Доповнення до статуту ВІП-клініки |
||
Назва розділу Статуту |
Формулювання пунктів Статуту |
Формулювання пунктів Статуту |
«Загальні положення» або «Визначення термінів» |
Звичайний сервіс |
Поліпшене сервісне обслуговування
|
|
надання медичних послуг високої якості з залученням відповідного медичного персоналу, який має високу кваліфікацію, відповідну освіту та практичний досвід роботи. Кімнати в яких перебувають пацієнти, які отримують «звичайний сервіс» можуть бути оснащені предметами кондиціонування, теле- та інтернет зв’язку, холодильним обладнанням. |
це надання покращених медичних послуг, які включають в себе всі обставини, які зазначені нижче: залучення до надання медичних послуг, щонайменше трьох лікарів (один з яким має бути доктором медичних наук), що практикують в Україні та одного фахівця з закордонною освітою та міжнародним досвідом; додаткове оснащення місця тимчасового перебування пацієнта (палати) живими квітами, засобами інтер’єру на вимогу клієнта (вибір кольору постільної білизни, килимів, виду наповнювача ковдри та подушок; включення до раціону харчування пацієнта екзотичних фруктів та овочів; окрім надання послуг «звичайного сервісу» надання додаткових індивідуальних послуг або виконання індивідуальних вимог на прохання клієнта. Всі інші послуги, які надаються Клієнтам є послугами «звичайного сервісу». |
«Маркетингова політика та стратегія розвитку» |
Враховуючи високу конкуренцію на ринку медичних послуг, керівник медичного закладу зобов’язаний забезпечити конкурентні умови для розвитку медичного закладу та отримання ним прибутку, а саме: залучати до надання послуг фахівців високого профілю; забезпечити медичний заклад конкурентними технічними умовами: придбати та встановити необхідне медичне обладнання; в місцях очікування та тривалого перебування відвідувачів та пацієнтів (палати, кімнати, вестибюлі), обладнати відповідними кониціонерами, опалювальними пристроями, засобами теле- та інтернет зв’язку. |
Встановити два види обслуговування клієнтів: «звичайний сервіс» та «поліпшене сервісне обслуговування». Клієнтам, які потребують «поліпшеного сервісу обслуговування» надавати його відповідно до положень Статуту, внутрішніх посадових та загальних інструкцій, розпоряджень. |
«Технічне оснащення медичного закладу» |
Медичний заклад може бути оснащений необхідним медичним обладнанням, засобами кондиціонування (кондиціонерами), телефонним теле- та інтернет зв’язком, холодильним обладнанням. |
|