Доповнення до статуту ВІП-клініки

Назва розділу Статуту

Формулювання  пунктів Статуту

Формулювання  пунктів Статуту

«Загальні положення» або «Визначення термінів»

Звичайний сервіс

Поліпшене сервісне обслуговування

 

 

надання медичних послуг високої якості з залученням відповідного медичного персоналу, який має високу кваліфікацію, відповідну освіту та практичний досвід роботи. Кімнати в яких перебувають пацієнти, які отримують «звичайний сервіс» можуть бути оснащені предметами кондиціонування, теле- та інтернет зв’язку, холодильним обладнанням.

це надання покращених медичних послуг, які включають в себе всі обставини, які зазначені нижче: 

залучення до надання медичних послуг, щонайменше трьох лікарів (один з яким має бути доктором медичних наук), що практикують в Україні та одного фахівця з закордонною освітою та міжнародним досвідом;

додаткове оснащення місця тимчасового перебування пацієнта (палати) живими квітами, засобами інтер’єру на вимогу клієнта (вибір кольору постільної білизни, килимів, виду наповнювача ковдри та подушок;

включення до раціону харчування пацієнта екзотичних фруктів та овочів;

окрім надання послуг «звичайного сервісу» надання додаткових індивідуальних послуг або виконання індивідуальних вимог на прохання клієнта. Всі інші послуги, які надаються Клієнтам є послугами «звичайного сервісу».

«Маркетингова політика та стратегія розвитку»

Враховуючи високу конкуренцію на ринку медичних послуг, керівник медичного закладу зобов’язаний забезпечити конкурентні умови для розвитку медичного закладу та отримання ним прибутку, а саме: 

залучати до надання послуг фахівців високого профілю;

забезпечити медичний заклад конкурентними технічними умовами:

придбати та встановити необхідне медичне обладнання;

в місцях очікування та тривалого перебування відвідувачів та пацієнтів (палати, кімнати, вестибюлі), обладнати відповідними кониціонерами, опалювальними пристроями, засобами теле- та інтернет зв’язку.

Встановити два види обслуговування клієнтів: «звичайний сервіс» та «поліпшене сервісне обслуговування». Клієнтам, які потребують «поліпшеного сервісу обслуговування» надавати його відповідно до положень Статуту, внутрішніх посадових та загальних інструкцій, розпоряджень.

«Технічне оснащення медичного закладу»

Медичний заклад може бути оснащений необхідним медичним обладнанням, засобами кондиціонування (кондиціонерами), телефонним теле- та інтернет зв’язком, холодильним обладнанням.