09. Калькулятори для бухгалтерських розрахунків link=#popup:calc;+;+;+
10. Перелік бухгалтерських показників та констант для розрахунків link=#popup:data;+;+;+
11. Консультаційна телефонна лінія від експертів за графіком link=#popup:consultinline;+;+;+
12. Створення віджетів під свій запит. Фільтр матеріалів за функціоналом, рубриками, темами link=#popup:widgets;+;+;+
13. Особиста електронна бібліотека - створення папок із завжди потрібною інформацією link=#popup:byblos;+;+;+
14. Щоденні новини link=#popup:news;+;+;+
15. Щотижневий бухгалтерський огляд link=#popup:review;+;+;+
16. Покращений пошук по всіх матеріалах link=#popup:search;+;+;+
17. Налаштування розсилань за галуззю link=#popup:email;+;+;+
18. Персональний супровід менеджером щодо використання сервісів Uteka link=#popup:personalmanager;+;+;+
Замовити дзвінок вашого менеджера
заповніть дані і ми запропонуємо найвигіднішу пропозицію до Дня бухгалтера та аудитора
Часті Питання
Ні, це подарунок вам до Дня бухгалтера та аудитора!
Всі питання можна задавати в коментарях до публікації в прямому ефірі, публікація за посиланням...
При активації доступу, менеджер вам нарахує додаткові дні на весь обраний комплект. Ви зможете побачити кількість днів у своєму особистому кабінеті на сайті Uteka.ua
Консультаційна телефонна лінія від експертів за графіком
UTEKA — це не просто сайт. Це масштабне джерело бухгалтерських знань із великим обсягом інформації, яка щоденно оновлюється. Ми розуміємо, що коли ви бажаєте знайти щось конкретне, то хочеться це зробити швидко й точно. Для цього ми запровадили окремий сервіс «Особистий помічник», який допоможе знайти необхідні матеріали за конкретним запитом:
Нормативні акти та роз'яснення державних органів.
Письмові консультації з питань обліку й оподаткування.
Форми, бланки та інші документи зі зразками заповнення.
Аналітичні та пояснювальні статті на задану тему.
Це справжній помічник, який допоможе заощадити час, знайти відповіді та спланувати подальші дії. Почніть із ним працювати — й скажете: «Чому я раніше про це не знала / не знав?». Це реакція наших користувачів. Працює у зручному форматі діалогового вікна онлайн-чату. Все дуже просто й інтуїтивно зрозуміло. Жодних обмежень щодо кількості запитів. А якщо ви опишете нестандартну ситуацію, яка потребує докладного опрацювання — «Особистий помічник» переадресує ваш запит нашому експерту, який протягом 3 діб із вами зв'яжеться та все пояснить. Тепер робота з нашим сайтом стала ще більш зручною та швидкою.
Розклад Консультаційної телефонної лінії
ВЕБІНАРИ ВІД ЕКСПЕРТІВ UTEKA — НОВИЙ СТАНДАРТ!
Вебінари від експертів
У світі бухгалтерії щось завжди змінюється та оновлюється. Непросто встежити за всім. Кожному бухгалтеру відомі трилери з імплементацією законодавчих змін у практичній площині. Але все це треба впроваджувати, бо інакше можливі неприємні сюрпризи. UTEKA допомагає! У нас є дуже крута традиція — проводити вебінари, на яких авторитетні експерти розкривають та пояснюють зміни? Ми розуміємо, що всім набридли одноманітні монотонні лекції на різних майданчиках та платформах, під час яких більше хочеться спати, ніж отримувати знання. Тому користувачі UTEKA знають наш стандарт:
Повне розкриття актуальної теми
Зустріч протягом 1 години 2-3 «на одному диханні»
Чудова картинка, чистий звук
Продумана структура для точного сприйняття інформації
Без води та очевидних тез
Реальні приклади і практика
Після перегляду — конкретний план дій для впровадження
Можливість поставити запитання лектору та отримати відповідь під час вебінару
Жодної реклами
А якщо через якісь причини ви не змогли бути присутніми в онлайні, то на платформі зберігаються записи кожного вебінару. Дивіться, коли зручно, ставте на паузу, переглядайте кілька разів. Наші спікери — авторитетні та досвідчені фахівці, які вміють подавати матеріал, читати лекції в онлайн-форматі та спілкуватися з аудиторією. Вебінари UTEKA — нові знання із задоволенням.
