Визначення терміна «реклама» у п. 15 ст. 1 Закону № 270 |
|
Первісне |
Нове (з 02.10.2023) |
Реклама – інформація про особу або товар, розповсюджена в будь-якій формі та у будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб або товару |
Реклама – інформація про особу, ідею та/або товар, розповсюджена за грошову або іншу винагороду або з метою самореклами у будь-якій формі та у будь-який спосіб і призначена для того, щоб сформувати або підтримати прямим (пряма реклама, телепродаж) або непрямим (спонсорство, розміщення товару (продакт-плейсмент)) способом обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до таких осіб, ідеї та/або товару |