Запитання

Відповідь

На якому порталі можна замовити довідку?

Кабінет електронних сервісів створений Мін’юстом для отримання документів із державних реєстрів, зокрема довідки

У який строк та як формується довідка?

Довідка формується одразу після оплати за її надання на екрані монітору, а також залишається в особистому кабінеті заявника. Тобто інформація автоматично завантажується із Держреєстру прав та відображається на екрані. Також її можна роздрукувати

Скільки коштує замовлення довідки?

У 2019 році вартість довідки становить 20 грн. (ст. 34 Закону № 1952). Оплата здійснюється з використанням платіжних систем через Інтернет. Додатково банки стягують комісію за свої послуги

Хто може отримати довідку?

Довідка надається тим користувачам, які:
– зареєструвалися у кабінеті електронних сервісів;
– указали свої дані (фізособа: П. І. Б., ІПН, серію та номер паспорта; юрособа: найменування, податковий номер);
– здійснили оплату за надання довідки з використанням платіжних систем через Інтернет

Куди надходить довідка?

До особистого кабінету заявника, у якому під час реєстрації автоматично створюється електронна скринька. На цю скриньку будуть надходити документи, замовлені в кабінеті

За якими критеріями здійснюється пошук для замовленої довідки?

Пошук здійснюється:
– за адресою об’єкта нерухомості;
– реєстраційним номером об’єкта;
– кадастровим номером;
– даними фізособи (П. І. Б. або ІПН або серією та номером паспорта);
– даними юрособи (код ЄДРПОУ).
Щоразу, за відсутності інформації за критерієм пошуку, користувач має змогу повернутися до попередньої сторінки та ввести дані заново (без оплати). Якщо за пошуком є інформація, то відбудеться перехід на сторінку для інтернет-оплати

Чи встановлено ліміт на кількість замовлених довідок?

Ні. Користувач має право замовляти стільки довідок, скільки забажає, але за умови виконання усіх кроків (реєстрація, ідентифікація, критерій пошуку, оплата)