Переглянути теми доступних вебінарів
«СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗБІР» ВАЖЛИВИХ БУХГАЛТЕРСЬКИХ ТЕМ
СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗБІР
У роботі бухгалтера періодично виникають ситуації, коли треба досконально розібратися в якійсь темі. Та важливо, щоб уся необхідна інформація була в одному місці, щоб не витрачати години/дні/тижні на самостійні пошуки й трактування. У нас є рішення для такого завдання — аналітичний проєкт UTEKA «Спеціальний розбір». У ньому здійснюється детальний розбір окремого об'єкта обліку (оподаткування) чи господарської операції. Тема розкривається «зі всіх боків», розглядаються всі можливі операції за темою та їх відображення та оподаткування, надаються поради для оптимального рішення. Що означає «детальний»? Так, повна інформація з теми: нормативні документи, роз'яснення державних установ, коментарі експертів, зразки форм звітності, приклади заповнення тощо. «Спеціальний розбір» дасть вам змогу повністю дослідити необхідну тему:
зрозуміти взаємозв'язок і вплив ухвалених рішень на результати;
вивчити альтернативні варіанти рішення та оцінити переваги кожного;
проаналізувати можливі ризики та наслідки тих чи інших кроків;
обрати найбільш оптимальний та безпечний варіант.
Матеріал подається зі зручною структурою та оформленням, щоб ви могли швидко знайти необхідне та отримати відповіді на свої запитання. Притім не тільки відповіді, а й готові рішення навіть щодо оцінки податкових ризиків та можливих наслідків. Для ухвалення рішення у вас буде перед очима вся інформація. Це дасть вам змогу не просто знайти вихід, а побудувати конкретний план дій. Із UTEKA ви будете впевнені, що кожний вчинок і кожна операція відповідатимуть чинному законодавству та актуальній практиці.
Переглянути доступні теми
«ЧЕКЛІСТИ» покрокові інструкції до найросповсюджених ситуацій
ЧЕКЛІСТИ
Контрольний список, який містить ряд необхідних перевірок під час розв'язання проблемної або рутинної ситуації. Поділяючи список на пункти, ми можемо бачити поточний стан виконаної роботи та якість її виконання. Працюючи над задачею за чеклістом, виключається ймовірність повторної роботи за тими ж процедурами, а також підвищується якість виконання завдань, так як ймовірність залишити без уваги якийсь пункт суттєво знижується. Тому дуже важливо знати елементи чекліста та вміти ним ефективно користуватися.
Переглянути доступні теми
ЗРУЧНИЙ ОРГАНАЙЗЕР БУХГАЛТЕРА
Календар бухгалтера
Коли ми тільки збиралися запускати UTEKA, одразу вирішили, що маємо неодмінно запропонувати бухгалтерам дуже зручний сервіс, який суттєво полегшить їхню щоденну роботу. Це — «Календар бухгалтера». Органайзер для комфортного звітування. В одному місці у вас вичерпна інформація про точні строки подання звітів (податкових, фінансових, статистичних тощо). Також про граничні терміни сплати податків, внесків та інших обов'язкових платежів. Для всіх підприємств, незалежно від форми власності й системи оподаткування. Ви можете максимально ефективно планувати свою завантаженість, вчасно сплачувати всі податки та надавати необхідні звіти. Все оформлено просто й зрозуміло — у форматі таблиці. Календар містить посилання на відповідні нормативні акти, які регулюють строки, форму та порядок подання звітності. Також посилання на публікації та консультації експертів, які допомагають у заповненні звітності. З UTEKA ви заощаджуєте час, систематизуєте процеси заповнення й подання звітності та дотримуєтеся строків. Щороку ми оновлюємо та модернізуємо «Календар бухгалтера» завдяки рекомендаціям та пропозиціям наших клієнтів. Тому він максимально адаптований для того, що насправді важливо бухгалтеру. Якщо ви вже з нами — неодмінно його спробуйте. Якщо ще ні — приєднуйтеся та зробіть свою роботу більш організованою. Менше часу на бухгалтерію — більше часу на себе.
