ТОВ «Сонечко»

код ЄДРПОУ 77777777, м. Суми, вул. Мільмана, 22, офіс 255

Кому: СТОВ «Зерно», код ЄДРПОУ 88889999
м. Харків, вул. Суворова, 5

вих. № 233/18 від 06.03.18 р.

ПРЕТЕНЗІЯ
щодо сплати заборгованості за надані послуги

Між Товариством з обмеженою відповідальністю «Сонечко» (далі – Виконавець) і Сільськогосподарським товариством з обмеженою відповідальністю «Зерно» (далі – Замовник) було укладено договір про надання послуг від 18.01.18 р. № 6 (далі – Договір).

Згідно з п. 1.1 Договору Виконавець зобов’язується надати послуги з інформаційно-технічного обслуговування техніки Замовника, а Замовник – оплатити їх у розмірі та на умовах, вказаних у Договорі.

За результатами наданих послуг Виконавець готує письмовий акт приймання-передачі, який підписується уповноваженими представниками сторін. Після цього Замовник здійснює оплату наданих послуг протягом трьох робочих днів з дня отримання від Виконавця рахунка-фактури шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок виконавця (п. 3.3 Договору).

20.02.18 р. сторони підписали акт приймання-передачі наданих послуг № 1, загальна сума якого становила 8 000,00 грн. (вісім тисяч грн. 00 коп.). На підставі цього акта Виконавець надав замовнику рахунок-фактуру від 20.02.18 р. № 39, про що свідчить підпис представника Замовника та штамп вхідної кореспонденції. З огляду на це Замовник мав перерахувати оплату до 23.02.18 р. включно. Утім на дату складання претензії оплата на розрахунковий рахунок Виконавця так і не надійшла.

Виходячи з норм ст. 526 Цивільного кодексу та ст. 193 Господарського кодексу (далі – ЦК та ГК) зобов’язання мають виконуватися сторонами належним чином згідно з умовами договору, вимогами кодексів та інших актів законодавства, а за відсутності таких умов та вимог – відповідно до звичаїв ділового обороту чи інших вимог, які традиційно ставляться. Кожна сторона повинна вжити усіх необхідних заходів для належного виконання нею зобов’язань.

Очевидно, що Замовник не виконав п. 3.3 Договору – не оплатив надані послуги в установлений строк, тобто порушив свої договірні зобов’язання. Особи, які порушили права або законні інтереси інших суб’єктів, повинні поновити їх, не чекаючи на претензію (ст. 222 ГК). Крім того, Замовник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання (ст. 625 ЦК) та зобов’язаний задовольнити вимоги, обґрунтовані належним чином (ст. 222 ГК).

Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 526, 530 ЦК, ст. 222 ГК, ст. 19 Господарського процесуального кодексу, Виконавець вимагає від Замовника виконати належним чином зобов’язання за Договором та перерахувати на його рахунок заборгованість у розмірі 8 000,00 грн. (вісім тисяч грн. 00 коп.) у строк до 16.03.18 р.

Усі необхідні для розгляду цієї претензії документи у Замовника є : Договір, акт приймання-передачі послуг № 1, рахунок-фактура від 20.02.18 р. № 39.

Наголошуємо, що у разі невиконання вимоги, викладеної у цій претензії, або залишення її без відповіді Виконавець буде змушений звернутися до Господарського суду із позовною заявою про стягнення заборгованості та штрафних санкцій за Договором разом із віднесенням на Замовника усіх витрат, пов’язаних із судовим врегулюванням спору.

Директор ТОВ «Сонечко»    (підпис)    Д. О. Демченко