Умови преміювання

Показники для нарахування премії

Розмір премії та пояснення

1

2

3

Варіант 1

При перевиконанні запланованого рівня реалізації товарів усім працівникам підприємства нараховується премія

Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць

20 % до посадового окладу працівників. Наприклад, при окладі 2 200 грн. премія становитиме 440 грн.

Варіант 2

При перевиконанні плану реалізації товарів премія нараховується всім працівникам у розрізі визначеного на підприємстві діапазону:

– від 100,1 до 110 %

Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць.

Перевиконання плану:

– від 20 020 до 22 000 шт.

Застосовується диференційований розмір премії залежно від відсотка виконання завдання:

– 5 % окладу (2 200 грн. х 5 %)

– від 110 до 115 %

– від 22 000 до 23 000 шт.

– 10 % окладу (2 200 грн. х 10 %)

– від 115 до 120 %

– від 23 000 до 24 000 шт.

– 20 % окладу (2 200 грн. х 20 %)

– понад 120 %

– більше 24 000 шт.

– 25 % окладу (2 200 грн. х 25 %)

Варіант 3

Установлюється граничний розмір премії, а щомісяця за допомогою коригувального коефіцієнта визначається фактичний розмір премії. Реалізація продукції в діапазоні:

– від 100 до 110 %

Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць. Граничний рівень премії становить 30 %.

Перевиконання плану:

– від 20 020 до 22 000 шт.

Коригувальні коефіцієнти при реалізації продукції в установленому на підприємстві діапазоні становитимуть:

– 15 % граничного розміру премії

(30 % х 15 % = 4,5 % окладу*)

– від 110 до 115 %

– від 22 000 до 23 000 шт.

– 20 % граничного розміру премії (30 % х 20 % = 6 % окладу)

* У грошовому вираженні це становитиме 99 грн. (2 200 грн. х 4,5 %).