Переглянути актуальний календар
«Авторські публікації, готові до практичного застосування» СТАТТІ ДЛЯ БУХГАЛТЕРІВ — ІНФОРМАЦІЙНИЙ РЕСУРС №1
Авторські публікації
Так, наша мета — стати й залишатися ресурсом №1, який надає бухгалтерам найповнішу, найактуальнішу, найзмістовнішу та найпрактичнішу інформацію. На сайті UTEKA ви можете знайти авторські публікації наших експертів. Це статті, роз'яснення, аналіз змін і коментарі. Автори: понад 100 бухгалтерів-практиків і 80+ бухгалтерів-експертів. Прочитайте наші стандарти підготовки публікацій:
Актуальна інформація, яка відповідає запитам і потребам бухгалтерів.
Практичні рішення конкретних ситуацій з фаховими коментарями.
Наявність конкретних інструкцій з прикладами відповідних документів.
Рекомендації детальні, конкретні й покрокові (читай та впроваджуй).
Аналіз різних думок та рішень для забезпечення повноти розгляду.
Посилання на інший матеріал, який стосується теми, що розглядається.
Попередження ймовірних ризиків та аналіз судової практики.
Усі матеріали строго структуровані й згруповані за розділами й рубриками. Готові до використання, відповідають чинному законодавству і практиці. Важкі для сприйняття моменти та положення пояснюємо простою й зрозумілою мовою. У разі, якщо хочеться швидко знайти публікації з якогось питання — є система розумного пошуку за ключовими словами. А коли раптом з'являється гостра й дуже актуальна тема, що потребує миттєвого розгляду — ми реагуємо одразу й готуємо максимально інформативний матеріал. Він допоможе вам вчасно ухвалювати правильні рішення та вчиняти відповідно до закону. З UTEKA ви не лише отримуєте відповіді на свої запитання, а набуваєте впевненості в діях та підвищуєте професійний рівень.
Перейти на сайт Uteka.ua
UTEKA — ЦЕ КОЛИ ВСІ ЗАКОНИ ПІД РУКОЮ!
Правова база
Один із найпопулярніших сервісів UTEKA — база нормативно-правових документів для бухгалтерів і фінансових директорів. Все, що треба для роботи, — в одному місці та завжди під рукою. Кілька клацань — і ви знайшли необхідну інформацію. Кодекси, закони, положення, інструкції, національні стандарти й методичні рекомендації тощо. Тобто щодня ви отримуєте доступ до найактуальнішого юридичного контенту з урахуванням чинних змін та доповнень. Все можна дуже швидко й просто знайти завдяки системі розумного пошуку за різними параметрами. Документи структуровані за юридичною силою, що допоможе вам під час прийняття відповідних рішень. Ба більше, ви вивчатимете не тільки положення нормативних актів, а зможете ознайомитися з розширеними коментарями експертів і поясненнями фахівців центральних органів влади. UTEKA — це більше, ніж правова база. Це ваша впевненість у точності й законності кожного прийнятого рішення та кожної здійсненої операції.
Переглянути останні зміни
ОТРИМУЙТЕ АКТУАЛЬНІ ФОРМИ, БЛАНКИ ТА ЗРАЗКИ
Форми, бланки та зразки
За кількістю документів, які бухгалтер має постійно або періодично заповнювати, можна позмагатися, мабуть, лише з юристами. До того ж, що кожний фінансовий документ має юридичне значення, а кожна помилка під час його заповнення — юридичні наслідки. UTEKA допоможе і в цьому. Вам більше не треба витрачати час на пошуки та перевірку актуальності — ми вже це зробили, робимо зараз і робитимемо надалі. Усі форми, бланки та зразки в одному місці та завжди під рукою. І все це ми зробили якомога зручніше для вас:
Усі бланки, форми та зразки актуальні на поточну дату.
