<…>

«Додаткова угода № ____ до договору поставки № _____ від ___________

 

м. Київ

«___» ________ 2022 року

__________________ «____________», іменоване надалі також «Постачальник», в особі __________________, яке__ діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та

__________________ «____________», іменоване надалі також «Виконавець», в особі _________________, яке__ діє на підставі Статуту, з іншої сторони, надалі разом іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», 

уклали цю додаткову угоду до договору № _____ від ___________ (далі – «Договір») щодо врегулювання відносин електронного документообігу про наведене нижче. 

1. Сторони узгодили такі визначення термінів, які вживаються за текстом цієї Додаткової угоди:

1.1. «М.Е.Dос» – це система електронного документообігу, яка працює з різними типами документів: звітами, податковими накладними, актами, договорами в електронному вигляді. У системі «М.Е.Dос» електронні документи стають оригіналами документів, завдяки використанню кваліфікованого електронного підпису. Це єдина платформа, що об’єднує сторони як учасників електронного документообігу та забезпечує єдиний стандарт обміну, перевірки, захисту та транспортування юридично значущих документів, підписаних кваліфікованим електронним підписом. 

1.2. Електронний документ (надалі – Е-документ) – вживається у значенні, наведеному у ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Сторони домовилися, що на виконання умов цієї Додаткової угоди застосовуватимуться такі види електронних документів: додаткові угоди, додатки до договору, заявки, специфікації, рахунки, рахунки-фактури, акти здавання-приймання, будь-які інші первинні бухгалтерські документи до Договору.

1.3. Кваліфікований електронний підпис (надалі – КЕП) вживається у значенні, наведеному в абзаці двадцять третьому ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги».

2. Порядок формування електронних документів.

2.1. У частині, що не врегульована цією додатковою угодою, формування документів здійснюється на підставі Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», «Про електронну комерцію» та прийнятих відповідно до них підзаконних нормативно-правових актів. 

2.2. Сторони домовилися про те, що, починаючи з ___ ___________2022, під час виконання умов Договору вони здійснюватимуть документообіг між собою лише з використанням системи «М.Е.Dос» (https://medoc.ua/). 

2.3. Сторони зобов’язуються до настання зазначеної в п. 2.2. цього Договору дати вжити всіх підготовчих та організаційних заходів для переходу на ЕДО, забезпечити виготовлення необхідних КЕП відповідальним працівникам. 

2.4. Кожна Сторона зобов’язана щоденно стежити за надходженням Е-документів та своєчасно здійснювати їх приймання, перевірку, підписання з використанням КЕП та повернення іншій Стороні. 

2.5. Сторона, яка здійснює надсилання Е-документа, вважається Стороною-відправником, а Сторона, яка здійснює отримання Е-документа, вважається Стороною-одержувачем. 

2.6. Підготовка Е-документів здійснюється відповідною Стороною і в строки, установлені умовами Договору. До моменту передачі іншій Стороні Сторона-відправник зобов’язана належним чином скласти новий та/або перевірити отриманий E-документ та підписати його з використанням КЕП. E-документи, які передаються, у всіх випадках підписуються з використанням КЕП відповідної Сторони. Перевірка факту підписання відповідною Стороною конкретного E-документа здійснюється Стороною-одержувачем.

2.7. E-документ, який підлягає підпису двома Сторонами, вважається підписаним і набирає чинності з моменту підписання з використанням КЕП Стороною-одержувачем E-документа, отриманого від Сторони-відправника з нанесеним нею КЕП. 

2.8. E-документ, який підлягає підпису двома Сторонами, вважається також підписаним і набирає чинності у разі, якщо він був підписаний КЕП Стороною-відправником та надісланий Стороні-одержувачу, проте протягом передбаченого Договором строку Сторона-одержувач не підписала такий E-документ та не надіслала Стороні-відправнику мотивованої відмови від підписання E-документа. Мотивована відмова від підписання E-документа може надсилатися через механізм відхилення E-документа з обов’язковим наданням коментарів про обґрунтовані причини відхилення.

2.9. У разі якщо Договором не встановлено строку підписання конкретного документа, такий строк становить 3 (три) робочих дні з дати надіслання E-документа.

2.10. Розірвання (скасування/анулювання) Е-документа, уже отриманого та прийнятого Стороною-одержувачем, здійснюється лише шляхом підписання Сторонами Акта про анулювання Е-документа. Зазначений Акт може складати будь-яка зі Сторін. 

2.11. Якщо під час звіряння Сторонами даних про підписання E-документів будуть виявлені розбіжності, то за замовчуванням застосовуватимуться такі умови чинності E-документів: 

а) юридичну силу матиме той E-документ, який був першим підписаний Сторонами з використанням КЕП (за наявності кількох різних E-документів); 

б) E-документ, який набув чинності, зберігає чинність до моменту його анулювання Сторонами згідно з п. 2.10 цієї Додаткової угоди;

в) пріоритетну юридичну силу матиме чинний E-документ за наявності однорідних/аналогічних за суттю документів, складених у паперовій формі, незалежно від дати їх оформлення; 

г) E-документ, підписаний Стороною-відправником з використанням КЕП і направлений Стороні-одержувачу, вважатиметься в будь-якому разі підписаним уповноваженим представником Сторони-відправника, у межах наданих повноважень, що не потребуватиме щоразу перевірки документів на представництво; 

е) КЕП за правовим статусом має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.

2.12. Сторони домовилися, що підписані відповідно до цієї Додаткової угоди Е-документи мають юридичну силу, породжують відповідні права та обов’язки для Сторін та можуть бути подані до контролюючих органів, судових установ та будь-яких інших суб’єктів як належні, допустимі та достовірні докази. Підтвердження відправлення, отримання Е-документів у системі «М.Е.Dос» вважається легітимним підтвердженням фактичного приймання/передачі таких документів уповноваженими особами Сторін і не вимагає додаткового доказування. 

3. У разі неможливості виконання зобов’язань за цією Додатковою угодою Сторони негайно повідомляють про це одна одну. 

4. Ця Додаткова угода вважається укладеною й набирає чинності з моменту її підписання Сторонами.

5. Ця Додаткова угода укладена за повного розуміння Сторонами її умов та термінології у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.

<…>