Умови преміювання
|
Показники для нарахування премії
|
Розмір премії та пояснення
|
1
|
2
|
3
|
Варіант 1
|
||
При перевиконанні запланованого рівня реалізації товарів усім працівникам підприємства нараховується премія |
Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць |
20 % до посадового окладу працівників. Наприклад, при окладі 2 200 грн. премія становитиме 440 грн. |
Варіант 2
|
||
При перевиконанні плану реалізації товарів премія нараховується всім працівникам у розрізі визначеного на підприємстві діапазону: – від 100,1 до 110 % |
Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць. Перевиконання плану: – від 20 020 до 22 000 шт. |
Застосовується диференційований розмір премії залежно від відсотка виконання завдання: – 5 % окладу (2 200 грн. х 5 %) |
– від 110 до 115 % |
– від 22 000 до 23 000 шт. |
– 10 % окладу (2 200 грн. х 10 %) |
– від 115 до 120 % |
– від 23 000 до 24 000 шт. |
– 20 % окладу (2 200 грн. х 20 %) |
– понад 120 % |
– більше 24 000 шт. |
– 25 % окладу (2 200 грн. х 25 %) |
Варіант 3
|
||
Установлюється граничний розмір премії, а щомісяця за допомогою коригувального коефіцієнта визначається фактичний розмір премії. Реалізація продукції в діапазоні: – від 100 до 110 % |
Плановий показник реалізації товару – 20 000 шт. на місяць. Граничний рівень премії становить 30 %. Перевиконання плану: – від 20 020 до 22 000 шт. |
Коригувальні коефіцієнти при реалізації продукції в установленому на підприємстві діапазоні становитимуть: – 15 % граничного розміру премії (30 % х 15 % = 4,5 % окладу*) |
– від 110 до 115 % |
– від 22 000 до 23 000 шт. |
– 20 % граничного розміру премії (30 % х 20 % = 6 % окладу) |
* У грошовому вираженні це становитиме 99 грн. (2 200 грн. х 4,5 %). |