Детальні правила та інструкції щодо заповнення.
Разом із документом є зразок його заповнення.
Приклади аналогічних заповнених документів.
Посилання на законодавство і роз'яснення.
Усі документи зручно сортовані за розділами.
Є система розумного пошуку за ключовими словами та назвами.
Можливість завантажити кожний документ на свій ПК.
Окрему увагу ми надаємо зразкам первинних документів та облікових регістрів, які не мають затвердженої на законодавчому рівні форми. Але формат «у довільній формі» також не є прийнятним. Тому UTEKA підкаже, як їх заповнити, щоб уникнути доробок та запитань. Сервіс «Форми, бланки та зразки» — це ваша надійна гарантія, що кожний документ із вашим підписом відповідатиме усім актуальним вимогам. А це в черговий раз підкреслить ваш особистий професіоналізм.
Переглянути всі форми
Переглянути всі зразки
Калькулятори для бухгалтерських розрахунків
ПРО НАШІ СУПЕРКАЛЬКУЛЯТОРИ ДЛЯ БУХГАЛТЕРСЬКИХ РОЗРАХУНКІВ Один з перших серійних калькуляторів був випущений у 1957 році. Зараз калькулятор є в кожної людини навіть у смартфоні. А в користувачів UTEKA тепер під рукою є онлайн-калькулятори для всіх бухгалтерських розрахунків. Наші онлайн-калькулятори вам допоможуть:
швидко «прикинути» суму відпускних, лікарняних, декретних, ЄСВ;
порівняти суми нарахування внутрішньої програми та калькуляторів;
зручно робити розрахунки виплат.
Економія часу, нервів і на 100% точний результат. Готові цифри. Щоразу. Ми довго працювали над тим, щоб зробити роботу з калькуляторами максимально простою та зручною. Кожен калькулятор містить опис формули, щоб ви переконалися в точності налаштувань і не пропустили якийсь необхідний показник. Також додається приклад використання для надійного самоконтролю. Вам просто треба ввести необхідні дані. Перевірити, що всі цифри коректні. І натиснути кнопку, щоб розрахувати. Система сама все вирахує. А у вас на руках буде найточніша й правдива інформація. Якщо на законодавчому рівні відбуваються якісь зміни та доповнення щодо формул розрахунків — ми одразу до них адаптуємо наші калькулятори, тестуємо та оновлюємо інструкції. Так, штучний інтелект уже поруч. І працює помічником бухгалтера.
Скористатись калькулятором
УСІ НОРМИ, ПОКАЗНИКИ Й ГРАНИЧНІ РОЗМІРИ — ПІД РУКОЮ!
Перелік бухгалтерських показників та констант для розрахунків
У своїй роботі бухгалтер використовує безліч даних, які постійно змінюються. Так, це показники, норми, індекси, ставки, граничні розміри та інші константи, що впливають на облік й оподаткування. Їх забагато, щоб усі тримати в голові. Та це й неможливо, бо вони періодично змінюються. А ще й нові з'являються. UTEKA навела порядки, й можливий хаос перетворила на систему, зручну для користування. Тому вам більше не треба витрачати свій час на перевірку актуальності даних — почніть використовувати наші сервіси.
Матеріал зручно подається — в таблицях.
Інформація сортована за тематичними розділами.
Доступні довідники, класифікатори, переліки.
Розумний пошук за необхідними параметрами.
А якщо згодом щось зміниться — ми миттєво оновимо базу показників та навіть врахуємо їх у наших онлайн-калькуляторах. Обов'язково вас про це сповістимо, щоб ви змогли планувати свій час та більш продуктивно організувати роботу. З UTEKA ви можете бути впевненими в тому, що завжди використовуєте точні дані й запобігаєте помилкам у розрахунках. Це дає змогу вчасно подавати правильно заповнену звітність. До речі, на прохання наших користувачів ми додали активні посилання на пов'язані правові документи та статті-консультації, щоб забезпечити доказову базу вашим розрахункам.
