Договір підряду № 14

м. Ковель

15.06.2022

Фермерське господарство «Бандура» в особі директора Сороченка Павла Олександровича, який діє на підставі статуту (далі – Замовник), з однієї сторони, та Товариство з обмеженою відповідальністю «Сопілка» в особі голови Олексенка Сергія Олеговича (далі – Підрядник), з іншої сторони, уклали цей договір (далі – Договір) про таке:

1. Предмет Договору

1.1. Підрядник зобов’язується на свій ризик виконати роботи з вирощування сільськогосподарської продукції на земельній ділянці, яка належить Замовнику на праві постійного користування на підставі державного акта серії АЯ № 121212 та розташована за адресою: Волинська область, Ковельський район, м. Ковель (далі – об’єкт), кадастровий номер 3434343434:34:343:3434, згідно із затвердженим кошторисом.

1.2. Точний перелік робіт із зазначенням їхньої вартості, а також вартість матеріалів, що використовуються Підрядником у процесі, вказуються у кошторисі (додаток 1*), що є невіддільною частиною Договору.

1.3. Узгоджений та підписаний сторонами кошторис є підставою для складання рахунка. Цей кошторис є твердим та підлягає зміні виключно за погодженням сторін.

1.4. Підрядник виконує роботи власними якісними матеріалами та технікою.

2. Строки виконання робіт

2.1. Підрядник приступає до виконання робіт наступного дня після підписання Договору.

2.2. Початок та закінчення окремих видів робіт затверджено сторонами в календарному графіку виконання робіт (додаток 2*), що є невіддільною частиною Договору.

2.3. Підрядник зобов’язаний виконувати роботи в строк, зазначений у календарному графіку виконання робіт.

2.4. Датою закінчення роботи вважається дата, коли Замовник прийняв її у Підрядника за актом приймання-передачі виконаних робіт.

3. Ціна та порядок розрахунків

3.1. Ціна роботи за Договором указується у кошторисі.

3.2. Ціна роботи включає в себе відшкодування витрат Підрядника на використані ним у процесі виконання Договору пально-мастильні матеріали, інші допоміжні матеріали та плату за виконану роботу.

3.3. Сторони узгодили, що оплата виконаної Підрядником роботи може здійснюватися як у грошовому, так і в натуральному вигляді (вирощеною продукцією). Розрахунок у натуральній формі повинен відповідати грошовому еквіваленту вартості продукції за ринковими цінами на дату розрахунку.

3.4. Оплата робіт проводиться на підставі письмової заяви Підрядника (форма заяви наведена в додатку 3*):

  • або шляхом перерахування Замовником коштів у безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Підрядника;
  • або шляхом видачі Підряднику продукції, яка відповідає грошовому еквіваленту вартості продукції за ринковими цінами на дату розрахунку.

3.5. Авансовий платіж Договором не передбачено. Повний розрахунок здійснюється із Підрядником протягом трьох робочих днів після підписання сторонами акта приймання-передачі виконаних робіт.

4. Порядок приймання-передачі робіт

4.1. Закінчення робіт на певному етапі або цілком фіксується Підрядником в акті приймання-передачі виконаних робіт. Акт складається у двох примірниках та передається Замовнику на підписання.

4.2. Протягом трьох робочих днів із дня отримання акта виконаних робіт Замовник повинен:

  • за відсутності зауважень погодити та підписати акт, після чого повернути один примірник Підряднику;
  • за наявності зауважень викласти їх у письмовому вигляді та надіслати Підряднику;
  • надати обґрунтовану відмову в підписанні.

4.3. У разі порушення строку, установленого п. 4.2 Договору, та за відсутності будь-якої відповіді від Замовника вказані в акті роботи вважаються прийнятими без зауважень.

5. Права та обов’язки сторін

5.1. Замовник має право:

  • у належному вигляді отримати результат робіт за Договором;
  • відмовитися від оплати витрат, які не визначені кошторисом та не погоджені з ним;
  • відмовитися від підписання акта приймання-передачі виконаних робіт у разі виявлення недоліків та використання неналежних матеріалів під час виконання робіт;
  • відмовитися від оплати робіт та використаних матеріалів у разі неналежного виконання Підрядником своїх обов’язків;
  • на відшкодування збитків, понесених ним через невиконання чи неналежне виконання Підрядником роботи за Договором.

5.2. Замовник зобов’язаний:

  • на період дії Договору надати Підряднику безперешкодний доступ до об’єкта для належного виконання ним договірних обов’язків;
  • оплатити Підряднику виконану роботу та використані матеріали згідно з кошторисом;
  • за відсутності зауважень погодити та надіслати Підряднику акт приймання-передачі виконаних робіт протягом трьох робочих днів із дня його отримання або надіслати зауваження у письмовому вигляді чи обґрунтовану відмову від підписання акта.

5.3. Підрядник має право:

  • отримати належну плату за роботу, виконану відповідно до календарного графіка робіт (додаток 2), запитів Замовника та за відсутності його зауважень;
  • відмовитися від виконання робіт чи зупинити їх виконання за наявності перешкод із боку Замовника в доступі до об’єкта, вказаного в п. 1.1 Договору;
  • подати Замовнику обґрунтоване звернення щодо зміни положень кошторису;
  • залучати для виконання робіт інших осіб – субпідрядників, але тільки за умови завчасного отримання письмової згоди Замовника.

5.4. Підрядник зобов’язаний:

  • виконати роботи в необхідних обсягах та за календарним планом (додаток 2);
  • під час виконання робіт використовувати якісні матеріали та техніку, що зазначені в кошторисі;
  • не перешкоджати Замовнику контролювати процес і стан виконання робіт;
  • у разі виявлення Замовником недоліків усунути їх за власний рахунок протягом семи робочих днів із дня виявлення;
  • після виконання роботи на певному етапі або цілком, керуючись календарним планом (додаток 2), подавати Замовнику на погодження та підписання акт приймання-передачі виконаних робіт.

6. Відповідальність сторін

6.1. За порушення строків виконання робіт більш ніж на десять робочих днів Підрядник повинен сплатити Замовнику штраф у розмірі 3 % загальної вартості робіт за кошторисом.

6.2. За порушення зобов’язань з оплати робіт більш ніж на сім робочих днів Замовник сплачує на користь Підрядника пеню у розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день такого прострочення.

7. Строк дії Договору та інші умови

7.1. Дія Договору розпочинається з моменту його підписання сторонами та закінчується 31.12.2022.

7.2. Дія Договору може бути продовжена за взаємною згодою сторін.

7.3. Розірвання Договору можливе тільки за згодою обох сторін. У разі недосягнення згоди питання вирішується у суді.

7.4. Усі правовідносини, які виникають у зв’язку з виконанням умов Договору та не врегульовані ним, регламентуються нормами чинного законодавства України.

7.5. У разі недосягнення згоди сторони повинні спробувати врегулювати спір досудовим (претензійним) порядком. За неможливості такого врегулювання спір вирішується у суді.

8. Реквізити та підписи сторін

<...>