Фірмовий бланк підприємства

Пояснення
до ПОВІДОМЛЕННЯ про подання пояснень та копій документів
щодо податкових накладних/розрахунків коригування,
реєстрацію яких зупинено

Пояснення надається у зв’язку із зупинкою реєстрації податкової накладної від 08.07.2022 № 1236 відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, затверджених постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165.

ТОВ «ОМЕГА» є торговельним підприємством (основний вид діяльності – оптова торгівля харчовими продуктами (фруктами й овочами) (код КВЕД 46.31). Товар реалізується оптовим торговельним мережам, іншим суб'єктам торгівлі, зокрема і приватним підприємцям.

Основні постачальники товару

Придбання товару здійснюється як у вітчизняних виробників, так і у зарубіжних постачальників (імпорт товару).

Примітка. Слід навести дані (назву, код ЄДРПОУ) основних постачальників та найменування товару, який смороду постачають. Наприклад: TRADING S.A. (Республіка Еквадор) – постачання бананів.

Також потрібно вказати документи, що підтверджують придбання товару (перелічити документи, копії яких додаються до пояснення). Наприклад: ЗЕД-контракт із TRADING S.A. (Республіка Еквадор) від 01.01.2022, інвойс, митна декларація.

Важливо! Ця частина пояснення має підтвердити факт придбання товару, що реалізується вашим підприємством (зокрема, того товару, що був зазначений у заблокованій ПН).

Наявність достатніх трудових ресурсів

Згідно зі штатним розписом (копія додається) станом на 01.07.2022 на підприємстві працює 29 осіб (із них: директор, експедитори – 4 особи, агент із митного оформлення, завідувач складу, вантажник, механізатор (докер-механізатор) комплексної бригади на навантажувально-розвантажувальних роботах, технолог – 5 осіб, водії автотранспортних засобів та ін.), місячний фонд оплати праці становить 896 900,00 грн (копія відомості нарахування заробітної плати додається).

Наявна кількість працівників повністю задовольняє потреби нашого підприємства у трудових ресурсах.

Важливо! Ця частина пояснення має підтвердити, що підприємство має достатню кількість працівників для провадження своєї господарської діяльності. Варто зазначити, що податківці, розглядаючи документи на розблокування ПН, відстежують також можливість використання неоформлених працівників. Наприклад, якщо на транспортному підприємстві за наявності 5 машин оформлено лише 2 водії, це викличе явні підозри.

Наявність достатньої матеріально-технічної бази

На праві власності наше підприємство має основні засоби на загальну суму 2 215 550,55 грн (зокрема, системи кондиціонування – на суму 250 000,00 грн, холодильне обладнання – на суму 300 000,25 грн, навантажувачі – на суму 532 350,25 грн, транспортні засоби – ізотермічні фургони вантажопідйомністю 15 т на суму 1 403 200,05 грн). Вказані основні засоби обліковуються на балансі підприємства (оборотно-сальдова відомість за рахунком 10 додається).

Також підприємство має орендовані приміщення:

  • складські приміщення, розташовані за адресою: м. Чудесне, вул. Весняна, 25, загальною площею 1 300 м2, які підприємство орендує за договором оренди від 14.08.2020 № 8/2022 у ТОВ «КОЛО» та використовує для зберігання придбаної продукції);
  • нежитлове приміщення, розташоване за адресою: м. Чудесне, вул. Весняна, 23, загальною площею 120 м2, яке підприємство орендує за договором від 01.06.2020 № 6/2022 у ТОВ «ЛЕЛЕКА» та використовує під офіс;
  • транспортний засіб (вантажний сідловий тягач), який підприємство орендує за договором оренди транспортного засобу від 20.01.2022 № 21/7 та використовує для перевезення продукції.

Стосовно всіх перелічених активів, як власних, так і орендованих, підприємством надано до податкових органів повідомлення за формою № 20-ОПП.

Доставку товару від постачальника та до покупця підприємство здійснює самостійно, у штаті є водії, а також орендований та власний автотранспорт.