Переглняути всі дані для розрахунків
Консультаційна телефонна лінія від експертів за графіком
ТРЕБА ДУМКА ЕКСПЕРТА? ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ! Розкажемо вам про сервіс UTEKA, який дуже люблять наші клієнти-бухгалтери. Майже щотижня виникають ситуації, що потребують додаткових роз'яснень. Начебто все зрозуміло, але щось не дає спокою… Можна витрати години на пошуки відповідей в інтернеті та спілкування з колегами. Але чи будете ви впевнені в тому, що отримали правильні відповіді та що вони актуальні? З іншого боку, ви можете зателефонувати експертам UTEKA й за кілька хвилин отримати змістовні відповіді навіть на гарячі запитання. Бухгалтерські, юридичні, кадрові тощо. «Дякую! Саме це я хотіла почути». «Круто, ви мені все чудово пояснили». «Ви заощадили мені години праці та вберегли від штрафу». Ось такі емоції наших клієнтів. Як ми це робимо? Просто уявіть:
Вас консультують експерти, які спеціалізуються саме на тематиці запитання.
Експерти не тільки відповідають, а ще й уточнюють інформацію щодо конкретної ситуації.
Кожна відповідь супроводжується посиланням на джерело та законодавчі акти.
Ми гарантуємо повну конфіденційність. Тому ви можете нас голосом запитати навіть про те, чого не хотіли би писати текстом. І ми відповімо. Також голосом. Причім упевненим та приємним. І наостанок — жодних обмежень за кількістю звернень.
Розклад Консультаційної телефонної лінії
НАВІГАТОР ЗНАНЬ БУХГАЛТЕРА
Створення віджетів під свій запит
Уявіть, що ви завітали до бібліотеки, де є 1000 книжок на 30 тем. Але вам потрібні книжки лише на 2 теми. Щоб їх знайти, треба перевірити кожну. Не дуже приємна перспектива, чи не так? Особливо, якщо враховувати щомісячне поповнення книжок, які теж треба перевіряти… Банк публікацій із бухгалтерії нагадує таку саму бібліотеку. Не все, що виходить, треба саме вам. А слідкувати за всіма оновленнями (в тому числі тими, що вам не потрібні) — недозволена розкіш. Але так не хочеться пропустити щось важливе… І так хочеться швидко відшукати необхідне… Те, що найточніше відповідає вашій поточній ролі на підприємстві. UTEKA знайшла вихід і запровадила нове рішення — створення тематичних «закладок» (віджетів) під особистий запит. Вважайте, що це як навігатор, який одразу допоможе знайти, що треба. Як це працює? За три кроки:
Обираєте шаблон.
Налаштовуєте віджети.
Отримуєте власну бібліотеку.
Налаштування віджетів відбувається за допомогою різноманітних фільтрів. Обирайте те, що зручно саме вам: категорії, рубрики, теми, публікації. І тоді ваша особиста бібліотека автоматично поповнюватиметься новими матеріалами, які з'являтимуться в нашій базі. Те, що цікавить саме вас. Нічого зайвого. І все це завжди у вас під рукою та перед вашими очима.
Налаштувати свій навігатор
ВЛАСНА ЕЛЕКТРОННА БІБЛІОТЕКА БУХГАЛТЕРА
Власна електронна бібліотека
Ще років так 20 тому бухгалтери збирали паперові тематичні книги, складали й підшивали журнали за номерами та місяцями — формували власну професійну бібліотеку. Це займало багато місця та з часом перетворювалося на склад макулатури. А якщо треба було у власному «храмі знань» щось терміново знайти — це нагадувало окремий квест із елементами трилеру. З появою інтернету та процвітанням онлайн-видань бухгалтер зіткнувся з необхідністю якось систематизувати всю цю інформаційну навалу. Бо щодня з'являється щось нове й не завжди потрібне кожному окремому бухгалтеру. Що робити та як організувати те, що потрібно? UTEKA допоможе! На нашій платформі у власному кабінеті ви можете створити персональну електронну бібліотеку, виходячи з особистих потреб і вподобань. Зветься вона «Моя база». Створюєте окремі тематичні теки й додаєте до них відповідні матеріали, які там зберігатимуться. Коли виникне потреба — ви знатимете, де максимально швидко знайти необхідне. Кількість тек необмежена. Називайте їх, як хочете. Бо в кожного своя система та бачення. Ми дозволяємо персоналізувати весь контент найзручнішим для кожного способом. Варто лише почати. А далі дотримуватися своїх принципів. І тоді потрібна інформація завжди структурована, незалежно від її кількості. Порядок в бухгалтерії — коли порядок в інформації. Все у відповідних теках.
Налаштувати свою бібліотеку
ЩОДЕННА СТРІЧКА БУХГАЛТЕРСЬКИХ НОВИН
Щоденні новини
Бухгалтеру треба бути в курсі всіх новин. І бажано в режимі «день у день». Бо навіть невеличка зміна може призвести до великих наслідків, негативних. А що робити, коли навколо безліч джерел? Як фільтрувати потік та кому вірити? Обирайте та довіряйте сервісам UTEKA! Ми пропонуємо стрічку новин, яка оновлюється в реальному часі. Ви одразу отримуєте відомості з конкретною перевіреною інформацією. Про те, що відбулося й про те, що згодом відбудеться. Стрічка має три рубрики:
«Новини законодавства» — останні зміни до законів і нормативних актів, щоб ви змогли зробити власну роботу актуальнішою.
«Щоденний бухгалтерський огляд» — свіжі роз'яснення органів контролю щодо звітності та оподаткування.
«Ділові новини» — інформація, що стосується поточної діяльності бізнесу в різних галузях і регіонах країни.
UTEKA має власний штат редакторів, які власноруч обирають новини, перевіряють їх правдивість, готують додаткові коментарі й подають у сучасному форматі. Також достатньо уваги ми надаємо оформленню новин — щоб вам їх було зручно вивчати. Структуруємо текст, позначаємо акценти, додаємо посилання. Все, щоб ви якомога швидше отримали якомога точну інформацію. Це не «новини заради новин». Це новини для сучасних бухгалтерів
Почитати останні новини
UTEKA ЗНАЙДЕ МАЙЖЕ ЩО ЗАВГОДНО!
Покращений пошук по всіх матеріалах
Якось ми спитали користувачів, що для них UTEKA? А наші клієнти — це бухгалтери, керівники компаній та власники бухгалтерських фірм. Їхні реакції можна передати одним твердженням, та ще й із римою: «UTEKA — відповіді на абсолютно всі запитання з обліку та оподаткування». До нас звертаються не коли треба шукати, а коли треба знайти. Швидко й одразу. Тому ми з першого дня заснування вирішили, що треба впровадити систему пошуку за двома ключовими стандартами: точно й швидко. Нині наша система навігації дає змогу користувачам розв'язати своє питання протягом 5 хвилин. І ми працюємо, щоб скоротити цей час до 4 хвилин. Просто згадайте, скільки часу у вас зараз займає самостійний пошук відповідей в інших джерелах… А потім порівняйте його з 5 хвилинами. І спробуйте UTEKA, щоб особисто в цьому переконатися. Як працює наша система пошуку? На будь-якій сторінці сайту uteka.ua введіть у рядку пошуку необхідний запит. Набирайте коректно та повністю. А якщо ви щось десь не догледіли, то наша система самостійно виправить помилку. Пошукове слово підсвітиться кольором. У результаті видачі посилання сортуються за принципом пріоритетності — матеріал, що має найбільшу кількість збігів, буде зверху. Але ви можете обрати сортування й за іншими параметрами (наприклад, за датою). UTEKA завжди знаходила. Зараз знаходить. І надалі знаходитиме.
Спробувати пошук на сайті
ОТРИМУЙТЕ ЩОТИЖНЕВИЙ БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОГЛЯД!