Примітка. Ця частина пояснення має підтвердити, що у підприємства достатньо матеріально-технічних ресурсів для здійснення своєї діяльності. У нашому прикладі це склади для зберігання товару з відповідним обладнанням (системи вентилювання та охолодження), транспортні засоби для доставки товару.

Інформація про покупців

Основні покупці. У межах господарської діяльності підприємство має відносини з такими ключовими контрагентами:

  • ТОВ «ФОРМА» – код ЄДРПОУ 99999999;
  • ТОВ «ЛАСУНКА» – код ЄДРПОУ 88888888;
  • ТОВ «ПОЛУНИЦЯ» – код ЄДРПОУ 22222222.

Щодо заблокованої ПН. ТОВ «ФОРМА» постачало такі товари:

  • банани – 2 т;
  • яблука – 1 т;
  • огірки – 2 т;
  • помідори – 2 т.

Ці товари було придбано в таких постачальників:

  • фірма TRADING S.A. (Республіка Еквадор) – банани в кількості 5 т (копії ЗЕД-контракту, інвойсу, митної декларації, виписки банку додаються);
  • ТОВ «ПЕРЕМОГА» (код ЄДРПОУ 12345698) – яблука – 2 т, огірки – 4 т, помідори – 5 т (копії договору, рахунка-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, зареєстрованої в ЄРПН, виписки банку додаються).

Продаж товару покупцеві ТОВ «ФОРМА» здійснювався на підставі договору від 07.06.2022 № 15/1.

На дату відвантаження товару ТОВ «ФОРМА» (08.07.2022) була оформлена видаткова накладна № 315 (копія додається), а також податкова накладна від 08.07.2022 № 1236, реєстрацію якої було зупинено відповідно до п. 1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій, затверджених постановою КМУ від 11.12.2019 № 1165.

Оплата відвантаженого товару ТОВ «ФОРМА» не проводилася, податкова накладна оформлена на дату першої події – відвантаження товару.

Перелік копій документів, потрібних для розгляду питання щодо прийняття комісією регіонального рівня рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкової накладної від 08.07.2022 № 1236 в ЄРПН, реєстрацію якої зупинено, містить:

  • документи керівного органу ТОВ «ОМЕГА» — штатний розпис, відомість нарахування заробітної плати, накази, якими оформлено повноваження осіб, які отримують та відпускають товар, зокрема, в інтересах ТОВ «ФОРМА» (наказ від 18.08.2021 № 21);
  • договір оренди складських приміщень від 14.08.2020 № 8/2022, акт приймання-передачі складського приміщення;
  • договір оренди транспортного засобу від 20.01.2022 № 21/7;
  • свідоцтва про державну реєстрацію транспортних засобів;
  • повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою № 20-ОПП;
  • документи на придбання товару (бананів): ЗЕД-контракт із постачальником – фірмою TRADING S.A. (Республіка Еквадор), інвойс від 06.06.2022 № 12354, митна декларація від 05.07.2022, виписка банку, що підтверджує оплату товару постачальнику, від 01.07.2022;
  • документи на придбання товару (яблук, огірків, помідорів): договір постачання товару з постачальником ТОВ «ПЕРЕМОГА» від 01.06.2022 № 123, видаткова накладна від 05.07.2022 № 1478, податкова накладна від 01.07.2022 № 548 (зареєстрована в ЄРПН 06.07.2022), виписка банку, що підтверджує оплату товару постачальнику, від 01.07.2022;
  • документи на відвантаження товару покупцеві: договір постачання товару від 07.06.2021 № 15/1, видаткова накладна від 08.07.2022 № 315, податкова накладна від 08.07.2022 № 1236 (реєстрація була зупинена);
  • довідка про рух номенклатури товару, зазначеного в податковій накладній, та залишок товару на складі;
  • відомість щодо оборотів за субрахунком 281 «Товари на складі»;
  • пояснення щодо надання розрахункового документа.

Директор ТОВ «ОМЕГА»    (підпис)    Євген ВОЛК