Щотижневий бухгалтерський огляд
Новий тиждень — чергові оновлення, зміни, впровадження. Бухгалтер має завжди бути в курсі справ і користуватися найактуальнішою інформацією. UTEKA вам у цьому допоможе й стане особистим онлайн-консультантом. Ми дізнаємося про те, що варто знати вам, і доступно про це розкажемо. Щотижня ми публікуємо окремий бухгалтерський огляд, в якому надаємо свіжі роз'яснення органів контролю з питань оподаткування, обліку та звітності. А саме:
роз'яснення ДПС щодо ПДВ, податку на прибуток, ПДФО, ЄСВ та інших податків і зборів;
роз'яснення ДСУ з питань праці, НБУ, Міністерства фінансів, Міністерства юстиції щодо недостатньо врегульованих на законодавчому рівні моментів.
Огляди допоможуть вам зрозуміти, як правильно виконувати свою роботу без ризиків неприємних наслідків. Простими словами: як робити, як не робити й чому робити чи не робити. З нами ви не пропустите важливе й завжди будете в курсі всіх актуальних новин. Редактори UTEKA здійснюють первинну фільтрацію та включають до огляду інформацію, яка може вплинути на вашу практику та яку бажано не пропускати. Усі роз'яснення надаються зрозумілою мовою, у зручному форматі та з прямим посиланням на джерело й нормативну базу. Користуйтеся із задоволенням!
Дозвольте запитати. Якщо уявити, що вся бухгалтерська інформація — це 100%, то скільки % треба для роботи саме вам? Точно не 100%. Мабуть, навіть не 50%. Але як виявити, що стосується вас, а що вам просто не потрібно? Вивчати кожний документ, нормативний акт, роз'яснення, коментар тощо… Це точно не варіант, бо хочеться не тільки працювати, а ще й насолоджуватися життям. І ось тут на допомогу приходить UTEKA, яка готова забезпечити інші 100% інформації — тільки те, що треба саме вам. Кожному окремому користувачу. Згідно з його сферою, інтересами, повноваженнями та зонами відповідальності. У нас ви зможете зробити максимально персоналізоване налаштування розсилань за галузевою ознакою. Жодних нав'язливих повідомлень, сторонніх новин і непотрібних знань. Ви отримуватимете виключно те, що вам дійсно потрібне. До того ж, ви завжди можете оновити налаштування й почати отримувати нові розсилання вже за оновленим запитом. Головні новини, дайджести, анонси й тематичні розсилки. Ці налаштування можна зробити за 1 хвилину в особистому кабінеті та створити гармонію у своєму інформаційному простору. Читайте те, що треба, й те, що хочеться. Саме вам.
Налаштувати свою розсилку
ПОЗНАЙОМТЕСЯ З ВАШИМ ОСОБИСТИМ АСИСТЕНТОМ!
Персональний супровід менеджером
Ми надаємо багато сервісів, тому самі маємо дбати про якісне обслуговування. А яке головне слово сервісу? Правильно — турбота, що відчуватиметься навіть на відстані. Та, звісно, швидкість, потреба в якій щороку тільки зростає. Кожний користувач UTEKA має особистого менеджера. І це не якийсь там віртуальний консультант, що спілкується заготовленими скриптами. Це реальна людина. З тактом, знаннями та емоціями. Його або її завдання — спростити вашу роботу з нашим функціоналом. Щоб ви працювали впевнено та були задоволені. Щоб відчували власну важливість та значущість. Що він/вона робить?
Допомагає розібратися з усіма можливостями на сайті.
Підказує особливості роботи з різними сервісами.
Інформує про нові сервіси та опції.
Надає відповіді на запитання та експрес-консультації.
А якщо треба — може навіть підняти настрій та підтримати у важкі хвилини. Нові користувачі швидко адаптуються й одразу починають працювати на повну. А наявні — завжди знають, що можуть розраховувати на допомогу свого особистого асистента. Бо так і має бути в сучасному світі. У світі UTEKA.
Зателефонувати менеджеру
Натисніть "Like" щоб приєднатися до Uteka.ua на Facebook